Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä yli 40-vuotiaat , elämänsä ehtoopuolella olevat naiset tanssii?

Vierailija
24.03.2011 |

Onko se Maestro ainoa vaihtoehto, kun muuta paikat on täynnä teinejä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin vaan voi mennä tanssimaan kun arvostaa itseään eikä koe olevansa toinen jalka haudassa!

Vierailija
2/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita paikkoja kuin Maestro Helsingissä, minne kehtaa mennä 40-kymppinen ilman, että pidetään säälittävänä tapauksena?

mihin vaan voi mennä tanssimaan kun arvostaa itseään eikä koe olevansa toinen jalka haudassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se elämä on 80-vuotiaana kun nyt ollaan ehtoopuolella jo puolessa välissä.

Vierailija
4/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita paikkoja kuin Maestro Helsingissä, minne kehtaa mennä 40-kymppinen ilman, että pidetään säälittävänä tapauksena?

ja olen jo "ehtoopuolella" oleva 41v :D. Mutta en kyllä mitään valsseja käy tanssahtelemassa, sellaisiako tansseja tarkoitit?

Vierailija
5/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Vantaalla Vantaan Hotelli.

Vierailija
6/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai riippuu nyt tietysti minkälaisia tansseja haluaa tanssia.

Vierailija
7/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai elämäsi syksyssä

Mitähän se elämä on 80-vuotiaana kun nyt ollaan ehtoopuolella jo puolessa välissä.

Vierailija
8/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistella että nelikymppinen elää elämänsä ehtoota tai syksyä? No ei se nyt haittaa, syksy on kaunis vuodenaika :)

tai elämäsi syksyssä

Vierailija
9/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssilavoilla sekä tanssiseuran harkoissa :)

Vierailija
10/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siellä missä muutkin

kauhea ilmaisu, "elämänsä ehtoopuolella"

Vierailija
11/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistella että nelikymppinen elää elämänsä ehtoota tai syksyä? No ei se nyt haittaa, syksy on kaunis vuodenaika :)

tai elämäsi syksyssä

tuskin risoo mikään, mutta näinhän se on, ehtoopuolella mennään :)

Mutta asiaan, kaverini käy mastrossa seka wanhan kellarissa, ja tämän ketjun myötä tuli fiilis, että voisin lähteä itsekin!

N40

Vierailija
12/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v kaksivuotiaan äiti enkä todellakaan koe olevani elämäni ehtoopuolella! Mutta näkemyksensä kullakin. Kun käyn ulkona niin useimmiten Teatterissa, Kallessa tai LeBonkissa. Minulle ulos meneminen on hauskapitoa porukassa ja silloin tunnelma paikassa ja oma seurue on tärkeintä. Kivaa kun on eri-ikäisiä ihmisiä.

Vierailija
13/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Maestroa ole ollut olemassa enää vuosiin!

Vierailija
14/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 30-kymppisiä, joidenka päätehtävä on kännissä jorata baareissa. 40-vuotiaat on kypsässä iässä, halusit tai et.

tai elämäsi syksyssä

Vierailija
15/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit nämä tärkeilevät av-mammat ovat naurettavia pikkuelämineen.

alle 30-kymppisiä, joidenka päätehtävä on kännissä jorata baareissa. 40-vuotiaat on kypsässä iässä, halusit tai et.

tai elämäsi syksyssä

Vierailija
16/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tai en. Onhan tämä ehkä vielä sellaista varhaisehtoota mutta mistä sen tietää.

t. 40++

Vierailija
17/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kai kukaan niin iäkäs enää käy missään iltaelämässä?

Vierailija
18/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias lapsi voi olla enemmän ehtoopuolella kuin 60-v mummeli. Mistä sitä kukaan tietää. Itse olen yli 40v enkä todellakaan koe olevani ehtoopuolella, parhaassa iskussa mitä koskaan! Ja itse käyn esim. Kallessa silloin kun ulkona käyn.

Vierailija
19/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivä, iltapuoli.

Minä 40v elän selkeesti päivää. Muut saa olla vaikka toinen jalka haudassa, jos haluttaa.

Vierailija
20/40 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos joku niin tykkää tehdäkin? Vitsit nämä tärkeilevät av-mammat ovat naurettavia pikkuelämineen.

tai elämäsi syksyssä