Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko seksiä ikinä vain miehesi iloksi

Vierailija
24.03.2011 |

vaikka itseä ei yhtään kiinnosta?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä aina kiinnostunut minunkin tyydyttämisestäni (en ole itse asiassa edes tavannut miestä, joka ei olisi siitä kiinnostunut)

Vierailija
2/32 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän avioliitto on niin tasavertainen ettei tuo kuulu velvollisuuksiin joka tehdään vaikka ei kiinnosta.

Niihin kuuluu vaikkapa pyykkäys ja imurointi ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ovat ne omatkin halut siinä heränneet

Vierailija
4/32 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä minä haluankin useimmin kuin mies. En muista, että koskaan olisi ollut tilannetta, että olisin kieltäytynyt seksistä...

Vierailija
5/32 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa kyllä joskus tehdä sen minun iloksi.

Vierailija
6/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niinkuin moni muukin, niin aina siinä innostuu itsekin.

Mies kyllä on aina todella huomaavainen ja voi olla, että jos päällepäin jo näkee, että olen tosi väsynyt tai jotain, niin ei silloin edes tee aloitetta.

Vierailija
7/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenestä. En käsitä mihin haluni ovat hävinneet. Ei pieniä lapsia tms. Miesystävä, edes tylsä aviomies :-) Ehkäisyrengasko vaikuttaa vai mikä..?

Vierailija
8/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän tyydyttämisestaänne...miksi teette niin? Mä en ikinä kuuna päivänä alistuis moiseen. ellei miestä kiinnostais mun tyydyttämiseni ei multakaan herus kyllä todellakaan. Ja joo olen antanut miehelleni vaikka itse en ole jaksanut innostua mutta olen sen sit suoraan ukolle sanonut tyyliin "kiitos kulta tuntuu hyvältä kun teet noin mut tällä kertaa ei tarvi vaivautua". Tarkoittaa siis sitä ettei mun mies koskaan kuvittele että hänen tyydytyksensä ois se ainoa syy hommaan.

hieroo hartioitani usein ja tekee minulle pikku palveluksia ihan pyyteettä. Miksen minäkin voisi haarojani joskus levittää..?

Vierailija
9/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieroo hartioitani usein ja tekee minulle pikku palveluksia ihan pyyteettä. Miksen minäkin voisi haarojani joskus levittää..?

Ja minullakinn maailman täydellisin aviomies ja ihana isä lapsillemme, vaan silti en moiseen ikimaailmassa suostuisi vasten tahtoani.

Vierailija
10/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minullakinn maailman täydellisin aviomies ja ihana isä lapsillemme, vaan silti en moiseen ikimaailmassa suostuisi vasten tahtoani.

se, että tekee jotain miehen iloksi ja vasten tahtoaan, eivät ole täysin sama asia.

Vierailija
11/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että tekee jotain miehen iloksi ja vasten tahtoaan, eivät ole täysin sama asia.

ja avaat ne haarasi, niin etkö sä silloin anna vasten tahtoasi?

Vierailija
12/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies siis keskittyisi vain itsensä tyydyttämiseen ja pitäisi mua vaan panopatjana loppuisi antaminen siihen. Aina ei nainen jaksa innostua mutta miehen pitä silti osoittaa että ottaa myös kumppaninsa huomioon eikä kaiken tarkoitus ole vain miehen tyydyttäminen.

Vierailija
13/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vähät välittää vaimonsa tyydyttämisestä kunhan itse vaan saa...ja saahan se toki kun vaimo kuuliaisesti antaa :D

Vierailija
14/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan vastenmieliseltä tuntuisi niin en tietenkään, eikä mieskään varmaan haluaisi, jos minusta tuntuisi jotenkin pahalta. En todellakaan osaa kuvitella että hän vaatisi minulta jotain palveluja vasten tahtoani. Mutta jos en oikein jaksa innostua ja mies on ihan intona, niin voin hyvinkin olla hänelle mieliksi, eikä siinä ole mitään kummallista. Ja usein ne omatkin halut voi siinä herätä. Toisin päin ei toimi yhtä hyvin, itse en jaksa innostua jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta.

Vierailija
15/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onko se vasten tahtoa antamista? Ja mitä väliä sillä edeson, että "antaako" joskus jotain vasten tahtoaan? On toki kyse omasta vartalostani ja sen "avaamisesta" jonkun toisen tahdolle, mutta olemme kuitenkin parisuhteesssa sentään. En yhtään ihmettele, että parisuhteet ovat mitä ovat ja miehet/naiset hakevat seksiä muualta jos asenne tuollainen. Jos en innosta hekumoi ja antaudun seksiin mieheni kanssa silti, niin se on jonkun mielestä mitä kauhein asia.

Vierailija
16/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinhan minä en vain halua yhdyntää tai orgasmia muuten. minä voin ihan hyvin haluta tyydyttää mieheni käsin tai suulla. ja silloin en tee mitään vasten tahtoani.

Vierailija
17/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin minulla vähenee halut. Mutta onneksi mieheni kuitenkin ymmärtää :)

Enkä ole tuntenut oloani pahaksi vaikka annankin ns. velvollisuudesta raskausaikana :) Harvemmin kyllä.

Vierailija
18/32 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiiaan halua miestäni lainkaan, seksi hänen kanssaan ei voisi vähempää kiinnostaa. Seksiä haluan kyllä, mutta en mieheni kanssa.

Ero ei nyt tule kyseeseen, joten jotenkin tämä tilanne on vaan hoidettava. Mies muuttuu kiukuttelevaksi pikkulapseksi jos seksin toteutumisfrkvenssi kasvaa liian pitkäksi. On siis helpompi elää tuon miehen kanssa, kun säännöllisesti annan sen purkaa paineensa minuun. Ei ole reilua minusta pakottaa toista ihmistä elämään seksitöntä elämää vain siksi, että mua ei satu kiinnostamaan seksi hänen kanssaan. Ei se multa nyt niin suuri uhraus tai myönnytys olo, että parikertaa viikossa hoitelen miehen taas normaalisti toimivaksi aikuiseksi mieheksi. Sitä paitsi operaatio kestää maksimissaan kolme minuuttia.

Meillä mennään näillä.

Vierailija
19/32 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviolliset velvollisuudet ja silleen.

Vierailija
20/32 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, joskus kiinnosti mutta kun miestä ei kiinnosta minun nautintoni tippakaan tai ei ainakaan jaksa/viitsi tehdä asian eteen mitään. Mielenkiinto mennyt jo aikoja sitten, periaatteessa. Vieläkin jaksan toivoa, että mies tosiaan ottaisi minutkin huomioon. Mutta kait sitten olen joku viallinen kappale kun en saa pelkästä rynkytyksestä tai pikaisesta hipaisusta.

ja joo, sanonut olen asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän