Harrastatko seksiä ikinä vain miehesi iloksi
Kommentit (32)
alistamisena sitä, että suostun seksiin vaikka itseäni ei varsinaisesti kiinnostaisi juuri sillä hetkellä seksi. Usein käy niin, että itsekin sitten innostun matkanvarrella, ja saan esim orgasmin, vaikka aluksi ei olisi napannut koko homma ollenkaan. Mutta meillä on toimiva, tasavertainen parisuhde, ja mieheni on ahkera kotihommissa, ja lastenhoidoissa, ja muutenkin huomaavainen, joten kun tiedän, että mieheni kaipaa seksiä useammin kuin minä, teen sen hänelle mielelläni. Homma voisi olla ihan päinvastoin, jos mieheni olisi itsekäs k-pää. Eli ymmärrän todella niitä naisia jotka eivät suostu seksiin, jos mies on parisuheessa itsekäs ja itsekeskeinen, puhumattakaan mistään känniläisen puolittaisesta raiskausyrityksestä. Hyi!Pointtini on se että mieheni esim. lähes joka ilta hieroo niskaani ja jalkojani, miksen minä voisi häntä vähän hieroskella myös. Kumpikin tuottaa toiselle toisen haluamaa nautintoa, ja molemmat kokevat saaneensa tarpeensa tyydytetyksi. Ei siinä mielestäni sen kummempaa. Ei se seksi ole sen kummempaa tai mystisempää mielsetäni.
mutta mies varmasti harrastaa usein vain minun iloksi.
teidän tyydyttämisestaänne...miksi teette niin? Mä en ikinä kuuna päivänä alistuis moiseen. ellei miestä kiinnostais mun tyydyttämiseni ei multakaan herus kyllä todellakaan. Ja joo olen antanut miehelleni vaikka itse en ole jaksanut innostua mutta olen sen sit suoraan ukolle sanonut tyyliin "kiitos kulta tuntuu hyvältä kun teet noin mut tällä kertaa ei tarvi vaivautua". Tarkoittaa siis sitä ettei mun mies koskaan kuvittele että hänen tyydytyksensä ois se ainoa syy hommaan.
Aloittaminen vain on vaikeaa. Sama kun pitäisi lähteä lenkille. Kun on käynyt niin on parempi mieli. Se aloitus on vaikeaa. Miehille se on helpompaa.
miestä kiinnostaa seksi iltaisin, kun mä olen rättipoikkiväsynyt ja mua aamuisin, kun mies jaksaa raottaa vaan toista silmäänsä. Eli kyllä me puolin ja toisin "uhraudutaan" yhteisen hyvän puolesta :)
teidän tyydyttämisestaänne...miksi teette niin? Mä en ikinä kuuna päivänä alistuis moiseen. ellei miestä kiinnostais mun tyydyttämiseni ei multakaan herus kyllä todellakaan. Ja joo olen antanut miehelleni vaikka itse en ole jaksanut innostua mutta olen sen sit suoraan ukolle sanonut tyyliin "kiitos kulta tuntuu hyvältä kun teet noin mut tällä kertaa ei tarvi vaivautua". Tarkoittaa siis sitä ettei mun mies koskaan kuvittele että hänen tyydytyksensä ois se ainoa syy hommaan.
Jos miehen tekee mieli useita kertoja viikossa ja naisen parin kuukauden välein. Ihan kohtuullista minusta antaa miehelle, vaikka ei itse aina niin haluakaan.
Viimeksi kieltäydyin viikko sitten ,kun mies tuli keskellä yötä kännissä päälle ja alkoi kiskomaan pikkareita alas. Minulla oli paha hiivatulehdus ja alapään limakalvot vereslihalla, joten ei paljon innostanut. MIes suuttui, eikä ole puhunut viikkoon :(
jos se johtaa ihan yhdyntään asti, nautin siitä aina itsekin, mutta on kertoja, kun se ei siihen johda, vaan annan hänelle suuseksiä tai vain käsihoidon ihan vain hänen ilokseen. hän tekee sitä myös minulle. aina eivät ihmisten halut satu yksiin juuri niin tasaisesti, että haluaisimme just samalla sekunnilla.
meillä vissiin seksi on jotenkin "arkipäiväisempää", kuin monella muilla, koska en saa siitä tehtyä isoa juttua minkäänlaisessa tilanteessa. en silloin kun halut kohtaavat, enkä silloin kun ne eivät kohtaa. se vain kuuluu meidän elämäämme ilman sen kummempia.
Viimeksi kieltäydyin viikko sitten ,kun mies tuli keskellä yötä kännissä päälle ja alkoi kiskomaan pikkareita alas. Minulla oli paha hiivatulehdus ja alapään limakalvot vereslihalla, joten ei paljon innostanut. MIes suuttui, eikä ole puhunut viikkoon :(
Minä valitsin raittiin ja eipä ole noita(kaan) ongelmia.
Minä harrastan seksiä noin 2 kertaa viikossa mieheni iloksi, yhden kerran tähän lisäksi omasta mielihalusta.
Meillä seksi on hyvää, nyt vain sellainen kausi, etten ole kamalan innostunut. Joskus sitten tekee mieli 5 kertaa viikossa.
niin etten olisi innostunut tohinasta. ;)