Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11cm featuring: Taisi tulla palstan rasistilla pupu pöksyyn, kun ei tee aloituksia

Vierailija
23.03.2011 |

Tämä on sinulle varoitukseksi. Me emme enää suodata yhtään rasistista aloitusta. Tämä selvä?

Teemme jokaisesta aloituksesta ilmoituksen Suomen tasavallan poliisille.

Av-palstasta tulee parempi paikka kaikille ihmisille, myös miehille.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä ei ollut peniksen koko. Eli kyseessä ei ole nimimerkki tyyliin M20cm, mitä suomi24:lla saa lukea.

Sitäpaitsi 11cm penis on täysin keskikokoa.

Vierailija
2/33 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismin taso on laskenut huimasti, kun perustit tämän mainion ketjun. Huomaa että huutelijat ovat ärsyyntyneet tästä aloituksesta. Onhan tämä ketjusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,keskikokoa jossain kiinassa.

Kiina on suuri maa.

Vierailija
4/33 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 11cm mies

Vierailija
5/33 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä muistelen. 11cm mies. Hyvin pieni poika :)

Vierailija
6/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusiutua. Myös Persuilla.

Liikaa vaadittu.

Tero

Vierailija
7/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sinulle varoitukseksi. Me emme enää suodata yhtään rasistista aloitusta. Tämä selvä?

Teemme jokaisesta aloituksesta ilmoituksen Suomen tasavallan poliisille.

Av-palstasta tulee parempi paikka kaikille ihmisille, myös miehille.

ole tuo tarkoittamasi, mutta helppohan tuo on kiertää.

Kuka muistaa kun viime talvena Rovaniemellä joku räjäytti sen kameratolpan ja laittoi videon nettiin? Sitä on takuulla poliisi tutkinut ihan tosissaan, vaan ei ole tekijää kiinni saatu.

Eli anonyymipalvelin käyttöön vaan niin saatte ihan rauhassa tehdä niitä ilmoituksianne.

Vierailija
8/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttöä koska halusin puhua todella arasta aiheesta ja olin niin vainoharhainen etten halunnut omalla ip:llä sitä tehdä täällä. Eipä onnistunut kirjoittelu. Lukea kyllä voi muttei kirjoittaa.

Vierailija
9/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuu kovis. Pitäiskö sua pussata nyt peffalle?

Vierailija
10/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattapaa olla niin että 11cm on itse se rasisti

Varmasti sitä ottaa päähän, kun lukee aloitukseni. Kierin mielihyvissä siitä ajatuksesta.

Rasisti saattaa olla myös joku muun puolueen kannattaja, kuin persujen. Mustanmaalaa persuja käytöksellään.

Tämäkin voi olla vaihtoehto. Oletteko ajatelleet sitä. Melko kieroa vai mitä?

Vierailija
11/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee olkinukkeja persuista. Nähtävästi on onnistunutkin, kun palstan persuviha on kasvanut.

Vierailija
12/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä on yksi mutta, sellainen ihminen olisi välistämättä älykäs ja kiero ja noitten rasistien jutut on vaan niin mielettömän tyhmiä ettei siihen älykkö ja normaalilla mielenterveydellä varustettu kerta kaikkiaan pysty. En usko myöskään että ketään riittävän tyhmää pystyisi rekrytoimaan niin että hän tuottaisi uskottavaa tekstiä.

Vierailija
13/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi on onnistunutkin, kun palstan persuviha on kasvanut.

vielä antaa sen rikosilmoitusidean olla.. Jos toi jatkuu vielä vaalien jälkeen katson sitten uudestaan, mutta tällä hetkellä toi tuntuu toimivan hyvin persuja vastaan.

Tässä on muuten vielä sekin ettei yksikään persu ole täällä tuominnut vihakirjoittelua, päinvastoin siihen on osallistuttu innolla. Joten en itke vaikka rasisti olisinkin todellisuudessa jonkun valtapuolueen mainostoimistosta (mitä en kyllä oikeasti usko).

Vierailija
14/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä on yksi mutta, sellainen ihminen olisi välistämättä älykäs ja kiero ja noitten rasistien jutut on vaan niin mielettömän tyhmiä ettei siihen älykkö ja normaalilla mielenterveydellä varustettu kerta kaikkiaan pysty. En usko myöskään että ketään riittävän tyhmää pystyisi rekrytoimaan niin että hän tuottaisi uskottavaa tekstiä.

Otsikot näkee helposti. En tiedä sisällöstä.

Bannailen nuo aloitukset silmilläni. Miksi muuten avaatte ne, jos tiedätte miten älyttömiä ne on?

Vierailija
15/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä antaa sen rikosilmoitusidean olla.. Jos toi jatkuu vielä vaalien jälkeen katson sitten uudestaan, mutta tällä hetkellä toi tuntuu toimivan hyvin persuja vastaan.

Tässä on muuten vielä sekin ettei yksikään persu ole täällä tuominnut vihakirjoittelua, päinvastoin siihen on osallistuttu innolla. Joten en itke vaikka rasisti olisinkin todellisuudessa jonkun valtapuolueen mainostoimistosta (mitä en kyllä oikeasti usko).

itse olen kyllä persujen kannattaja ja tuominnut noita kirjoituksia mutta kummallisesti ne viestit on ohitettu. Yllättävää? Ei.

Siksi päätin, että ihan sama. Haukkukaa persuja tai mamuja, ei kiinnosta. Äänestän siitä huolimatta persuja.

Vierailija
16/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut suunnitelma että meistä jokainen laittaa ilmoituksen liikkeelle?

Poliisilla on palvelu nimeltä nettivinkki tässä osoitteessa

https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/feedbacktip?openform&l=1

Vierailija
17/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alkuperäinen tarkoitus oli tehdä varsinainen rikosilmoitus johon kai poliisillakin on enemmän velvoitetta ottaa kantaa kuin pelkkään anonyymiin nettivinkkiin.

Vierailija
18/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kyllä persujen kannattaja ja tuominnut noita kirjoituksia mutta kummallisesti ne viestit on ohitettu.

ole nähnyt täällä viime kuukausin _ainuttakaan_ sellaista viestiä että "Hei, olen persu, ei viitsitä laittaa näitä räikeän maahanmuuttajavastaisia kirjoituksia tänne, pliis. Ne antavat huonon kuvan persuista."

Vierailija
19/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kyllä persujen kannattaja ja tuominnut noita kirjoituksia mutta kummallisesti ne viestit on ohitettu. Yllättävää? Ei.

Siksi päätin, että ihan sama. Haukkukaa persuja tai mamuja, ei kiinnosta. Äänestän siitä huolimatta persuja.

Vierailija
20/33 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla 11cm erektiolla ei pääse pätemään:DD

ainakaan aikuisen naisen kanssa...