DURAN DURAN TULEE SUOMEEN!
Kommentit (23)
Että tällaiseenkin avaukseen heti pesii katkeria akkoja kitisemään ja haukkumaan keikalle menijöitä läskiperseiksi ja ties mitä. Ja ihan vaan sillä perusteella että joku aikoo mennä katsomaan jotain bändiä. Kasvaisitte aikuisiksi.
Mulla tilattu, ei vielä tullut, mutta imuttanut oon ne 9 biisiä jo joulukuussa.
John Taylor on mun!!
Tuutko katsomaan?
ap.
NO NIIN ON!!!!! VIIMEKSI SUOMESSA V. 82, OLI JO KORKEA AIKA TULLA :)))
Vanhat äijät yrittää olla vielä pop
t. Fani v:sta 1982
etsimään keikalle kadonnutta nuoruuttaan.Ei se siellä ole.
olen odottanut tätä noin 30 vuotta. jee!
Taitaa olla jo pöksyt märkänä.Keikalla paksut perseet pyörii.heh,heh
Pitää tulla kyttää et jos sais pokattuu vähä vanhempaa lihaa
Pakko mennä katsomaan - olen sen velkaa varhaisteini-ikäiselle itselleni. Olisinpa silloin tiennyt, että lähes nelikymmpisenä lopulta näen livenä syvän palvontani kohteen :) Ei voi jättää menemättä, ei.
t. Yksi fiilistelevä vanha kurppa :)
en mahdu enää teinivaatteisiin.Tosta pötsin ja perseen kohalta kiristää.Vanhat fanikuteet pitäs saada päälle.Muuten ei ole tosi fani kasari vuosilta.
en mahdu enää teinivaatteisiin.Tosta pötsin ja perseen kohalta kiristää.Vanhat fanikuteet pitäs saada päälle.Muuten ei ole tosi fani kasari vuosilta.
Mistäpä parempi motivaatio kuin pääsy unelmakeikalle;)
Eli kuinka paljon ihmisiä sinne mahtuu suunnilleen?
Onko pelkkiä seisomapaikkoja?
Ikäraja vissiin 18v?
Ja joo, en malta odottaa:)
Kun tulee puhetta jonkun kanssa Duran Duranista väistämättä kommentin on aina oltava paskaa, homo musaa tai kaikkee siltä väliltä. Miksi? Eikö mikään muu musa ole edellämainittuja? Itse tunnustan että olen kaksi live keikkaa käynyt katsomassa 2005 ja nyt teen samoin Tukholma ensin ja Helsinki sitten. Edellisellä kerralla en huomannut Tukholmassa ja Roskildessa mitään noihin laatusanoihin viittaavaa joten Tervetuloa Helsinkiin