Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottajat (loppuraskaus) mitä ja milloin syötte?

Vierailija
23.03.2011 |

Mitä syötte ja mihin aikoihin päivästä? Onko teillä nälkä jatkuvasit vai painaako vauva jo vatsalaukkua niin ettei mikään maistu?

Minulla on nälkä ihan koko ajan. Tähän asti olen saanut pidettyä painonnousun normaalina mut homma meinaa karata ihan käsistä, kaikkea menis ja kaksin käsin. Olisi kiva lukea vähän muiden ateriarytmeistä, ehkä mä voisin ottaa oppia. :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 36+5

No on se hyvä kuulla, että muidenkin tekee mieli jotain ruokaa ja paljon. Itselläni ei ole raskausdiabetestä. Mutta on ylipainoa oli alkuraskaudessa. Itse haluaisin syödä lämpimän ruuan ja sitten taas toisen lämpimän ruuan ja sitten hedelmiä ja marjoja. Mutta en ole tehnyt niin vaikka tunnin välein on nälkä olen pyrkynyt syömään 2- 3 tunnin välein vaikka olisikin nälkä. Mutta eiköhän tämä toivottavasti kohta helpota. :)

Vierailija
22/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 36+5

No on se hyvä kuulla, että muidenkin tekee mieli jotain ruokaa ja paljon. Itselläni ei ole raskausdiabetestä. Mutta on ylipainoa oli alkuraskaudessa. Itse haluaisin syödä lämpimän ruuan ja sitten taas toisen lämpimän ruuan ja sitten hedelmiä ja marjoja. Mutta en ole tehnyt niin vaikka tunnin välein on nälkä olen pyrkynyt syömään 2- 3 tunnin välein vaikka olisikin nälkä. Mutta eiköhän tämä toivottavasti kohta helpota. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 39. viikolla ja tuntuu siltä, että pahimmat nälättelyt ja himottelut ovat menneet ohi. Alkuraskaudesta nälkä oli pahin, sillä kahden tunnin välein oli huutava nälkä. Tällä hetkellä tuntuu itse asiassa aika normaalilta syömisen ja nälän suhteen. Sellaista vielä tosin on, että jos sattuu pääsemään nälkäiseksi, tulee aivan hirveä ja pyörryttävä olo (tämä on pysynyt jo alkuraskaudesta).

Vierailija
24/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin viikolta 28 eteenpäin sellaisen 1900 kcal pv koska oli niin hillitön nälkä että oisin vaan voinu syödä. Että pidin sit kirjaa mutta viisi krt pv söin. 

Aamupuuro, kevyehkö lounas, ihan kunnon välipala ja sit illallinen ja iltapala. Painoa tuli 12 kg ja vauva syntyi 40+6 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi