Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan tehnyt macaroneja? leivoksia siis

Vierailija
23.03.2011 |

Jos jollain positiivisia kokemuksia, niin onnistuuko ne pirkan mantelijauholla? Se on valikoimista halvinta, mutta ei niin hienoa kuin esim. meiran vastaava tuote. Itse olen tekemässä ison satsin juhliin, joten tuo pirkan olisi hinnaltaan parempi, mutta emmin onnistunko sillä?

Onko kukaan värjännyt niitä keltaisiksi kurkumalla? Onnistuiko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyviä tuli! Ei tosin yhtä kauniita kuin amamttilaisten tekemät, mutta kiltit vieraat sanoivat tykkäävänsä, kun näyttää käsintehdyltä... Kurkuma kuulostaa vähän erikoiselta väriaineelta, kokeilisin ehkä ennemmin karamelliväriä. itse olen värjännyt kaakaojauheella vaaleanruskeaksi.

Vierailija
2/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnistui. En kyllä muista minkä firman mantelijauhetta käytin.

Tällä ohjeella tein: http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/marenkileivonnaiset/macaro… (Ekan erän tein täsmälleen ohjeen mukaan ja se onnistui. Toka erää säädin mantelijauhon määrän suhteen ja se epäonnistui.)

Eikös kurkuma ole mauste? Värjäisin karkkivärillä, ettei tule hassuja makuja. Ovat kuitenkin melko mietoja itsessään, maistuu helposti läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion siis yrittää niillä pirkan mantelijauhoilla. Ajattelin kokeilla ranskalaisen marengin reseptillä, jossa ei siis tari tehdä sitä sokerilientä.

Ajattelin kurkumaa, kun en halua lisäaineita, mutta tosiaan siitä voi tulla sivumaku....Ehkä sittenkin siis e-koodia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan