Kuinka ison talon/asunnon haluaisit, jos
Kommentit (12)
meille tulisi 4 makuuhuonetta, 2 olohuonetta, työhuone, keittiö, ruokailuhuone, ainakin 3 wc-tilaa, kunnon suana/kylpytilat + toinen suihkuhuone, kodinhoitohuone sekä tilat miehen kotikuntosalille. mies tahtoisi varmaan myös tilavan autotallin ja mahdollisesti kotiteatterin leffailtoja varten. minun toiveissani olisi noiden lisäksi tilava viherhuone ja terassi.
Nyt asutaan 140 neliön asunnossa kolmen lapsen kanssa, enkä jaksa näin isoa. Kauheasti siivottavaa koko ajan. Imuroimiseenkin menee tunti.
Muutetaankin heti pienempään kun lapset muuttavat pois kotoa.
joka riittää kyllä, vaikka täyteenhän täälläkin kaapit ja varastot tulee, kun ei heitä tarpeetonta kiertoon
Nyt 280 m2 kolmessa tasossa ja ei ole riittävästi.
Mä haluaisin 4 makkaria, työhuoneen, keittiön , olkkarin ja saunan. Voi olla vähän yli 200m2, mutta ei paljon. Lisätilat tietty päälle
sellainen kivan kokoinen kaksio parvekkeella olisi mun unelmani!
ja talossamme on 320 m2. Huoneita on riittävästi, mutta parikymmentä neliötä haluaisin lisää. Käyttäisi ne neliöt lastenhuoneiden neliöiden lisäämiseen.
kaikille lapsille, 4x, omat huoneet, työhuone, takkahuone/bilishuone jne. Ja pitäisi olla "pari"talo, jossa siis yksiö seinän takana joko vanhimmalle lapselle tai myöhemmin isovanhemmalle joka tarttis tai haluais asua meidän lähelle, mutta ei samassa taloudessa.
olohuoneen lisäksi. riittäisi täydellisesti minulle ja minun lapselleni. ylimääräisestä huoneesta tulisi työ/vieras huone. ja huoneet pitää ehdottomasti olla isoja.
eli vähän yli 500 neliötä asuinpinta-alaa ja samankokoinen vintti.
Tällä hetkellä meillä on 185 asuinneliötä ja siinä on ihan liikaa. Yksi huone on kokonaan käyttämättä.