Annatteko lasten olla nakuna kun teillä on vieraita?
Itse en ikinä ole antanut. Jos vaippaa vaihdetaan tai iltapesulle mennää vieraiden läsnäollessa on tietysti ok että vaihdon yhteydessä tulee nakuhetkikin eikä minua kiusaa jos lapsi juoksee hetken niin. Mutta...
olimme viemässä kummitytölle (2,5 v) joulupaketteja ennen joulua ja tyttö oli koko vierailun noin 1,5 tuntia ilkialasti. Eikä vahemmista siinä ollut mitään kummallista. Riehui vielä isoveljensä kanssa pylly pystyssä koko ajan.
Minusta se ei ollut kohteliasta meitä vieraita kohtaan, meillä on lapsille aina ennen vieriaden tuloa katsottu että on siistit ja puhtaat vatteet. En anna lasten juosta nakuna uimarannallakaan.
Onko muiden mielestä siis ihan normaalia että lapset juokseen nakuina vaikka tulee vieraita???
Kommentit (103)
En todellakaan! Meidän sukulaiset ja ystävät ovat kaikki p edofiilejä. Samoin oman perheemme jäsenet.
t. Av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa alastomuudessa paljas perse ei niinkään sukuelimet. Mulle tulee mieleen aina kun joku on alasti, jos istuu jää paska raita tai ainakin ulostebakteereja paikkaan jossa istui. Lasten alastomuudessa kin on inhottavaa paljaat pyllyt, lapset kun saattaa istu minne vain ja jos räpläävä alapäästään. Minua inhottaa ne bakteerit ei sukuelimet ynnä muut. Kaikkien ihmisten pitäisi pitää housuja jalassa, olkoon ne pienetkin, alapään kautta pääsee sairaudet kehoon helposti
Toisaalta ne lapset kaivavat p ersettään joka tapauksessa, oli housut jalassa tai ei.
Minua inhottaa alastomuudessa paljas perse ei niinkään sukuelimet. Mulle tulee mieleen aina kun joku on alasti, jos istuu jää paska raita tai ainakin ulostebakteereja paikkaan jossa istui. Lasten alastomuudessa kin on inhottavaa paljaat pyllyt, lapset kun saattaa istu minne vain ja jos räpläävä alapäästään. Minua inhottaa ne bakteerit ei sukuelimet ynnä muut. Kaikkien ihmisten pitäisi pitää housuja jalassa, olkoon ne pienetkin, alapään kautta pääsee sairaudet kehoon helposti