Mitä hittoa tästä nyt pitäis päätellä???
3-luokkalainen läksi aamulla pienen pientä polvireikää (jonka muutama pvä sitten ompelin) lukuunottamatta ehjillä ulkohousuilla kouluun.
Nimetyillä sellaisilla!!
Meni koulupvän jälk ex-luokkakaverinsa luokse pariksi tunniksi ja sieltä tuli isänsä kanssa kotiin vierailla, tosin saman merkkisillä, ulkohousuilla joissa ei nimeä+haara niin revennyt että ei voi edes korjata kuntoon.
Kaverin äiti oli tuumannut pojalleni hieman ennen hänen lähtöään että housut olis joskus menneet sekaisin ja selitti sama miehelleni siinä ovella ja tarjosi kaksia muita housuja että kummat otat.
Mitä???
Jos ne olis meneet sekaisin niin kai se olis soittanut mulle siitä jo silloin??
Eikä olisi kysynyt kummat lapseni ottaa kahdesta vaihtoehdosta??!
Yritin soittaa jajätin viestin, ei vastausta.
Soitin äsken uudelleen, ei vastaa.
Nyt meillä on käyttökelvottomat väärät ei nimelliset ulkohousut täällä ja omat heillä joita hän väittää lapsensa housuiksi.
*Pihalla* ://
Kommentit (49)
sinne ovelle ja sanoisin että meidän housut tänne ja heti ja tässä on nää teidän räsyt takasin.
onkin "vain" housut kyseessä.
Mites toimisitte?? minä tässä tuumaan että mies saa lähteä käymään siellä jos ei vasta/soita/selvitä asiaa klo19 mennessä.
PRKL!!
ap
Tosin lasten iltapalaa rupean kohta laittelemaan.
Menisin yksin, mutta ei ole ajokorttia joten siksi mies menossa..
Ei jumalavita mikä tilanne :/
ap
Eikö ole kellään mitään kommentoitavaa muuta kuin tuo provokiekuja??
etkö huomannut?
T: 4
Juu sinä tuon provokiekujan lisäksi ;)
Mua korpeaa, todenteolla. Enkä edes tiedä varmaksi onko ns syytä, mutta kyllä tässä nyt haisee liian moni asia, minusta ainakin:(
Mä en ymmärrä, kys äiti oli tarjonnut kaksia housuja siinä ovella mieheni kuullen ja poika sitten päätynyt niistä toisiin-jakotona huomattiin että nehän on 20cm matkalta revenneet haaroista!!
Miten tuollaiisa viitsii kukaan edes tarjota toiselle??
Ja kumma kun ei kukaan vastaa, ei soittoihin ei viesteihin.
Kys pojan harrastuskin päättynyt jo 2h sitten.
ap
että on tainnut housut vaihtua.Sanot vielä, että näissä ei edes lue pojan nimeä. Eiköhän asia selviä,kun rauhallisesti selvitätte asiat. Onhan sinulla se nimi niissä housuissa todisteena.
Jopa sukiin kun olivat pkssa.
Ja mielestäni myös kys housuissa on nimi.
Ja ainakin se polvireikä jonka ompelin niissä on.
ap
Olen siis 2x yrittänyt soittaa klo 16.45 alkaen ja laittanut 2 tekstiviestiä joissa toisessa kysyin mihin aikaan ovat kotona, mies hakee housut jotka poika tarvitsee huomenna kouluun.
Ja tuossa ½h sitten poika kokeili soittaa tuolle kaverille-ei vastannut.
ap
Ei kyseinen täti-ihminen sitten edes "selitellyt" et milloin housut muka vaihtuneet?
Mä kyllä kanssa menisin oventaa ja hakisin omani takasin. todella törkeää käytöstä!!
joo ja miks se antaa vaihtoehtoja mihin "vaihtaa" housut? en kans tajua??
tuuhan kertomaan saitko ne takaisin
Eikö ole aika loogista soittaa vanhemmalle jonka lapsen kanssa esim ulkovaate vaihtunut??!!
Mutta eipä ole kuulunut mitään ja kys vaihtuminen olisi siis tapahtunut jo tuossa tammi-helmikuun aikana kun viimeksi näkivät.
ap
Vaikka housut olisivatkin vaihtuneet niin on törkeää antaa takaisin rikkomansa housut. Olisivat ottaneet heti yhteyttä kun housut ovat mukamas vaihtuneet. Jos mun muksulta joku vaate vaihtuisi niin ei tulisi todellakaan mieleen käyttää ensin risaksi ja sitten alkaa sumplimaan vaihtoa!!!
Olitko ap nimikoinut housut heti uutena? Vai vasta myöhemmin? Että onko tuolla kaverin äidillä mitään perusteluja vakuuttaa, että housut ovat vaihtuneet?
Ei siinä ole minusta mitään ihmeellistä, että housut ovat vaihtuneet toisiin samanmerkkisiin. Eikä siinä, että kyläpaikan äiti ei ole heti tajunnut katsoa oikeasta paikasta nimeä niistä toisista housuista. Sen sijaan aika kummallista olisi se, jos kyläpaikan äiti olisi yrittänyt tahallaan pihistää toisen pojan housut. Kai hän nyt olisi tajunnut jäävänsä siitä heti kiinni.
En myöskään ymmärrä, miksi äidin olisi pitänyt soittaa sinulle housujen vaihtumisesta, jos kerran pojan isä oli tulossa häntä hakemaan.
Siihen, miksi äiti ei vastaa puhelimeen, voi olla kymmeniä päteviä syitä. Esim. äiti on unohtanut puhelimeen kotiin lapsen harrastukseen lähtiessään ja on sen jälkeen mennyt käymään kaupassa tms.
Todennut vain lapselle ja miehelle myöhemmin miehen lasta hakiessa, että housut olis vaihtuneet.
Kohta mies lähtee paikan päälle, helvetin skeptinen olen kyllä lopputuloksen suhteen:/
ap
Ei olekaan mitään ihmeellistä.
Sen sijaan siinä on, että vaihto on siinä tapauksessa tapahtunut jo 1-2kk sitten eikä hän ilm minulle siitä mitään enkä minäkään hänelle KOSKA mielestäni lapsellani ollut koko ajan ne samat, omat housut käytössä!!
Ja nimen katsominen ei ole rakettitiedettä, noissakin housuissa on heti siinä takaosassa resorissa muutaman cm valkoinen lappu nimeä varten.
Puhelimen vastaamattomuuteen voi tottakai olla useita syitä, mutta kuinka sopivasti ne syyt ovat juuri nyt vikat 2,5h olleet päällä eikä voi edes tesktiviestiä pistää. Ja että se syy on myös sillä hänen lapsellaan.
Vähän liikaa sattumia minun makuuni, haukkukaa vaan kyyniseksi tai miksi vain.
Ja lapsi meni meidän kyydillämme harastukseensä joka loppui jo ajat sitten ja kotimatkaa kävelee ehkä 15min.
ap
Porvoossa?
Aika oudolta kuulostaa:/