Mitä hittoa tästä nyt pitäis päätellä???
3-luokkalainen läksi aamulla pienen pientä polvireikää (jonka muutama pvä sitten ompelin) lukuunottamatta ehjillä ulkohousuilla kouluun.
Nimetyillä sellaisilla!!
Meni koulupvän jälk ex-luokkakaverinsa luokse pariksi tunniksi ja sieltä tuli isänsä kanssa kotiin vierailla, tosin saman merkkisillä, ulkohousuilla joissa ei nimeä+haara niin revennyt että ei voi edes korjata kuntoon.
Kaverin äiti oli tuumannut pojalleni hieman ennen hänen lähtöään että housut olis joskus menneet sekaisin ja selitti sama miehelleni siinä ovella ja tarjosi kaksia muita housuja että kummat otat.
Mitä???
Jos ne olis meneet sekaisin niin kai se olis soittanut mulle siitä jo silloin??
Eikä olisi kysynyt kummat lapseni ottaa kahdesta vaihtoehdosta??!
Yritin soittaa jajätin viestin, ei vastausta.
Soitin äsken uudelleen, ei vastaa.
Nyt meillä on käyttökelvottomat väärät ei nimelliset ulkohousut täällä ja omat heillä joita hän väittää lapsensa housuiksi.
*Pihalla* ://
Kommentit (49)
ulkohousut saa sinut ihan pois tolataan. Eikö olisi fiksua mennä ovelle vaihtamaan housut takaisin niin asia selviäisi kerralla.
ap *viittaan noihin kahteen viimeisimpään "eikö kellään ole mitään kommentoitavaa"*viestiin.
ap *viittaan noihin kahteen viimeisimpään "eikö kellään ole mitään kommentoitavaa"*viestiin.
...että meuhkasit tästä asiasta hieman liian monen viestin verran? Ehkä joku näki raivosi jo koomisena..?
Ei siitä ole nyt kyse, jokaisen luulisi sen tajuavan.
Niin ja eivät ole hekään siinä jamassa, että pitäisi toimia kuten tässä nyt toimittu..
ap
Ei se että joku availee uusia aloituksia samasta aiheesta eikä se että joku kommntoi omaan, ainoaan, ketjuunsa useampaan kertaan.
ap
...että meuhkasit tästä asiasta hieman liian monen viestin verran? Ehkä joku näki raivosi jo koomisena..?
Olet rasittava jankuttaja. Onneksi oma vaimoni ei ole tuollainen.
Me odotamme vielä jonkin aikaa josko kys äiti soittaisi tai vastaisi ja sitten vaan oven taakse käymään.
Toiv mies saa homman hoidettua, en viitsi jättää muksuja ilta-aikaanyksin vaikka käyvätkin kohta nukkumaan.
ap
miksi sinä ap monen monta kertaa kysyt täällä, miksei kukaan vastaa ja kommentoikaa nyt. Miksi sinä olet niin riippuvainen tässä asiassa ventovieraitten kommentoinnista???
Monet avaukset (ihan yhtä "tärkeät") eivät välttämättä saa yhtään vastausta tai pari.
Minusta jotenkin tämän koko jutun se pääpointti on tuo, miksi koko ajan "vaadit" että tästä puhutaan. Moni jo sympatiseerasi sinua. Miksei se riitä. Ei ihan aikuista.
Minä olen tasan 1x kysynyt kommentteja ja se on tuo kirjoitus nro 8!
Mutta ilm se yksikin kerta on joillekin liikaa..
ap
Mutta ilm se yksikin kerta on joillekin liikaa..ap
miten vääristelet vain kerran kysyneesi, kun olet selvästi kysynyt enemmänkin.
Tämä vain vahvistaa sitä, että tässä sinun suhtautumisesi tästä puhumiseen on mielestäni vielä oudompaa kuin KYLLÄKIN törkeä housuasia.
Mutta ilm se yksikin kerta on joillekin liikaa..ap
miten vääristelet vain kerran kysyneesi, kun olet selvästi kysynyt enemmänkin.
Tämä vain vahvistaa sitä, että tässä sinun suhtautumisesi tästä puhumiseen on mielestäni vielä oudompaa kuin KYLLÄKIN törkeä housuasia.
ei ap kaikkia jankkauksia ilmeisesti ole kirjoittanut :)
Eli ketjuun tuli joku ulkopuolinen jankkaamaan :)
miten törkee tyyppi!! Kyllä tuosta saa todellakin suuttua!! Nyt ap tiukkasanaisesti vain omat housut takaisin! Olkoot pieni asia, mutta ei toiselta voi alkaa vaatteita ottaa pois ja kauppailla jotain räsyjä takaisin. Törkeää. Kerro sitten miten tässä kävi!
Mulle itselleni on ihan tyypillistä unohtaa puhelin takintaskuun kaappiin ja huomata vasta aamulla tulleet puhelut ja tekstarit. Sen perusteella en siis raivoisi ap:n malliin.
VAIKKA housut olisikin aiemmin vaihtuneet, niin eihän heillä ole mitään oikeutta antaa teille heidän rikkomiaan housuja... kun ne on kuitenkin ollut ihan ehjät vaihtuessaan (jos siis on edes vaihtunut)
Miten kävi??
kysyisin asiallisesti, että miten ovat voineet vaihtua, vaikka poikasi housuissa on nimi. Mutta en tekisi asiasta kovin suurta numeroa; poikasi ystävyys on varmaan tärkeämpää kuin housut.
Mikähän lie äidillä napsahtanut...