inkalle toinen ja kolmas nimi?
-ehdotuksia? mikä mielestäsi olisi kaunis yhdistelmä?
-inka ? isabella...mitä mieltä sopisko isabella kolmanneksi entä mikä silloin toiseksi
- mitä mieltä inka mea minea, inka milja minea ???
-mitä mieltä inka nimestä kutsumanimenä olet?
-mitä lempinimeä inkasta voi vääntää?
Kommentit (24)
3 tuttua (eivät tunne toisiaan) antoivat lapselleen nimeksi Inka. Kaikki syntyneet 2010.
Se että sun 3 tuttua laitto Inkan lapsensa nimeksi ei tee siitä kulutettua..näkeehän sen jo väestörekisterijärjestelmästä. Minun pieni 10 hlön äitipiiri sisältää 2 Lumi-tyttöä synt 2010 joka on huomattavasti suositumpi nimi kuin Inka. Ja sen lisäksi kaikki Lumiat. Mutta siis olin ihan onnellinen etten valinnut itse myös sitä nimeä vaikka nimestä pidän todella paljon yhä edelleen.
Inka on Inkku, joka joskus vääntyy ikävä kyllä muotoon Kinkku (tietää yhden sellaisen, teini-ikäinen, en tiedä jääkö Kinkku ikuiseksi lempinimeksi....)
Enpä tiennyt vielä tätä kirjoittaessani, kun ristiäiset oli vasta olleet. Ja joukkoon on liittynyt myös Milanna.
on ainakin meidän lähistöllä tosi kuluneet... 6 vuoden päästä on tähän mennessä vain Minea-nimisiä ekaluokkalaisia tyttöjä. Toivottavasti joukkoon muuttaa edes yksi Mea.
Enpä tiennyt vielä tätä kirjoittaessani, kun ristiäiset oli vasta olleet. Ja joukkoon on liittynyt myös Milanna.
Kaunis ja sopivan lyhyt kutsumanimeksi. Törpöt voivat vääntää tietysti miksi tahansa.
Inka mea Minea on kaunein ehdotuksistasi, sointuva ja tyylikäs.
Inka-Maria on yhdistelmänä aika kulunut. Isabellaa en valitsisi toiseksi nimeksi, jotenkin liian hieno Suomeen. Makuasioita.
vaan Inka + joku pidempi
Esim. vaikka Inka Isabella
Inka Elisabet
Inka Elissa
Inka Linnea
tms.
on ainakin meidän lähistöllä tosi kuluneet...
6 vuoden päästä on tähän mennessä vain Minea-nimisiä ekaluokkalaisia tyttöjä. Toivottavasti joukkoon muuttaa edes yksi Mea.
3 tuttua (eivät tunne toisiaan) antoivat lapselleen nimeksi Inka. Kaikki syntyneet 2010.