Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustien suorittamat raiskaukset ovat rasistisia viharikoksia.

Vierailija
15.05.2011 |

Miksi siitä ei voida puhua suoraan, että mustat harrastaa viharikoksia valkoista rotua kohtaan?

Miksi rasismivaltuutettu Eeva Biaudet ei jyrähdä että mustien on lopetettava valkoisiin kohdistamansa järjestelmällinen väkivalta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sellaiset asiat, että yksi vuosi Norjassa suomalaiset raiskasivat enemmän kuin somalit, koska siellä riehui joku suomalainen raiskari tai useampi

Raiskasiko suomalaiset siellä Norjassa pelkästään mustia?

Vierailija
2/3 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs ne kaikki muut vuodet. Eikö niitä lasketa?

Kyllä se vähän niin pakkaa olemaa että hyvin helposti toiset nimeävät rikokset viharikoksiksi ilman edes parempaa tietoa niin kuin kävi esim. Päivi Lipposen tapauksessa Tampereen Pizzeriapolton yhteydessä.

Toisaalta tuossa on selvä pointti ettei esim. mamun tekemää raiskausta nimitetä rasisitiseksi viharikokseksi vaikka ihan pelkkä neekeri-sanan käyttö tai virallisten rikostilatojen tai työttömyystilastojen esiintuominen heti rasisimiksi leimataankin.

Mä en jaksa TAAS toistaa niitä samoja pointteja jotka te luiskaotsat aina unohdatte vaikka ne teille miten selitetään. Esimerkiksi sellaiset asiat, että yksi vuosi Norjassa suomalaiset raiskasivat enemmän kuin somalit, koska siellä riehui joku suomalainen raiskari tai useampi. Ja moni muu pointti, joka näiltä mamuvihapaskahousupersuilta jää aina kertomatta. Mä en jaksa teitä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa TAAS toistaa niitä samoja pointteja jotka te luiskaotsat aina unohdatte vaikka ne teille miten selitetään. Esimerkiksi sellaiset asiat, että yksi vuosi Norjassa suomalaiset raiskasivat enemmän kuin somalit, koska siellä riehui joku suomalainen raiskari tai useampi. Ja moni muu pointti, joka näiltä mamuvihapaskahousupersuilta jää aina kertomatta. Mä en jaksa teitä enää.