verenpaineesi? ikäsi, painosi, harrastatko liikuntaa?
jos niin mitä ja paljonko, sekä tarkkailetko syömisiäsi, esim. suolan käyttöä?
Kommentit (37)
Olen 40v, 173cm ja hoikahko normaalipainoinen, roskaruokaa/eineksiä en syö, mutta suolaisista ruuista tykkään kyllä, liikaakin.
syön kotiruokaa voilla höystettynä en pane öljyjä ja mitään markariinejä suuhuni tarveenä ei lääkityksiä kolesterooliki hyvä kaheksan kahen puolen
Noin 100/67, joskus allekin, jos on 120/75, jännitän tai olen raskaana.
46 v, 168 cm ja nyt on paino noususuuntainen, on noin 67 kg, pitäisi olla huomattavasti vähemmän. BMI on kyllä normaalipainossa.
En harrasta mitään liikuntaa, en tarkkaile syömisiä ja syön mitä sattuu, siksi paino onkin nousuuntainen, verenpaine on edelleen samoissa erittäin matalissa lukemissa painosta ja syönnistä huolimatta, ei vaikutusta.
Liikun useampana pv:nä viikossa. Karppaan.
135/70 64 76 vähemmän syön kotiruokaa voilla höystettynä en pane öljyjä ja mitään markariinejä suuhuni tarveenä ei lääkityksiä kolesterooliki hyvä kaheksan kahen puolen
Voitko suomentaa, kiitos?
ihan liian matala, voin huonosti sen takia. Olen nainen, ikä 40, BMI n.30. Suolaa käytän vähän, liikuntaa harrastan ihan liian vähän.
30v, 54kg, harrastan vain hyötyliikuntaa, en tarkkaile kummemmin syömisiäni, syön kaikkea kohtuudella.
135/70 64 76 vähemmän syön kotiruokaa voilla höystettynä en pane öljyjä ja mitään markariinejä suuhuni tarveenä ei lääkityksiä kolesterooliki hyvä kaheksan kahen puolen
Voitko suomentaa, kiitos?
siinä epäselvää vastaukset siinä järjestyksessä kuin kysymykset en tiiä mitä suomentaa
124/84 - sanokaahan nyt onko tuo alla oleva ok vai liikaa:
Olen 40v, 173cm ja hoikahko normaalipainoinen, roskaruokaa/eineksiä en syö, mutta suolaisista ruuista tykkään kyllä, liikaakin.
paino:51
pituus:157
ikä:30 (nainen)
Suolaa käytän paljon
liikuntaa harratan liian vähän/ei ollenkaan
bmi 24, ikä 42, tarkkailen syömisiä, suolaa sekä rasvaa vältän, verenpaine vaihtelee 117-134/70-84 välillä...
118/60. 25v. 57kg, käyn n.puolentunnin lenkillä melkein joka päivä. en tarkkaile syömistäni, mutta en ikinä lisää ruokaani suolaa... ei vaan ole tapana.
on vastanneet vaan ne, joilla verenpaine on ok tai jopa matala. Minäpä isken pöytään omat lukemani: 210/120. Nämä ennen lääkityksen aloittamista!
verenpaineesi? 115/65
ikäsi? 28
painosi? bmi 30
harrastatko liikuntaa? vähintään 2h päivässä...
110-100/n.65
42v
47kg bmi alle 20
en ehdi liikkumaan (harrastamaan) lastenhoidolta, nuorin 1v.
en tarkkaile syömisiäni, syon samaa kuin lapset ja samaan aikaan
suolaa meillä ei juurikaan käytetä, eikä muutakaan 'epäterveellistä'
raskausaikana yläpaine oli alle 100
ja kyllä huippas
98/64
27 vuotta, 168cm ja 61kg. Liikuntaa harrastan paivittain. Aivan liian matala verenpaine ja olokin on sen mukainen.:/ Kaytan suolaa normaalisti. Mitrn noita arvoja saisi edes vahan ylospain?!
158CM,75KG,en harrasta mitään liikuntaa ja syön mitä mieli tekee,normi kotiruokaa.En käytä juurikaan sokerituotteita.tykkään että suolat maistuu ruuassa.Verensokerini on normaali ja kolesteroliarvot myös.
Minulla pyörinyt 116-128/60 välillä. Painan nyt 78 kiloa, olen raskaana viikolla 30. Liikun päivittäin, lenkillä ja hyötyliikunta siihen päälle. Käytän voita jonkin verran, suolaa vain hieman. Usein minun laittamaan ruokaan saa lisätä suolaa, minulle se maistuu lisäämättäkin.
Ikä 32, pituus 172, paino 59, syön terveellisesti, vähän suolaa, normaalia kotiruokaa, liikuntaa pitäisi lisätä, nyt vain työmatkat pyöräillen tai kävellen n 6 km/päivä.
Sukurasite korkeaan verenpaineeseen, siksi välillä käynyt mittailemassa.