Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtaudutte tarhan setään?

Vierailija
21.03.2011 |

Tarhaamme on tullut kevään ajaksi miespuolinen hoitaja. Ei voi mitään, mulla vaan pyörii heti kaikki pedo-jutut mielessä. Olen ruvennut tarkkailemaan tyttöäni, että onko havaittavissa jotain merkkejä hyväksikäytöstä... Näin sukupuolisidonnainen minä olen. Tädit takaisin!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä koskaan ole epäillyt työkavereitani mistään pedofiilijutuista.

Vierailija
22/26 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lastentarhojen työntekijät ovat tätejä sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
24/26 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin puhutaan varhaiskasvatuksen asiantuntijoista eikä siis enää tarhan tädeistä ja sedistä. Varhaiskasvatuksen asiantuntijana voi toimia nainen, mies tai muunsukupuolinen.

Vierailija
25/26 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, minua on hyväksikäytetty lapsena, ja olen ihan valtavan hysteerinen asian suhteen. Esim. epäilen jopa miestäni, jos hän on tavallista pidempään lapsen kanssa vessa-asioilla tai vie nukkumaan... joskus käyn oven takana kuuntelemassa, kuuluuko jotain epäluonnollista ääntä.

Nyt tämä tarhansetä on kyllä aivan kauhistus minulle.

Terapiaan!

Vierailija
26/26 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin puhutaan varhaiskasvatuksen asiantuntijoista eikä siis enää tarhan tädeistä ja sedistä. Varhaiskasvatuksen asiantuntijana voi toimia nainen, mies tai muunsukupuolinen.

Ei varhaiskasvatuksen asiantuntija, vaan varhaiskasvatuksen opettaja (vo) tai varhaiskasvatuksen lastenhoitaja (vlh).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi