miten suhtaudutte tarhan setään?
Tarhaamme on tullut kevään ajaksi miespuolinen hoitaja. Ei voi mitään, mulla vaan pyörii heti kaikki pedo-jutut mielessä. Olen ruvennut tarkkailemaan tyttöäni, että onko havaittavissa jotain merkkejä hyväksikäytöstä... Näin sukupuolisidonnainen minä olen. Tädit takaisin!
Kommentit (26)
Kaikki lastentarhojen työntekijät ovat tätejä sukupuolesta riippumatta.
Nykyisin puhutaan varhaiskasvatuksen asiantuntijoista eikä siis enää tarhan tädeistä ja sedistä. Varhaiskasvatuksen asiantuntijana voi toimia nainen, mies tai muunsukupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minua on hyväksikäytetty lapsena, ja olen ihan valtavan hysteerinen asian suhteen. Esim. epäilen jopa miestäni, jos hän on tavallista pidempään lapsen kanssa vessa-asioilla tai vie nukkumaan... joskus käyn oven takana kuuntelemassa, kuuluuko jotain epäluonnollista ääntä.
Nyt tämä tarhansetä on kyllä aivan kauhistus minulle.
Terapiaan!
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin puhutaan varhaiskasvatuksen asiantuntijoista eikä siis enää tarhan tädeistä ja sedistä. Varhaiskasvatuksen asiantuntijana voi toimia nainen, mies tai muunsukupuolinen.
Ei varhaiskasvatuksen asiantuntija, vaan varhaiskasvatuksen opettaja (vo) tai varhaiskasvatuksen lastenhoitaja (vlh).
Enkä koskaan ole epäillyt työkavereitani mistään pedofiilijutuista.