Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

********Truplat kirpeeseen ti-aamuun***********

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitte opolle laitettu maili ja paljastettu raskaus! Laitoin et jos en pääse keväällä tekee mun vikaa opintokokonaisuutta ni valmistuminen venyy aika paljon. Siitähän noi opettajat eivät tykkää. Vähän kiristystä! Hähää...

No faktaahan se vaan oli!!

Pitäskö mennä välillä siivoo?!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä täällä taas. Joten kommentoin tänään lyhykäisesti.

Mariposalle pahoittelut negasta. Ja mä kun olin niin varma, että plussaat. Mutta toivo elää kunnes täti näyttäytyy. Pidellään vielä peukkuja!

Serpenttiini: Hienoa, että ultrassa oli kaikki hyvin ja sait vastauksen siihen miltäsi askarruttavaan kysymykseen ;) Molempi parempi, vai mitä :)

Soffu: Siis aivan uskomatonta. Nyt kyllä nostat metakan aiheesta. Tai niin mä ainakin tekisin. Kyllä olisi pitänyt vielä ensin tavoitella muutenkin kuin sähköpostilla, jos kerran siihen ei vastata. Voihan olla ettei viesti mene vaikka edes perille. Nyt vaan korkeemmalle taholle juttelemaan aiheesta. Kyllä oli liian hätäisesti toimittu opolta. Toivottavasti saat asian järjestymään.

Mies tulikin kotiin, joten nyt syömään. Kiljuva nälkä.

T. mirulii rv 4+3

Vierailija
24/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti onnittelut rintaruokinnan onnistumisesta!!! varmasti ihana fiilis saada vauveli rinnalle :)

Mariposa :/ pahoittelut negasta.. mutta älä vielä lyö hanskoja tiskiin, ei ennen kun jos täti änkee kylään! *tädinkarkoitusmanauksia*

Nekku mä peukuttelen teijän kämppähankkeelle ihan täysillä! Voi että kun ois luksusta päästä upouuteen kotiin :) ja tosi ikävä se teiän vanhempien tilanne :(((

Marieelan pojulle paranemisia! Mullakin ois parvekkeen talvikuntoonlaittourakka edessä.. en tiedä mitkä noista säästäis jos vaikka kukkisivat uudellee ens vuonna... mä en oo mikään viherpeukalo mut ois se kiva saada kivemman näköseks ennen matkaa, sit vois ostaa kanervaa ja laittaa jouluvalot...

Soffu siis voi ei mikä kääpä se opo! siis ihan ihme tyyppi... kerro sit mitä se vastaa sun mailiin :)

Axe kiva kun kysyit sitä vempainta.. mä soitin musaFasulle ja yritin selittää mut se kuulemma riippuu tietokoneen äänikortista millasen vehkeen se vaatii enkä mä ymmärrä tästä vehkeestä mitään. joten se siitä ylläristä :) ja HITTO mä unohdin nauhottaa sen sun ohjelman ://// *hakkaa päätä seinään*

Serpenttiinille onnittelut sukupuolen selviämisestä ;)

jaahas pitäisköhän rupee siivoomaan.. jos laittais musat soimaan ja imuri laulamaan.. *kiinnostus sata*

Vierailija
25/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousunsuojaan oli tullu riskeeta tuhrua ja samanlaista kuin limatulpasta irtoaa sellaista limaa tuhrun sekaan. Joka raskaudes olen tuhrutellut (paitsi tuulimunas) ja ei voi kun toivoo että ei menis kesken ja kuuluis asiaan tälläkin kertaa ja raskaus jatkuis kaikesta huolimatta.

Hiemna myös vihloo menkkamaisesti alavatsaa=> kohtua.

Mutta nyt meen keramiikkaan hieman pelonsekaisin tuntein *toivoo keskittymiskykyä jostakin*

M 5+2 tai 0 :/

Vierailija
26/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla aina ennenkin onnistuneis raskauksis on tuhrutellut,niin huolet pois ystävä hyvä! Se on sitten viimitten päälle vaan hyvä merkki,usko minua *vanhaa velhoa* :D Vakavimmitten,niin peukut on pystyssä,jotta kaikki menee hyvin,ja siis meneehän se!!!

Vierailija
27/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon pääset varmistaa asian et kaik kunnos? Siis millon meet sinne ultraan?

Toivottavasti se on taas sitä tavanomaista tuhruttelua! Täytyy olla!

Vierailija
28/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo kotonakin välillä kun huoletti että sinne jäätyy illlalla. Tekasin tulet ja sit oliki pakko ajella takas netteileen. Onneks tää netti pitäs ens viikolla siirtyä jo oikeaan osotteeseen.=) Varsinkin kun auto lähtee viikonloppuna uusille omistajille, en kyllä jaksa tuota väliä rampata kävelyllä...

SOFFU: Tosi ihmeellistä käytöstä opolta! Ois nyt voinu edes toisen kerran ilmotella asiasta, jos vaikka eka posti ei tullutkaan perille. *GRRR* Noh, toivottavasti nyt tajuais sun tilanteen, kun kerroit raskaudesta. Ettei kasais stressiä sulle tollasen takia. Meillä ei ookkaan ikinä ollut mitään hopsin päivityksiä.. aihetta kai ois kun 4,5 vuotta koulua takana eikä loppua näy.. ;) (ja siis 3,5 vuoden koulutus normaalisti)

MARIEELA: Uskon että ois vaan ihan normaalia se tuhruttelu, jos kerran aikasemmissakin raskauksissa on sellasta ollu! Toivon kovasti että kaikki hyvin ja pieni suojelusenkeli ois mukana masuasukilla.

SERPPU: Onnea hyvistä uutisista!

Mitäkhään vielä..... Alan puhumaan hoonpäälle täällä näköHjään.. ;D Pitää kai nuo koiruuden käydä pissittään ku kattovat niin surkeina.

Vierailija
29/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa kyllä mitään aikaseksi. Tiskit pitäs tiskata ja imuroida, vaan kun ei jaksa. Sain itteni ruoan päälle tohon sohvalle ja melkein uneen kunnes ovikello soi. Isäni tuli visiitille. Kahviteltiin ja rupalteltiin mukavia. Nyt sitte väsyttää niin ettei mitään tolkkua. Noh, kuulunee asiaan.

Axe taisi kysellä siitä ultrassa käymisestä. Mä vähän ajattelin, et jos varais ultran sinne 9+ viikoille. Täällä kun kunnan puolesta saa vaan sen keskiraskauden ultran. Lähinnä haluaisin varmistella tota laskettua-aikaa. Viimeksi kun se heitti kuukautisten mukaan lasketusta viikolla myöhäsemmäks. Ja sitteki poju synty 2 viikkoo yliaikasena. Ja oon ymmärtänyt, ettei tosta 18+ viikoilla tehtävästä ultrasta enää kovin tarkasti saa laskettua aikaa selvitettyä.

Neiti: Aivan mahtava juttu, että vauveli on saanut rinnastakin maitoa juotua! Varmasti ihana tunne teille molemmille. Ihanaa saada niitä onnistumisen elämyksiä.

Marieela: Jos tuhruttelu ruskeeta, niin uskoisin et ei syytä huoleen. Mullahan oli kansa ekassa raskaudessa tota tuhruttelua jo heti ensiviikoista lähtien ja pitkälle yli 12 viikon. Varmasti ultrakin tuo lisävarmuutta asiaan. Eikös sulla se jo parin viikon päästä ollut.

Täytyy kyllä myöntää, että mua on kanssa alkanut hirveesti pelottaa, et jos tällä kertaa käy samoin kun viimeksi. Eli siis mene heti alkuunsa kesken. Tänäänkin töissä jomotteli tota selkää toiselta puolelta, niin mä jo ajattelin et nonni siinä se sitte oli tää raskaus. Toisaalta viime kerralla mulla oli alusta alkaen sellanen fillis et onkohan tässä nyt kaikkki kunnossa. Vatsa oli niin turvonnut, että usein oli ihan ahdistava olo. Turvonnuthan tää nytkin on, varsinkin näin iltaisin. Mut ei samalla tavalla kun sillon. Ja tissit on kyllä tosi paljon kipeemmät kun edelliskerralla. Tyhmäähän näitä on miettiä, mut tuntuu että jos tää menee kesken ja taas pitää toiset 10 kuukautta odottaa seuraavaa onnistumista, ni mä en kyllä jaksa! Kun nyt pääsisi sinne lähemmäs kuuttakin viikkoa, niin voisi jo hiukan huoahtaa helpotuksesta. mut tää aika tuntuu tällä hetkellä matelevan.

No mut, eihän tää tästä jahkaamalla muuksi muutu. Toivotaan parasta, pelätään pahinta...niin kuin sanotaan.

Vierailija
30/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tässä palstassa vetää puoleensa, et tänne on vaan tultava, vaikka olis 1000 ja yksi hommaa tehtävänä just nyt ;D Rasittavan pitkä koulupvä takana ja huomiseksi pitäs kirjoittaa esitysversio siitä päättötyöstä. Ruokakin laittamatta vielä *plaaaah*.

[b]Nekku[/b]: Ollos hyvä vaan reseptistä;) Ja tsempitykset asunnon saantiin bd bd! Kurja homma tuo vanhempiesi tilanne, ei ihmekään et haluat vähän etäisyyttä.

[b]Serppu[/b]: Hyvä et kaikki oli kunnossa ultrassa:)

[b]Soffu[/b]: Käsittämätöntä toimintaa opettajalta:( Toivottavasti nyt saisit kuitenkin jotenkin asian sovittua, et voisit kevään käydä koulua.

Nyt meen äkkii syömään, ennen ku taju menee;)

Vierailija
31/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta ehdin kurkistelemaan tänne..

kiitoksia tervetulotoivotuksista!

marieela(?) taisi kysellä missä päin asutaan..itäisessä helsingissä, täällä ghetossa ;) no ei.. oikeasti aika rauhallista aluetta, toisinkuin monilla ennakkokuva paikasta on..

vähän ehdin kirjoitella kun mies tossa leikkii mölisevän vaavin kanssa lattialla ennenkuin lähtee harrastuksiin..

onnea vaan minunkin puolesta kaikille onnellisesti jo plussanneille!

meillä ei ole vielä edes yritys alkanut, niinkuin jo kirjoittelin, mutta pieni toivonkipinä tuolla päässä poukkoilee kun mies yksi ilta jättikin jostain syystä suojaukset pois, että jos jotain juuri siitä olisikin saanut alkunsa;)

aikas epätodennäköistä, mennään vielä täysimetyksellä eikä ole menkat synnytyksen jälkeen alkaneet, mutta kyllähän sellaisiakin ihmeitä on sattunut!

tänään pojan kanssa ulkona jäätiin keskelle raekuuroa ja tajusin siinä että talvi on ihan kohta täällä ja meidän keskikesänlapsi jo iso..

tosiaan välillä iskee sellanen haikeudenpuuska kun pikkuinen kasvaa niin kovaa vauhtia, vaikka onkin aivan ihana seurata kasvua ja kaikkia jänniä uusia juttuja joita pienen kanssa jokapäivä tulee..

ihana vauvamasu tuli tänään kaupassa vastaan, voi että katsoin siiinä ihan kateellisena.toisaalta katsoi masun omistaja myös meidän ihanaa poikaa:) odottava ystäväni just sanoi että ei jaksa masua enää, tarjouduin ystävällisesti ottamaan massun lainaan pariksi viikoksi...

hassuja ajatuksia se vaavikuume saakin aikaan...että liitoskipujakin voi tulla ikävä? ja piikkikammoisella verikokeita;)

miten teillä jo vauvan saaneilla on menkat alkaneet synnytyksen jälkeen, onko selvästi ollut yhteydessä imetyksen loppumiseen?

siitä puheenollen pikkumies huutaakin jos maitoautomaatin perään..eli täytyypi totella käskyä!

illanjatkoja.fiikuna

Vierailija
32/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Marieela:[/b] Voimia sulle!! Uskon kuitenkin, että asiat hyvin, jos aikaisemminkin samoja oireita! Sen voi kyllä vakuuttaa, että tiedän miltä susta tuntuu - valitettavasti:/

[b]Soffu:[/b] No huhhuh, mitä käytöstä! Taas tätä amk-meininkiä!

[b]Mariposa:[/b] Eihän sulla ole vielä kahta viikkoa oviksesta? Joten älä nyt vielä kirvestä heitä kaivoon!! Mies ei nähnyt meillä viivaa, vaikka oviksesta 15vrk, vasta seuraavana päivänä himmeän! bdbdbdbbdbdb

Onneksi olkoon [b]serppu[/b] x:stä! ;)

Olikohan mulla muuta..?

*lähtee sämpylöiden paistoon*

Vierailija
33/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole onenksi ihan yhtä väsynyt kuin eilen, mutat meninkin eilen todella ajoissa nukkumaan. Flunssa tuntuu vieläkin vähän vaivaavan. Tänään oli jo ongelmia töissä, kun jouduin puhumaan 7 tuntia peräjälkeen. Ääni ei meinannut millään kestää, ja nyt onkin kurkku vähän kipeä. Toivottavasti huomenna ei ole ääni poissa. Tietenkin oppilaat olivat vielä niin villejä, etät jouduin oikein korottamana ääntäni. Huomenna taidan samantien passittaa kaikki häiritsijät luokan ulkopuolelle.

Neidin kuulumisia oli kiva lueskella. Onneksi pikkuinen oli nukkunut jo vähän paremmin ja itkenyt vähemmän. Myös imetyksen onnistuminen tuntuu varmasti aikamoiselta saavutukselta.

Kiva, että Serpenttiinin vauva näytti kasvavan hyvin. Taidan arvata myös vauvan sukupuolen muiden kommenttien perusteella, vaikka en sähköpostiin pääsekään.

Mariposalle pahoittelut negasta. Toivotaan, että seuraava testi näyttää plusaa. Kierto voi tosiaan mennä vähän sekaisin pillereitten jälkeen. Olen kuullut, että monella kierto on venynyt aika pitkäksikin. Minulal taas kävi toisinpäin, eli kierto lyheni reilusti.

Soffun opon sähköpostit vaikuttavat aika ihmeellisiltä. Saitko jo vastauksen omaan viestiisi? Toivottavasti opo olisi vain vähän liioitellut viestissään siksi, että hän halusi saada sinut ymmärtämääm, miten tärkeästtä asiasta on kyse. Ehkä hän halusi vain, että tulet nyt heti selvittämään tämän tilanteen.

Marieelalla on ilmeisen jännät hetket. Uskon kuitenkin, että tuhru ei ole mikään huono oire, jos sinulla on ollut sitä aikaiisemminkin onnistuneissa raskauksissa.

JoHelle: Voisitko yllättää miehesi niin, että viet hänet syntymäpäivänä sinne liikkeeseen? Sanoisit vasta siellä liikkeessä, mitä olet ajatellut ostaa, ja annat miehen itse valita oikean laitteen. Minä olen joskus joutunut toimimaan näin, koska en ymmärrä joistakin miehen harrastuksista yhtään mitään. Toisaalta olen kuitenkin halunnut antaa miehelle jotain, josta hän todella pitää.

Vierailija
34/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Marieela![/b Voi pientä poikaasi, toivottavasti kyseessä on pikapipi eikä näitä inhottavan niljakkaita superpöpöjä joita nyt on ollu liikkeellä.

Mä pidän sulle kaikkia sormia ja varpaitakin pystyssä, että tuo tuhruttelu on vaan sitä ihan asiaankuuuluvaa, hirmu monella ainakin on näin ollu!

[b]Neiti![/b] Kuulostipa ihanalta, kun olet saanut imetettyä! Tosi hieno juttu! Kova on koitos sulla ja pikkutytöllä vielä edessä, mutta koska oot selkeesti oikea superäiti niin varmaan selviätte kaikista leikkauksista ja muista hienosti!

[b]fiikuna![/b] Tervetuloa minunkin puolesta! Tämä on hieno porukka joten hyvään seuraan oot tiesi löytänyt! =)

Kyselit menkoista synnytyksen jälkeen. Mulla alkoi ekan synnytyksen jälkeen menkat kolme kuukautta synnytyksestä ja heti säännöllisin 28 päivän kierroin täysimetyksestä huolimatta.

Toisen kohdalla alkoivat 4,5kk synnytyksen jälkeen ja edelleen täysimetin. Kierrot oli vaan aluksi tosi pitkät ja nyt viimeksi vasta oli eka ns normaalin olonen kierto.

[b]Mariposa![/b] Hönttä muotoili lauseen loistavasti, jos ei tätiä niin ei hätiä! Peukutellaan sen puolesta täysillä!

[b]Mirulii! Voi kökkö mikä työ" kaveri" . Tuollaset on niin inhottavia, kun pilaa koko työpaikan ilmapiirin. Eikö sille voi tehdä mitään, ees yrittää puhua tai jotain?

Varmaan sulla tosiaan nyt aika matelee, mutta koita ottaa päivä kerrallaan ja yritä olla murehtimatta turhia! Hyvin se menee, usko pois!

[b]Nekku![/b] Sulla on niin ihana mies, varmaan kivaa saada rakkauskirjeitä! =)

Mun ukko ei osaa käyttää konetta ylipäätään saati, että osais lähetellä mitään postia ja kirjotustaito ylipäätään lienee joltaan kivikaudelta..

Toivottavasti saatte asunnon!

[b]Soffu![/b]Uskomaton opo sulla! Siis nosta nyt hyvä ihminen jo melkonen mekkala tuollasesta kohtelusta äläkä vaan tyydy kohtaloosi. Ei kai kukaan voi olettaa, että pelkkä sp riittää tärkeissä asioissa viestimeksi. Hui, kun suututtaa oikein sun puolesta!

[b]Serppu![/b]Ihania ultrauutisia! =)

Me ollaan vihdoin päästy kotiin ja saatu tavarat purettua. Nyt ois sitten pahimmassa tapauksessa taas kolmen viikon keskenäänolo edessä. No pitää keksiä vaan kaikenlaista puuhaa, etttä aika menis nopsaan. Ja houkutella vaikka joitain kavereita kyläilemään välillä.

Mutta nyt jos menis laittelemaan iltapalaa ipanoille ja sais ne vaikka aikasin unten maille! Sitten oiskin aikaa itselle! =) (lue koneelle istuksimaan ihan rauhassa..! =) )

Vierailija
35/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIPOSA, oon tosi pahoillani negasta. Mutta niinkun nää ihanat, rakkaat enkelit täällä on mullekin toitottanut, niin kauan kun ei punasta näy on toivoa!!!!! =)

Ihan oikeesti, te ootte kyllä maailman paras porukka. ( Että tervetuloa mukaan vaan, fiikuna ;) Luin noita teidän tsemppauksia ja niistä tuli kyllä niiiin hyvä mieli, että se lohduttaa vaikka täti ampaisiskin kylään. Te kyllä tsemppaisitte vaikka Nykäsen olympiavoittoon!!!

Edellä olevasta -isi muodosta jo varmaan päättelittekin, että tätiä ei ole vielä näkynyt. Tai se kurkkas ikkunasta mut kun avasin oven, oli juossut piiloon. ( Sama suomeksi: töissä vessassa käydessä pyyhkiessä tuli kaks ohutta noroa verta, masennuin ja laitoin always-ultraYÖ siteen pöksyyn , kun ajattelin että kohta hanat aukeaa. Mutta tähän hetkeen mennessä ei tohon kyseiseen tupla-pituiseen alwayssiin ole tullut pisaraakaan, ja mun mielenterveys alkaa todenteolla olla vaakalaudalla. )

Ehdin lähettää töistä miehellekin viestin, että VITTU ne menkat alko, sit kun tulin kotiin totesin sille että ei ne alkanutkaan, se katto mua oikeesti sen näkösenä että ei se raukka ymmärrä enää mistään mitään. =D

Kp 33/28-34 lähestyy loppuaan, jännittäväks menee ehtiikö täti vielä tänään iskee vai meneekö huomisen puolelle.

Tissit on kipeet, ollu jo monta päivää, mutta kun ne on mulla usein muutenkin kipeet.

Paree nyt asennoitua niin, että aamulla herään enkä ole sängyssä yksin.

Anteeks ihan hirveesti tää oma (.), mut tää on vaan niin hirveetä. Tapahtuis sitte jotain suuntaan tai toiseen, eikä tällasta et toivo nousee, laskee ja nousee. Se on kamalinta.

Vierailija
36/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange][b]Marieela[/b] - Ehkä se vaan kuuluu asiaan, tuo tuhruttelu! Kun kerta on aikasemmissakin raskauksissa tuhrutellut..! Varmaanhan se säikäyttää. Lähettelen sulle positiivisia ajatuksia :)

[b]Fiikuna[/b] - Mulla alko pari viikkoo imetyksen jälkeen - mikä taitaa olla aika yleistä.. (eli tyttö oli n. vuoden sillon) Tärppi onnea teille, vaik imettelisitkin :)

Eihän [b]Axella[/b] sattus olemaan mitään hyväksi havaittua sämpyläohjetta?! Kun siellä niit paistelet :) Mä aina kokeilen kaikkii erilaisia sämpyläohjeita, enkä viel oo löytäny sellasta kunnon " helmee" ;)

On mulla kyllä niin mahtava miehus - ettei oo tosi ;D Tääl se vaan halailee ja pussailee mua. Tai nyt ovat mikroautoilemassa (miten sitten kirjotetaankaan). Jäätiin tyttöjen kans tänne kattelee telkkua, kun pojat halus päästä ajelee :) No nyt ne tulikin. Eli saunaan taidamme tästä jatkaa matkaa.. Huomiseen!!

Vierailija
37/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en nyt taas toviin ole teitä muistanut läsnäolollani :( anteeski..

Mutta hirmusti paljon onnea nyt sitten kerralla kaikille plussanneille!!!! teitä oli niin paljon etten enää edes muista kaikkia :)

Ja uusille tervetuloa minunkin puolesta!!

Mun kohdalta vois muuten kans päivittää tota truplamixiä sitten kun seuraavaks päivittelette...

Marieela: toivottavasti sulla kaikki hyvin siellä!!

Neiti: hyvin on kilot karissu :) onnea vaan!

Muuta ei sitten mieleen jäänytkään :( höh..

Tänne ei kuulu mitään uutta :D yllättäen.. kuumekin hellittänyt, mutta ei se kokonaan mihinkään häviä... Yritän parantaa tapani ja muistaa teitä useammin :)

Rattoisaa tiistai-illan jatkoja kaikille!

Vierailija
38/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että on mitään vakavaa, mutta pidän peukkuja että loppuu, jotta saat olla huoletta!!! =)

Vierailija
39/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tutkailla entisiä kalentereita ja katsoa missä vaihees odotusta noista muksuista sitä tuhrua on tullu. Tytöstä alkoi tulla 6+ vkoilla ja oli tiputellut hyvin vähän muutamana pvänä.

Pojan kohdalla en ollut merkinnyt mitään. Nyt en siis tarkkaan voi musitaa tuhruttelinko häntä odottaessa vaiko en. Miehellä ja mulla kuitenkin sellaiset muistikuvat et jotain olis tullu -> mene ja tiedä.

Tänään tullut tuhru on tähän asti ollut se ainut ja ruskeaa se oli, uutta verta ei ollut joukossa yhtään. Eli täällä rukoillaan ja toivotaan todella parasta tän vauvelin mukana pitämiseksi :) Kiitos kaikille tsempityksistä ja siitä' suojelusenkelistä. Toivottavasti pysyy mukana loppuun asti :)

FIIKUNA, esikoisesta alkoi n. 2kk päästä imetyksen lopettamisesta. Imetin 6kk. Toisesta alkoi jo 2kk synnytyksen jälkeen vaikka häntäkin imetin sen 6kk. Mehän sitte asutaan samoilla seuduilla -> pääkaupunkialueella siis. Itse asutaan länsi Vantaalla. Mutta tänne päin muuttaessa asuin aikoinaan siellä itä Helsingissä..

MII, taitaa se sullakin sitte plussaksi muuttua. Kuulostas ihan siltä ;)

bdbdbdbdbdbbdbdbdbdbdbdbbdbdbdbdbdbdbdbd Peukutuksia!!!

SOFFU, juu et todellakaan niele sitä koulu juttua tuosta noin vain. Ihme opo, kerrassaan. Sano sille ettet koskaan edes saanu sitä s.postia. *ärsyynytyy sun puolesta*

Mun ultra on 10.11 eli vielä odotettava reilu pari vkkoa. *tuskaa odotella*

AXE, kiitos sanoistasi :)

MIRULII, elä rehki josset jaksa. Kyllähän ne siivoukset siellä odottaa ;)

Nyt lepäilet ja nautit olostasi. MAsussasi kaikki ok, tiedän sen :)

SERENAH, kiva kun kävit ilmoittelemassa. Onkos sulla kaikki hyvin? Ei ole liian rankaksi ero vielä käynyt? Tuu ihmeessä purkamaan tuntoja jos siltä tuntuu. Kyllä tänne mahtuu purnaamiset ym. Koitahan jaksella ja pidä huoli itsestäsi:)

mutta nyt lyö pää tyhjää, anteeksi.

Kiitos kertaalleen " kuuntelusta" ja nyt pakko mennä muksut nakkaa nukkumaan. Huomen tulee anoppi yö-kylään iltapvästä joten kts kuis mun nettailun käy sitte huomen myöhäisemmällä :/

Hyviä öitä toivottelen jo valmiiksi :)

Vierailija
40/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MII80 ja MARIPOSA:

Nyt kuulkaas teette sellaset myöhäset plussaukset, eikö? ja AXEkin sitten tietty kun on sen aika taas :) Mä ainakin vedän täällä sellasta SambaRumbaBuenoa tädin karkoittamiseksi että jos ei tästä näystä säikähdä (vähintään henki pitäs mennä..)niin johan on piru sentään ]:( (<---huomatkaa mahtava piru-hymiö)

MARIEELA:

toivottavasti kaikki on, ja tuhruttelu sellasta kun sulla on ennenkin ollut! Että silti kaikki ihan ok!

SERENAH:

olipa mukava lukea sinunkin kuulumisiasi! :)

Mitäs muuta, oon niin LAHOPÄÄ ettei mitään järkeä. (Se vauvan jälkeen tullut olikin varmaan osa aivoista eikä istukka..)

Tänään on taas tissitelty [color=red] ♥ ♥ [/color] ja muutenkin rauhallinen päivä ollut. ulkona oltiin 5h, sit kylvettiin ja nea auttoi tiskaamaan ja nyt tunti nukutusta takana eikä siis se päikkyjä ole 2 päivään enää nukkunu.. lievää uhmän tynkää tän nukkumisen kans mut nyt näyttäis alkavan luovuttaa.

(Väärän ihmisen kanssa alkaa kärsivällisyydestä kisaamaan ;))

Rela Dropsit tosiaan auttoi (jätin kyllä d-vitamiinitkin pois, kokeillaan huomenna taas) ja vauva pon koisinu, syöny, koisinu, syöny ja killitelly simmut auki aina kun on syömiseltä ja nukkumiselta jaksanut. rankkaa tuo elämä tuossa vaiheessa ;)

GALLUPPI:

meinaattekos halloweeniä juhlistaa jotenkin erityisesti (no, raskaanaolevat tuskin kosteasti ainakaan ;)) ? Mä voisin ostaa yhden LONKERON illaksi ja nauttia sen..

Huomenna Raumalle ja hei, nään Miheni! Laiva ottaa Rauman satamasta paperia mukaan ja sitten kurssi kohti espanjaa torstaina. Mies haluu ehdottomasti mut ja lapset nähdä vielä :)

T:Neiti