Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

********Truplat kirpeeseen ti-aamuun***********

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yö meni hyvin. :) jee....! tarkotus ois mennä ulos tyttöjen kanssa, illalla ennen nukkumaanmenoa siivosin niin nyt on ihanan siistiä! Ei tartte ku mennä vaan :)

Puntari näytti taas kilon vähemmän eiliseen verrattuna! nyt yhteensä 21,2kg poissa :D siis raskauden viime hetkestä :)

T:Neiti21

Vierailija
2/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeyönä sitten poika tuli kipeeksi *huoh* Sitä sai koko ajan käydä rauhoittelemassa tukkosen nenän vuoksi :((( Arvatkaas kuka nyt väsynyt yön ramppaamisesta?

NEITI, kuulosti hyvältä että olet kuitenkin saanut edes hitusen nauttia imettämisestäkin. Kyllähän se varmaan erilailla sitä läheisyyttä antaa kuin pulloruokinta, mutta kunhan nyt tyttö saa maitoa, se on se pääasia. Ja sulta sitä tuntuu riittäävän :) Kuulosti muuten tutulta tuo yöllinen ajeluttaminen autolla. MEilläkin sitä harrastettiin muutaman yön verran kun tyttö huusi kuin rajapiru. Autossa kummasti sai itsensä rauhoitetuksi ja hiljaiseksi. Ilmeisesti autoissa niin nukuttava humina et unohtuu huuto. Sekä meillä tyttö nukkui ainoastaan ja pelkästään vaunuissa ekat 3kk, siinä oli niin kätevä heti hyssyttää ja veivata jos meinasi kitinäksi aityä ;)

SERPPU, mukavaa ultrakäyntiä. Tuuhan sitte kertoo kuulumiset ja mahdollisesti kumpi sieltä olisi tulossa teitä ilahduttamaan ;)

Mä ajattelin tänään raivata tuon parvekkeen -> kuolleet kesäkukat pois ja kanervat ja havunoksat tilalle. Täytyy vissiin nuo pelargoniat kuitenkin ottaa talteen ku ne penteleet kukkivat vielä :O

Timanttituijakin täytyis suojata talvelta. Siinähän sitä hommaa oiskin taas tälle pvälle :)

Mukavaa tiistaita Truplat. Tulkaahan ahkeraan tänne, joudun pojan takia kökkiä sisällä ja tylsää siis tulee olemaan :(

*moikkaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SERPUN kuulumisia minäkin odottelen!:) Kumpi tulee..? ;)

MIRULII ja MIITSU: aiotteko te mennä alkuraskauden ultraan? Mä olen suunnitellut, että kun(!) seuraavan kerran olen raskaana, niin aion mennä. Vaikka eihän se mitään viime kerrallakaan taannut, mutta ehkä mulla vähän rauhallisempi olo olis. Ei kai sitä nyt samalle ihmiselle voi käydä niin, että kuuluis siihen 10%:iin?! (syke +, silti kesken). Neuvolakäyntiä varmaan siirrän viime tippaan, jos raskaudun pian, koska mihinkään mun tiedot eivät ole muuttuneet. Ja jotenkin se tekee odotuksesta niin konkreettisen, haluan mennä vasta kun saan käydä siellä oikeesti! :)

MARIPOSA: mikä tilanne?! *jännittää*

A kp13 *kuumemittari kainalossa*

Vierailija
4/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aloitellaan päivänopintoja. Ajatukset on kylllä jossain muualla, mutta ei nyt auta valittaa.

Pitemmittä puheitta töiden pariin:)

Vierailija
5/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli päästä koneelle,vaikka vieraita onkin eilisillasta " pidetty" ... siis pakkohan NÄÄ laskut on eräpäivänä maksaa ;DDD Ja täydestä meni...

Ihanaa Neiti, että sait kerrankin kunnon yöunet! Siitä se sitten lähtee. Huikeelta kuulostaa tuo sun laihtumisvauhti!

Marieela: Parannussäteitä pikkumiehelle ~~~~~~ Meillä ilmeisesti flunssa tekee myös tuloaan,kun nenut niin tuhisee ja jatkuvasti saa olla niistämässä " räkänokkia" . Kumpa ei nyt kovin pahaksi äityisi...

Nyt lukeen eilinen pino loppuun...

H&viisikko

Ps. Missäs ne plussat viipyy??? *kärsimättömänä*

Vierailija
6/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin ettiä sellasta tilanteeseen sopivaa juttuseuraa, ja täällä näkyi olevan kaikenlaisissa eritilanteissa olevia, ni aattelin jsko minäkin tänne sopisin?;)

jotain minusta...elikkäs...KAMALA VAUVAKUUME! hih..

meillä on kesäkuussa syntynyt ihana poika, nyt 4kk5pv vanha, ihanasti on mennyt tämä naljäkuukautta äitinä, pikkuinen kasvaa hirmuista vauhtia, ei perässä meinaa pysyä...näitä lisää!

miehen kanssa ollan puhuttu että mahd.joulun jälkeen vois olla ehkä semmonen aika että vois yrityksen alottaa, saapi nähä kun ajankohtaa lähestytään, että perääntyykö mies...

tahtoisin lapset suht pienelä ikäerolla, mutta on tullut itekkin huomattua että lapsia ei todellakaan tehdä, vaan saadaan. meillä ennen poikaa kaksi pientä enkeliä.

ollaan aivan hullaannuttu poikaan, miten just me ollaankin saatu maailman ihanin lapsi;)..

no juu vauvakuume senkun kovenee, eikä ainakaan auta kun pari ystävää kasvattaa toinen toistaan isompaa ihanaa vauvamasua..

nyt kuuluu poika heräilevän päikkäreiltä...

aurinkoista pakkaspäivänjatkoa kaikille!

fiikuna

Vierailija
7/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

FIIKUNA tervetuloa minun puolestani :)

Meikkasin just (taas ihan ihmisennäköinen olen jopa ;D)ja nyt oottelen puol h että saan Nealle sapuskaa eteen, vauva herää varmaan sitten syömään ja sit vaatetusta päälle ja ULOS!

Mun vauva on tänään tasan 1kk ♥

ja Nea on 5 päivän päästä jo 1v7kk! HUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!

Mihin tämä aika menee!?

EMMASANNAlle jaksuja töihin, MARIEELALLE jaksuja kotona kökkimiseen ja AXElle liikunnan riemua :)

btw, katsoin tarkemmin niin nyt on 19,6kg lähteny " vasta" :)

Mut käyn kaivaas Nean toppahaalarin kaapista :D

Vierailija
8/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kävin eilen sen testin ostamassa ja tarkoitus oli ainakin torstaihin asti odottaa, mutta arvatkaa vaan jaksoinko!;) Ja NEGAHAN sieltä tuli. Ihan suorilta, ei mitään pelivaraa. Eli kp 30/28 (32??). Että näin. Ja seuraavat mahkut vauvapuuhiin tulee sit marraskuun puolenvälin jälkeen, eli yks kierto menee välistä kun se mies onneton luurailee siellä..missä lie. Vähän harmittaa, vaikka olin jo kyllä varautunut tähän. Tätiä siis odotellaan... Mitään tätioireita ei kyllä vielä edes ole, varmaan heitti koko kierto kuperkeikkaa..

Nyt meen lukeen pinoja ja ryhdistäytyyn tästä onnettomasta olotilasta..

Vierailija
9/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri taas toiminnassa.

Loistavaa tiistaitat vaan truplattimille! Käyn lukee eilisen pinon ja palailen sit..

Vierailija
10/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiikuna: tervetuloa joukkoon iloiseen!

Mariposa: " Jos ei näy tätiä,niin ei mitään hätiä" ;D Tunnen luissani että se plussa odottaa vaan tuloaan...hitaasti,mutta varmasti...

Ja nyt ystävät,kaikki tekemään tädin karkoitustemppuja,niin kyllähän me vielä joukolla saadaan semmoset voimat liikkeille,että Mii ja Mariposa saa ne plussat loppuviikosta,eiks jeah? *lähtee voimistelemaan*

Vierailija
11/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Piristi kummasti! :D En vaan oikein jaksais uskoa että se nega siitä muuksi muuttuu enää. Ois edes peini haamunhäivähdys ollu, mut ei.

MARIEELA: Kiva kun tulit takasin!!!!!!!!!! Mut harmi että poikakin sairastui! :( Aika sitkeet on lentsut liikkeellä, mullakin tais alkaa tää flunssa " alusta" , siis uudelleen vaikka ei edellinenkään vielä hellittäny. *grr*

MIRULII: Hyvin ymmärrän sun työkaveritilanteen.. Jotkut osaa olla niin raivostuttavia että ei mitään rajaa! Mulla oli kans viime talvena vähän tollasta (tosin eri alalla) mutta loppupeleissä se olin sit minä joka sieltä lähti. (Olin vielä koeajalla, eli uusin eikä irtiosanomisaikaa, kuten niillä hölmöillä) Ihan pistelee vihaks.

NEITI: Ihanata kun oot saanu vähän nukkuakkin! Ja imettääkkin.. Varmaan hienoa, vaikka ei sitä voi aivan täysillä tehäkkään.

Oi mut nyt tuli äkkilähtö kauppaan äitin kaa. *elättelee toiveita jääkaapin täytteistä* Tuun kohta takas!!

Vierailija
12/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=7EC0EE][b]Mii[/b] - Aika jänskä tuo kaukalo-juttu ;D Ehkä se oli ennen..! Pahoittelut negasta, vaik sitä toivoo kyl on vielä niin kauan kun ei näy punasta :)

[b]Neiti[/b] - Ihania imetys hetkiä sulla eilen :) Varmasti palkitsevaa.

En oo vielä [b]Hönttää[/b] toivottanut tervetulleeksi - joten tervetuloa :D

Samoin [b]fiikuna[/b]!

[b]Mariposa[/b] - Hitsin negatus!! Eikös sulla oo nyt eka luomukierto?! Voihan se olla et kierto on pitempi kun pillereitten aikaan.. Harvoin ne taitaa pysyä samassa mitassa - näin oon käsittäny. Mullakin pillereitten aikana kierto 28pv. Mut kun laskeskelin pitemmältä ajalta noita luomukiertoja (mitä nyt aina sillon tällön on ollut - kun ehkäsyä ollaan vaihdettu ym.) Niin huomattavasti pitempiä ne on ollu, about 30-33. Et ehkä se plussakin napsahtaa myöhemmin :)

Täytyy päivittää tuo Trupla-lista!! En ees muista onko siellä vielä [b]Soffun[/b] plussaa :O Itellä kun alko just sillon ne menkat, niin ei ollut fiiliksiä päivittää just sinä päivänä ja sit se on vaan jäänyt *anteeks*

Mies oli laittanu iiiihanan runon sähkäriin mulle :´) Sil on kuulemma jo kauhee ikävä mua (kahteen päivään ei olla nähty). Täähän on harvinaista herkkua et näinkin usein nähdään!! (tänään siis mies on tulossa tänne)

No mut käyn polttelee " aamusauhut" tuossa ihanassa pakkas säässä :) Heido!

Vierailija
13/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin lounaat nassuun ja pölyjä olen pyyhiskellyt. Odottelen pojan unia jotta pääsen parvekkeelle siivoamaan vaikka järkevintä (kai) olis itekkin mennä nukkuu.. mutta illal unen kiinni saanti sitte taas vaikeutuu. Jospa tän pvän jaksais, katotaan :/ Tyttökin pääse kyl jo 13 aikaan koulusta..

FIIKUNA, teretulemas minunkin puolesta. Mistä päin olet? Itse siis Vantaalta...

Mekin olaan saatu maailman ihanin poika, niitä on tainnut olla jaossa useampiakin ;D Meil on myös aivan ihana tyttö :)

MARIPOSA, eihän sitä koskaan tiedä missä se plussa vaanii ;) Eli vielä on toivoa vaikka itsekkin tiedän että se negan näkyminen testissä masentaa. Pahoittelut siis siitä :(

MIIlle sama juttu... :)

AXElle liikunallista pvää. Mä en lakkaa ihailemasta teitä ketkä jaksatte liikkua ja urheilla. Itse olen niiin laiska ettei tosikaan :/

MIRULII, mulla on kokemus myöskin KAMALASTA työkaverista. Odotin silloin poikaa. Mutta tietyn ajan jälkeen itse en kyennyt enää pitää suutani kiinni. Yhtenä huonona pvänä vaan repesin ja annoin tulla hänelle tuutintäydeltä ja kaikki ulos. Ja vaikka minä olin määräaikainen työntekijä ja hänellä vakituinen virka, pomo ei antanut enää siitä talosta hänelle paikkaa vaan tämä eukko joutui sitte häntäkoipien välissä muualle töihin. Tosin en ollut todellakaan ainut kuka häneltä kuuli henkilökohtaisuuksia sekä kuinka huonoja me muut olimme. Minä olin vain hänen kanssa samassa ryhmässä ja näin ollen kuulin eniten ja pahimmat loukkaukset. Raskaana olles en vaan jaksanut enään ottaa negatiivista vastaan...

Huhujen mukaan kukaan hänestä ei pidä kukaan ja hän vaihteleekin nyt pväkoteja joka vuosi eriin kun kukaan häntä ei kestä.

Joten kaikki myötätunto sinne ja toivotaan että joku sanoisi hänelle suorat sanat jonain pvänä, ehkä hän oppisi siitä jotain, kukapa tietää..

Nyt jatkamaan pölyjen poistoa :)

Vierailija
14/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt saisin sen listan päivitettyy..

[b]Marieela[/b] - Mites ne sun työkuviot etenee? Mikä tilanne?

Laitettiin ne asuntohakemukset sillon joku aika sit menemään ja aika hyvältä näyttäs. Kun soitin sinne (puuttuvista verotodistuksista) ja kysyin et ollaan kai me vielä haussa mukana - se vastas jotenkin silleen et tottakai, laittakaa vaan ne puuttuvat paperit vielä niin hyvä tulee :)

Ei jaksais oottaa et pääsee täältä pois.. Alkaa niin nyppii tää " sijaisäitiys" . Ei vaan jaksa enää.

Muutenkin täällä meidän perheessä ei oo asiat mitenkään parhain päin. Kun äit ja iskä riitelee, tai itse asiassa pitävät mykkäkoulua toisilleen.. ym. Lapsethan tässä kärsii niin penteleesti - että pahaa tekee.. Ja äiti teki sellasen tempun et osti uuden miesystävänsä kanssa talon!! Eikä lapset oo etes nähny koko ukkoo.. *sapettaa*

Ei mitään helpointa aikaa tää.. :(

[b]Katzu[/b] - Btw.. tein sun ohjeella omppupiirakkaa :) Muistin et joskus laitoit tänne piirakan ohjeen ja etin sen tolla haulla. Hyvää oli - kiitos vaan ohjeesta ;)

Jaahas.. Lapset kömpii kohta koulusta. Välipalaa ja läksyjä siis *ei jaksa - ei*

Vierailija
15/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen eli en ole menossa töihin. päätettiin miehen kanssa et syksypuoli kituutetaan jotta tytön kouluun meno lähtee käyntiin jne. Kouluun piti mennä tammikuusta alkaen mutten tiiä, jää sitte taas kuitenkin kesken -> toisin sanoen ei huvita yhtään ;)

Mul on elämä vielä kesken =) *ihana sanonta, kiitos Soffu*

Vierailija
16/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!=)

Ja tervetuloa uudet mukaan!!!:)

En oo sitten viikkoon jaksanut konetta avata. Ollaan tehty urakalla remonttia. Oon mun äidin kanssa levyttänyt tytön tulevaa huonetta ja nyt oon saanut puolet huoneesta paklattua. Samoin maalasin tytön huoneen muurin. Seuraavaksi sitten tiedossa lisää pakkelin laittoa, hiomista ja maalaamista.

Keittiöön saatiin uudet laminaatit ja maalia. Tasot ois viä tarkotus vaihtaa ja tietenkin uudet listat (jos sit jouluksi ehtis). Ei vanhassa lattiassa ja tasoissa sen kummemmin vikaa oo mut jotenkin kyllästyin niihin.

Pidettiin yhet isot talkoot ja oli sitten porukkaa aika määrä. Saatiin paneelia ulkoseinään...enää ei paljoo puuttuis mut jos ei tuu hienoja viikoloppuja ni sit jatketaan ulkohommia ens keväänä.

Samoin ollaan kuistia ja kodinhotiohuonetta tehty vauhdilla.

Eli paljon ollaan tehty, et en oo oikee ehtinyt sitten muuta tehdä ku remonttia (tytön päikkäreitten aikaa ja sitten ku tyttö menee yöunille).

Oltiin tytön kanssa tänään neuvolassa (1v6kk) ja pituutta oli 83.5cm ja painoa 12kg680g. Raukka parka sai kaksi piikkiäkin...huutohan siitä tuli!!

Innolla odotan ensilunta!!!!=)

Mutta tässä tälläset kuulumiset. Yritän taas käydä vähän useemmin, mutta tällä hetkellä suurin osa ajasta menee tytön huoneen kimpussa (jos sen ensi kuun aikana saisi uuteen huoneeseen...tai viimeistään jouluksi)!

Toivoopi lottis rv. 19+5

Vierailija
17/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koululta opo laitto mulle joku muutama viikko sitte mailia että tule päivittämään Hops!! Unohdin vastata mailiin ja itseasias unohdin koko jutun, kunnes tänään tuli maili: Olen poistanut sinut kevään opinnoista, sillä et ole päivittänyt Hopsiasi! Tule juttelemaan Hopsi kuntoon niin katotaan mistä jatkat ensi syksynä. Keväälle emme voi enää tehdä mitään!!!!

Ei voi olla totta!!!!!!!! Se on poistanu mut koko keväästä! Mitä mä teen nyt kevään??? Se opo on kyllä aivan kamala kaikkien mielestä että eipä ole yllätys et tekee tollasii temppuja.

Se on tietty poistanut mut just vikana päivänä kun voi tehä jotain muutoksii ja nyt ilmottaa siitä mulle.

Se on vielä mun ot:n ohjaaja! Miten mä nyt ot:tä jaksan tehä sen kans ku oon aika vihanen sille?

Ja mistä syksyllä jatkan? Mulla olis ollu vika opintokokonaisuus keväällä ja sitten olisin tehny äippälomalla muutamia rästejä ja sit valmistunu ehkä loman aikaan. Nyt koko homma meni aivan kupperiskeikkaa. Mitä mä teen kevään?????

Nyt V****ttaa aika rankasti! Enhän mä saa opintotukeekaan keväältä kun en saa käydä koulus ja vaikka suoritan rästejä (ne muutamat mitä mul on) ni ei ne näy sillai et saisin opintotukee. Eikä tuu tarpeeksi opintoviikkoja rästeitä et voi nostaa tukee.

Tää vaan ei voi olla totta!

Vierailija
18/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin kun yhtään voinu ajatella, et ois laittanu sulle uudestaan postia - ja varottanut vähän et kohta ei kerkee Hopsia miettii. Toivottavasti nyt selkiintys jotenkin tuo homma!!

Vierailija
19/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat vastasivat viikkoja ja olivat keskenään sopusoinussa. Vauva liikkui aktiivisesti. Kohdun sisä- ja ulkosuu kiinni ja kaula normaalin pituinen. Eli kaikki niin hyvin kuin olla voi :o))))

Ja sen yhden jutun voitte käydä lukemassa Saunalahdelta :o) Pelaan varman päälle, JOS joku tuttu ois sattunut bongaamaan ja tunnistamaan minut... Niin ei pääse salaisuudet leviämään, kun kerron sen vain siellä rajoitetusti :o) Älkää sitten erehtykö kommentoimaan paljastavasti täällä, kun olette käyneet viestin lukemassa!

Serppu, hyvin onnellisena

Vierailija
20/46 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin saman ku sulle ennustettu,mut tunnetusti se mitä olen toivonut aina olen saanut sen toisen vaihtoehdon ;) Kumpaakaan en pois antais. Mä en muista nyt miten sun ed. lapset on? Olikos se niin et molempia on jo yks?

Kohta tyttö ylimääräisiin harkkoihin ja mä hetkeks keramiikkaan. Kauan en itse ehdi olla ku jo 19 alkaa esikatselmus meille vanhemmille kilpailu ohjelmasta...