Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehelläsi penispumppu?

Vierailija
21.03.2011 |

Onko kovin yleistä, että mies käyttää penispumppua? Käyttävätkö he sitä salaa useimmiten? Kyllä sen huomaa vahvuudesta, jos mies on käyttänyt pumppua ennen esileikkejä. Onko se vaarallista? Kasvaako kulli sillä pumppaillessa? Ainakin rohkeammaksi ja kestävemmäksi mieheni kulli on muuttunut.

Kommentit (239)

Vierailija
101/239 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli koittaa pumppua. Kalun kokoon en kyllä tarvitse lisää, hyvin on riittänyt ja nykyinen sanomansa mukaan pitää koostani ja seksi meillä sujuu.

Mutta lähinnä uteliaisuudesta, itseä ei haittaisi muutama 1-2 lisäsentti.

Erektion kanssa ei ole ongelmia.

Vierailija
102/239 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekis mieli koittaa pumppua. Kalun kokoon en kyllä tarvitse lisää, hyvin on riittänyt ja nykyinen sanomansa mukaan pitää koostani ja seksi meillä sujuu.

Tuntuu ettei pituutta kehity yhtä helposti kuin paksuutta, itse pumppaillut kuukauden verran pituutta tullut ehkä sentti tai hiukan alle, paksuutta heti pumppaksen jälkeen on kyllä melkoisesti, eron huomaa muulloinkin vessapaperirulla ei enää mene pohjaan saakka niikuin meni ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/239 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja osta se.

sano sil et nyt jos saatais sunki surkea nysä aktiivisemmaksi ja naura.

Muih, kultsuu, eiks sul oo jo nukkuun meno aika? Ja mitä sun mutsis sanos jos se näkis sut nyt tääl?

Vierailija
104/239 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on aika pieni pippeli joka ei edes seiso kovin hyvin. Miten on loukkaantukohan hän jos ostan hälle penispumpun yllärinä vai pitäisikö asiasta ensin keskustella.

Miten miehet suhtautuvat näihin pumppuihin? 

Kyllä mulla on sellainen kuva, että miehet tykkää, jos nainen on kiinnostunut seksiasioista ja tekee jotain niiden eteen. Sehän olisi kivaa pumppailla yhdessä.

t. m50

Ehkä kannattasi varovasti ensin kertoa pumpuista miehelle ennekuin pumpun miehen kouraan lätkäisee, ettei mies loukkaannu.

Muuten miten usein pumppailette?

Totta, jotkut voi olla herkkänä itsetuntonsa kanssa. Pippeliasiat on aika herkkä aihe. 

Mitä pumppailuun tulee niin itse pumppaan 4-5 kertaa viikossa, joskus päivittäin ja jopa pari kertaa päivässä. 

Kulli on jatkuvasti sillee muhkeampi ja hyvän näköinen peli jolla kehtaa julkisissa saunoissa läpsytellä. 

Jep, jotakuinkin sama käyttömäärä itselläkin viikottain.

Mä käytän usein kaulahihnaa kannattelmaan Bathmatea joka vedellä täytettynä on aika painava, suihkussakaan ei tarvitse koko ajan kannatella käsin vaan voi peseytyä rauhassa.

Vierailija
105/239 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kovin yleistä, että mies käyttää penispumppua? Käyttävätkö he sitä salaa useimmiten? Kyllä sen huomaa vahvuudesta, jos mies on käyttänyt pumppua ennen esileikkejä. Onko se vaarallista? Kasvaako kulli sillä pumppaillessa? Ainakin rohkeammaksi ja kestävemmäksi mieheni kulli on muuttunut.

Mitätön tuppikulli. Onneksi saan aina halutessani kunnolla, rakastajaltani

Only in your dreams... And then you wake up sad...Why couldn't that dream be true boohoo...

Vierailija
106/239 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 nyt 31 cm

Vau, kerrotko lisää? Entä lisäravinteet?

Vierailija
107/239 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 nyt 31 cm

Lisäravinteina syön merisuolaa ja P-vitamiina. 

Vierailija
108/239 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 nyt 31 cm

Lisäravinteina syön merisuolaa ja P-vitamiina. 

Kaurapuuroa, voita ja possunläskiä.

Vierailija
109/239 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei pituutta kehity yhtä helposti kuin paksuutta, itse pumppaillut kuukauden verran pituutta tullut ehkä sentti tai hiukan alle, paksuutta heti pumppaksen jälkeen on kyllä melkoisesti, eron huomaa muulloinkin vessapaperirulla ei enää mene pohjaan saakka niikuin meni ennen.

Pituutta mulla on oikeastaan riittävästi. Paksuutta sais vähän tulla, ei paljoa sitäkään tarvi. Myös sen vaikutusta erektioon kohtaan olen hyvin utelias.

Vierailija
110/239 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituutta mulla on oikeastaan riittävästi. Paksuutta sais vähän tulla, ei paljoa sitäkään tarvi. Myös sen vaikutusta erektioon kohtaan olen hyvin utelias.

Paksuutta tulee helpommin lisää kuin pituutta. Potenssi paranee saletisti aktiivisella pumppauksella. 

Vierailija
111/239 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksuutta tulee helpommin lisää kuin pituutta. Potenssi paranee saletisti aktiivisella pumppauksella. 

Pakkohan tota on koittaa sitten. Pitäis vielä kotona asia tuoda esille. Ehkä tuo nainen kiinnostuukin asiasta, vaikka sanoo ettei tarttis lisää kokoa. Pieni lapsi kotona niin varmaan tarvitaan yhteistyötä että pääsee rauhassa pumppailee 😀

Onks se bathmate nyt se juttu? Vai miten ilmakäyttöiset.

Vierailija
112/239 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bathmate on hyvä, sillä voi pumpata myös ilman vettä, toki veden kanssa tehokkaampi ja mukavempi käyttää.

Kaulahihna on myös kätevä jos pumppauksen aikana jotain muuta tekee ei tarvitse käsin kannatella bathmatea.

Pumppailemisiin!

Vierailija
113/239 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bathmate on hyvä mutta ihan peruspumpullakin pärjäilee. Itselläni on molemmat.  ;P 

Vierailija
114/239 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tuollaista peruspumppua kerran ja kyllähän penis siitä turposi, mutta oli sitten löysänä aika pahan näköinen, kun oli  varren verisuonet turvonnut tms. En uskaltanut toista kertaa enää kokeilla.

Pumppasinko liikaa vai tottuuko moiseen jos jatkaa pumppailua?

Vierailija
115/239 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki isommat pintaverisuonetkin tuntuu suurenevan, toiset naiset haluaakin juuri tuollaista suonikasta.

Mulla ei muuta muutosta löysänä ole kuin isompi koko, verisuonet ei juuri sen suurempia ole kuin ennenkään, paitsi sitten seisokissa suurentuneet isot pintaverisuonet näkyy ja tuntuu.

Vierailija
116/239 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tuollaista peruspumppua kerran ja kyllähän penis siitä turposi, mutta oli sitten löysänä aika pahan näköinen, kun oli  varren verisuonet turvonnut tms. En uskaltanut toista kertaa enää kokeilla.

Pumppasinko liikaa vai tottuuko moiseen jos jatkaa pumppailua?

Ihan normaalia. Tottakai penis näyttää vähän erilaiselta kun se kasvaa.

Vierailija
117/239 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pumppu osana seksileikkejä. Ensin pumppaillaan ja sitten nussitaan. 

Vierailija
118/239 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ole penispumppua mutta mulla on vaginapumppu. 

Vierailija
119/239 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä ei ole penispumppua mutta mulla on vaginapumppu. 

mitens se toimii sulla?Turpooko huulet hyvin?Tekeekö se pumppaaminen jo kiimaseksi?Annatko miehes pumpata sillä sua?Itseä kiinnostas ostaa vaimolle mut aika härskii settiä.

Vierailija
120/239 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Kaikki nuo penisek suurenteluvehkeet ja painot on ihan täyttä paskaa.