Onko miehelläsi penispumppu?
Onko kovin yleistä, että mies käyttää penispumppua? Käyttävätkö he sitä salaa useimmiten? Kyllä sen huomaa vahvuudesta, jos mies on käyttänyt pumppua ennen esileikkejä. Onko se vaarallista? Kasvaako kulli sillä pumppaillessa? Ainakin rohkeammaksi ja kestävemmäksi mieheni kulli on muuttunut.
Kommentit (239)
Kannattaako pumpata juuri ennen panoa ja kuinka pitkään? Huomaako nainen eroa koossa?
Tai jos olisi niin voisko sillä pienentää penistä, olisin pienemmän tarpeessa :)
Tai jos olisi niin voisko sillä pienentää penistä, olisin pienemmän tarpeessa :)
t.N35
Kyllä, miehelläni on penispumppu. Hän osti sen, kun 50 täytettyään ilmeni erektio-ongelmia. Pumpulla hän saa elimensä erektioon ja penisrenkaalla erektio pysyy niin, että voimme naida normaalisti. Penispumppu on ollut seksielämämme pelastus. Harkitsin jo vakavasti jättäväni mieheni, mutta nyt ei enää tarvitse.
Ei ole yleistä, mut moni pumppaa kylläkin. Minä itse ostin, miehelleni penis pumpun ja suoraan kysyin. Saanko pumpata, hänen penistä sillä. Sain luvan ja siten, olen pumpannut häntä päivittäin. On kovempi ja kestävämpi, myös koko on kasvanut ihanasti. Näin meillä ruotsissa. " Olkaa sisaret rohkeita ja ostakaa itse se pumppu, niin kyllä mies antaa sitä käyttää."
Mieheni haluaisi joululahjaksi Ferti Care -vibraattorin, mutta se on niin jumalattoman kallis, etten pysty sitä hänelle ostamaan. Tuo vibraattori saa kuulemma kaikille miehille ihanan orgasmin.
Ostin muutama viikko sitten bathmate penispumpun ja suihkussa/saunassa olen pumpannut iltaisin. Salaa pumppaaminen onnistuu koska meillä on ihan pienet kaksoset ja jommankumman pitää olla vahtimassa kun toinen saunoo tai käy suihkusa.
Eilen illalla istuin saunassa muna pumpussa kun vaimo sitten päättikin tulla minua moikkaamaan. Lapset nukkuivat rauhallisesti joten hän päätti tulla nopealle panolle. Vaimo siis jo valmiiksi kiihottuneena näkee ison putken munan ympärillä. Ensi reaktion ja hämmästyksen jälkeen panin vaimoa takaapäin penispumpun kanssa. Kirkui onnesta eikä ole koskaan sanomansa mukaan saanut parempaa orgasmia. Vaimo selvästi tarvitsee isompaa munaa. :(
Mutta varsinaisesta pumppaamisesta. Parin viikon päivittäisen pumppauksen jälkeen en ole huomannut mitään muutosta varsinaisen seksin aikana. Pumppauksen jälkeen kyllä on elin paksumpi mutta ei niin kova kuin kiihottuneena täydessä erektiossa.
Idiootit ovat valmiita maksamaan vaikka mistä. Selväjärkinen oivaltaa oitis, että penispumppu on huuhaata. Ite ostin panokoneen ja se ei totisesti ole turhake. Hakkaa keskivertomiehen menen tullen.
Penispumppu lähetys on noudettavissa tänään ja nyt kysyisin aloittelijana hyviä neuvoja käyttäjiltä. Miten on viisasta aloittaa?
M53
Kuinka paljon saa lisää pituutta ja paksuutta pumppaamalla? Pitääkö pumpapata joka päivä, vai vain ennen naimista?
Pumppaan salaa.... mukava huomata muijan silmien pyörähtävän ympäri ku on ollu vaikka viikko väliä edellisestä sessiosta. Jonkin aikaa meni ettei asiaa ihmetellyt koska kalu on muutenki suht kookas. Mutta muutama viikko ja suihin ottaessaan aivan kauhistui.. sormet ei ota edes yhteen kun ennen on hätäisesti yltänyt.. ja leuat ovat kipeytyneen suihin otosta. Kyllähän tuo on ihan kiva yllätys kun muija saa niin kovan orkun että naapurit peittelee lastensa korvia:) Niin että ei kun pumppailun iloa jos joku on miettinyt moista.
Pumppaan luvan kanssa ;) Kyllä meisseli on ihan ok kokoinen jo ennestään mutta pumpulla tulee lisäkokoa ja taitaa rouvakin tykätä.
Kyllä käytän pumppua päivittäin. Bathmate tuli tilattua. On se hyvä laite. Eipä oo vaimokaan valitellu. Ja ihan luvan kans pumppailen. Tosin yksin suihkussa...
juiopi kirjoitti:
Pumppaan salaa.... mukava huomata muijan silmien pyörähtävän ympäri ku on ollu vaikka viikko väliä edellisestä sessiosta. Jonkin aikaa meni ettei asiaa ihmetellyt koska kalu on muutenki suht kookas. Mutta muutama viikko ja suihin ottaessaan aivan kauhistui.. sormet ei ota edes yhteen kun ennen on hätäisesti yltänyt.. ja leuat ovat kipeytyneen suihin otosta. Kyllähän tuo on ihan kiva yllätys kun muija saa niin kovan orkun että naapurit peittelee lastensa korvia:) Niin että ei kun pumppailun iloa jos joku on miettinyt moista.
poju poju tosimiehet käyttää lypsykonetta ja sessio kestää niin kauan kun säiliö on täysi ja arlan voihin tulee bikantti maku. ja tämän jälkeen lähretään vasta naimaan kylän akat.
Vierailija kirjoitti:
Penispumppu lähetys on noudettavissa tänään ja nyt kysyisin aloittelijana hyviä neuvoja käyttäjiltä. Miten on viisasta aloittaa?
M53
Aloita vasemmasta korvasta ja etene kuukauden välein seuraavaan ruumiinosaan.
Vähän hassua. Asiahan ei ihan sama ole vaikka osin samaan tähtääkin. Jos joku käyttää geishakuulia se on fiksua itsestään huolehtimista ja vähän kumppanistakin. Jos taas joku käyttää penispumppua se on huonolla itsetunnolla varustettu runkkari repukka.
vau olen pumpannut nelisen viikooa iltaisin ja kyllä kulli on kasvannut ja pusssit venyneet kun pumppaan molempia samaanaikaan on mahtavaa pumpata ja katsoa kun kulli on ihan isona sylinterissä mulla on ainakin tullut pituutta lisää 5cm ja paksuutta ihan sopivasti olen tosi tyytyväinen ja jatkan pumppausta joka ilta kun ole matkahommissa hotellissa olen yksin saa olla rauhassa ja pumpata mielin määrin