Mun ulkomaalainen mies sanoo
että suomessa "kaikki" on nälkäisiä(tarkoittaa köyhiä) koska eivät raaski usein syödä ulkona tai että valitsevat aina kaupassa halvinta eivätkä maksa laadusta jne..mä sanoisin että suomalaiset on vaan pihiä,mut tää ei mee mun miehen kaaliin..kuulin vitsinkin että "mitä suomalainen katsoo 5 tähden hotellissa?No hinnastoa tietenkin.
Kesti vähän aikaa hiffata mutta olihan sillä vitsillä viesti..
Kommentit (66)
Paskaisempaa maata kuin Italia saa hakea.
Berlusconi on kieltämättä syvältä mutta Italia ei todellakaan ole paskainen maa ruokakulttuurin suhteen meillä on heiltä oppimista.
Kuivatut kinkut joita Berlusconi kehui on kuivattuja koska tuore liha mätänisi tuolla.
vastaa nyt onko miehesi töissä vai kuluttaako meidän rahat rafloissa? Jos on töissä ja asunnot, mökit ja autot maksettu niin sittenhän voi rahaa heittää vaikka takkaan talvella, meillä ei niin ole vielä.
jokainen tuo omat juomat ja vahtii niita koko illan silma tarkkana. Jos kutsutaan syomaan, tulee varautua siihen etta illan paatteeksi esitetaan lasku joka ei todellakaan ole itsekustannuksellinen vaan pitopalvelun hintainen olipa poperot sitten kuinka syotavia/syotavaksi kalpaamattomia. Ylenpalttinen kehuminen kuuluu asiaan vaikka olisi kuinka surkea tilaisuus.
ollessa seurueen ruotsalainen antoi ravintolassa tippia perati 2 drachmaa, euroissa laskettuna sen arvo lienee mikroskooppinen.
ollessa seurueen ruotsalainen antoi ravintolassa tippia perati 2 drachmaa, euroissa laskettuna sen arvo lienee mikroskooppinen.
0,3 cnt, nopeasti laskettuna. Matematiikka ei ole vahvimpia puolia.
Salli mun nauraa. Tässä sinulle vähän kuvareportaasia kuinka siisti maa Italia on:
http://www.google.fi/images?um=1&hl=fi&biw=1246&bih=660&tbs=isch%3A1&sa…