HEINÄSIRKAT! Hyvää tiistaihuomenta :)
Kerrankin ehdin aloittaa päivän pinon (ellei joku muu ole kjuuri samaan aikaan asialla :))
Mahtaako tänään taas löytyä lisää plussanneita? Vielä kerran paljon onnea teille kaikille!!
Itsellä menossa vasta kp 12/28(?). Herätessä tuntui maha vähän oudolta... Ovis? Kuluispa nyt pari viikkoa nopeasti...
Kommentit (38)
niinhän mä sorruin ostamaan testin kaupunkireissulla. aluksi päätin et testaan vasta huomenna aamuvirtsasta, mutta kummasti polttelee.
järki kyllä sanoo et turhaan testaan ku vasta kp29/29-35
Pajunkissa ollaan samoissa päivissä menossa, millä testillä testasit? mä ostin halvimman surestepin. mulla siitä huonoja kokemuksia esikoiselle aikoinaan ei näyttänyt plussaa kp30 vasta terkkarissa otettu testi näytti plussaa kp37. onko täällä muita jolle ei oo testi ikinä ees näyttäny plussaa tai edes haamua? mä oon elämäni aikana tehnyt noin 5 negatestiä
Kiitos kaikille kovasti rohkaisuista tuosta päiväkoti asiasta =)
Johtaja tuossä vähän aikaa sitten soitti ja sai minut taas potemaan huonoa omatuntoa!
Ensimmäinen kysymys oli että mikäs teidän tilanne nyt on?
Sanoin saman mitä kirjoitin tännekin, että pojalla on yksinkertaisesti tylsää kotona, kaipailee kavereita, muitakin kuin pikkusiskoja!
Johtaja tylysti ilmoitti että heillä on ihan täyttä (minkä jo arvasinkin) ja jonoakin jonkun verran! Tuli sellainen olo, että pitääkö meidän pojan nyt saada se paikka, vaikka joillain on kiire saada lapset hoitoon työhön menon takia... =(
Sovittiin sitten että jos koitettaisiin katsoa pojalle joko osaviikkopaikka tai osapäiväaika, jonkun kanssa ristiin!
Huomasin että edelliseen viestiini oli tullut virhe, kp on 20/??.... Jos jotakuta kiinnostaa =)
Heissan =)
Pahoittelut tädin jyräämille ja voimia!!!
Mahtavat onnittelut plussanneille ja jarrusukkia asukeille!
Kumpaankohan oma kolahtaa?? Vähän oon kyl kade kaikille raskautuneille,mut kaipa se ajallaan osuu tännekin...
Omaa napaa pikasesti, kun ollaan kylään lähdössä. Nyt KP 26/26 ja eilen katsoin kaikki kp:t tältä vuodelta olivat 23-27!! Testin meinaan tehdä kuitenkin aikaisintaan viikonloppuna,jos maltan sinne asti!? Viimeksi olin niin VARMA raskaudesta että... Sain haamunkin testiin kuten esikoisestakin,mutta kuitenkin täti jyräs ;( Nyt ajattelin olla liikaa intoilematta, jotta ei kolahtas niin korkeelta ja kovaa! Saas nähdä?! No,tuntemuksista sitten sen verran, et selkää jomottaa oudosti, nänneihin tullut " näppylöitä" ,hiukset rasvoittuvat nopeasti ja olo on tosi väsynyt. Kaikkihan saattavat kuitenkin johtua jotenkin kuukautisistakin?
Sitten pikaseen testeistä. Mä oon tehnyt ainoastaan noita surestepin halpoja testejä, eka oli hailu 24/24 ja 3. päivää myöhemmin vahvistui plussaksi esikoisesta. Nyt taidan ostaa samaisen testin, jos on tarvetta.
Plussa tuulia kaikille =D
Sanna ja Vipeltävä Valtteri 6/2004
Sassa:Mä en oo ikinä saanu testiin muutaku tyylipuhdasta negaa..vuoden alusta ollaan yritetty..kohta luovun toivosta,paitsi että tässä kierrossa oon hyvinkin toiveikas:)
Kesken ruokailua alkoi piimä yhtäkkiä maistua ihan oksennukselta..olin jo juonu sitä ja se oli ollu ihan hyvää ja sit yhtäkkiä..Sitten mahaa ja selkää on kyllä vihlonu, mut ihme kyllä yleensä sillon kun jollain tylsällä luennolla miettii vauvajuttuja et oiskohan vaan mielikuvituksen tuottamaa.Näinä päivinä ei kyllä oikein muu pyöri päässä. Kävin jo laskuristaki laskemassa et laskettu aika oiski sit 10.7 eikä 4.7 niinku ilmotin listalle. Hmm..häät on 1.7 että tiukalle menee, en oikeen tiiä et mitä pitäs tehä?!Se on tuttu pappi, mutta ei huvittas muuttaa päivää ennenku raskaus ois päässy hyvin alulle, mutta toisaalta papeilla on kesällä kauhee kiire,muutamat muutki häät;) Ja päivä päätettiin elokuussa, kun sillon tuntu jo olevan kiire. No mitä mä tästä murehin kun ilosia asioita molemmat eikä raskaus nyt oo vielä ollenkaan varma,tää on vaan tällasta jossittelua.
No nyt mä meen tekeen ruokaa, mies tulee yöllä työmatkalta. Tuun kyllä viel kurkkaamaan illalla että mikä on meininki:)
Nyt kp 26/26-28. Tänään kävin hakemassa testin ja nyt taistelen itseni kanssa, että koska testaan.
Tämä on nyt kolmas kierto pillereiden jälkeen ja eka kierto oli sen 28, toinen 27 ja viimeks 26 päivää.
Olikos se baby blues joka pähkäili päiväkoti asiaa? Onko teillä mitään kerhoja lähellä? Meillä poika käy kerhossa 3*vkossa 3h kerrallaan. Mutta päiväkoti on tietty enemmän eskarin kaltanen. Äläkä missään nimessä pode huonoa omaatuntoa. Teet juuri niinkuin teille on parasta!
Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin kylään saaneille.
baby blues: Meillä poika liki joka päivä päiväkodissa ja nauttii siellä olosta suunnattomasti! Itse olen keskimäärin yhden päivän töissä viikossa mutta harvoin pidän poikaa viikolla kotona kun tosiaankin pitää päiväkodissa olosta ja saa siellä leikkiä ikätovereiden kanssa. Meidän lähettyvillä tässä ei juurikaan ole pikku lapsia päivisin kotona joten sekin juuri yksi vahva syy sille miksi hän on silloinkin hoidossa kun itse olen kotona. Toiset kummastelee ja arvostelee tätä, mutta itselleni oman pojan hyvä olo on tärkein. On ihan eri asia leikkiä äidin kanssa kuin ikätovereiden..
Hannako puhui siitä isi-kaudesta, meillä oli ihan sama suurinpiirtein tuossa iässä. Osittain olin tyytyväinen kun sain rauhassa käydä pissalla, tupakalla tai ihan mitä vaan, mutta joskus tuntui pahalta kun poika esim. loukkasi itsensä niin ei äidin puhallus kelvannut.. :/ Mutta nyt taas on äiti ihan pop, joskus mukavaa joskus vähän rankkaa :D
Omaa napaa..(.) Sain aika läjän testejä siitä viallisesta testistä, osa Acon10 ja osa onneksi Acon25, mistä olen kuullut parempaa kritiikkiä joten täällä on aamuisin sitten ahkerat pissaamiset :)
Tänään rääkkäsin itseäni enkä testannutkaan, huomenna on kuitenki jo kp 30/28-36. Toissa kuukautena oli tuo kp 30 joten silläkin vähän tähtään siihen.. Nyt on kyllä alaselkä kipu alkanut,mikä viime kuussa tiesi huonoa.. On alkanut pelottaan että josko sittenki meidän parkkikselle se ferrari mahtui parkkeeraamaan :" (
sassa:Meillä on liki sama kierto ja oliko pajunkissallakin? Jännää vähän että miten meidän käy, kuinka paljon eroja siinä että kauan menee plussan saamiseen tässä kuussa, siis että millä kierto päivillä :D
sande ja terhi:Testit vaan käteen ja vessaan mars :D Ei vaan, ainahan se aamupissa saattaisi olla luotettavampi kun ei ole yön aikana juonut joka voisi laimentaa pisua.. Mutta ilmoituksia kun olette uskaltautunut, josko mäkin sitten huomenna :)
nyt ne menkat alkoi...kp 30 muuttui kp1/29 eli hipsin elokuulle ja siitä taas syyskuulle jne jne...
heips ja onnea muille :)
Tervetuloa joukkoon.. Päivä alkaa oleen pulkassa. Minulla KP 1/28. No nyt ei auta ku sinnitellä taas etiä päin. Mut sinnitellään yhdessä. Meillähän on kierrot aika tavalla samat. Voimia.
Gia
Nyt tuli sitten aivan selkeät menkkaoireet.. *erkele.. Alaselkä jomotus viime kuussakin paljasti että kohta vuoto alkaa.. Samoin kuin tämä olo, ihan kuin olisi ulkona kovassa pakkasessa kuumeisena..
Noh, sitten ei auta kuin nostaa taas häntä pystyyn, ei se elokuun vauveli sen hassumpi ole kuin heinäkuun :D Olisi vain ollut aika ihana hääpäivä lahja,olisi nimittäin ollut laskettu aika melkein sama kuin hääpäivä.. :)
Toivoahan on niin kauan kun ei verta tule..toivotaan että ois kuitenkin raskausoireita nuo sinun oireet!teilläkin sitten heinäkuussa häät, niin meilläkin:)Tuuhan kertomaan huomenna että tuliko täti vielä vai ei. Pidän peukkuja että täti pysys loitolla!!!
Gia: pahoittelut myös sinulle :( meillä kp:t samat :) ihan kiva =)
joko elokuulle on oma juttu täällä kuumeilussa? jos ei niin laitetaanko pystyyn? :)
kiitos muillekki pahoitteluista, kyllä tämä taas tästä kun pääsee ovista tarkkaileen :)
ensiksi osaan otot ronny..
jennille vielä vaan tsemppi ei vielä ole peli menetetty..
mites toisilla on menny tuon lämmön kans?
mulla lämpö pysyy vaan koko ajan yli 37
kp 26/26-28 testis ei ainakaan tänään näkyny mitään.
nännipihat mun mielestä tummuu vaan koko ajan(mielestäni)
etova olo oli kyllä koko aamupäivän ja nukuttaa.
menkkamaisia kipuja ei ole mahas vaan välis tuntuu jotain pientä ja katoaa sit hetken kuluttua..
missä vaihees muuten lämmöt yleensä laskee?
hölmöksi aina välillä itsensä tuntee ku kaikkea kyselee..
Mulla on ollu kokopäivän vähän huono olo.Pojan synttäreitä juhlittiin ja nyt on ihan poikki kauhistuttaa ajatus et sunnuntaina uudet juhlat.Voi olla et toi huono olo on sipseistä ja kakusta sun muusta.Muakin muuten kiinnostaa että missä vaiheessa lämmöt yleensä alkaa laskemaan jos ei ole raskaana.Mäkin haluaisin jo testata muttei mitään järkee kp 22/27-30 p.Ei vaan malttais odotella.Toivottavasti ilmaantuu lisää plussauutisia tänne pian!!!
mä voin vähän kertoa omista lämmöistä =)
Kp 28/28 37.1 ja samoin oli myös kp 26-27 mutta
kp 29/28 oli vain 36.8 ja tänä aamuna 30/28 tai nyt siis 1/29, oli 36.7
eli tippumaan päin oli koko ajan!
yhdessä kierrossa päivässä romahti nuo lämmöt ihan kerrasta ja tippui siis ihan tonne 36,4 mikä on mun normaali lämpö. hieman outoa että vielä tänä aamuna oli 36.7 ja menkat alkoi, mittaan huvikseni huomenna vielä ennen ku nousen sängystä että mikä on houmisen lämpö :)
mulla on nuo lämmöt ollu kp24 asti 36,9-37.4
tänään ja eilen ei ole laskenu laikaan alle 37
nyt vaan toivon ettei laskiskaan..
kylmä on kyllä jatkuvasti..
toivottavasti tänään tulis monta plussaa...
eli onnea kaikille...
Saanko liittya seuraan? Nyt vihdoin ehdin taman koneen aareen edes hetkeksi, kun sain esikoisen(1,5v) puolipaiva hoitoon 3pvaa viikossa ja kaveri olisi tilauksessa. Tarvis varmaan kayda ostaan testi kun vauvalaskuri naytti, et nyt vois nayttaa jotain.
Kylla tassa on itsellakin mieli mylleryksessa, kun jattaa esikoisen itkemaan kindaan, tosin hoitajat sanoo olevan ihan ok kun lahtee siita leikkimaan. Ja toisaalta tiedan sen jatkossa tekevan hanelle itselle hyvaa, kun meidan pihassa ei ole paivisin ketaan muita lapsia ja sama leikkipaikkakin alkaa jo tympiin.
Kiitos kun jaksatte luoda uskoa :) Jälleen yks pettymys takana. En ois uskonut että tämä ottaa näin kovasti mielen päälle. Aivan uskomaton masis heti aamusta. Henkisesti aika rankkaa. Ja kun itse kärsii niin sit kärsii koko lähiympäristö. Ei kiva. Joka kerta sitä vaan on niin hyvä uskonen että menkkaoireetkin muuttuvat raskausoireiksi..ja melkein vielä sittenkin ku ensimmäiset pisarat on tullu esiin niin uskoo että ei tämä vielä ole sitä miltä näyttää..raskaus on edellen mahdollinen.
Ärsyttää ku lähipiiri sikiää ja kyselee että jokos te / miksette te.. NO MIKSIHÄN??? Kaverit sanoo että kyllä se sit ens kerralla onnistuu.. vähänkö lämmittää joku ens kerta ku tahtois NYT!! Ja mitä jos ei onnistukkaan..
Sori mie ruikutan..mut pahaa mieltä on purettava jonnekkin.. olkaa te sijaiskärsijöitä.. Ainakin te ymmärrätte miten pahalta jostain voi tuntua.
Gia