Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro diagnoosi mielentilastani, oireet viestissä!

Vierailija
21.03.2011 |

- Olen epäsosiaalinen, minua ei kiinnosta tavata ihmisiä varsinkaan muita kun sydänystäviäni ja niitäkin vain lähinnä kun minulle itselle sopii.

- en osaa keskustella ihmisten kanssa, en jaksa joutavaa lätinää säistä ym skeidaa. Jos joku kysyy minulta jotakin, vastaan vain kysymykseen mutta en osaa/halua jatkaa keskustelua aasinsillalta eteenpäin.

- erittäin negatiivinen, katkeroitunut. En osaa kehua vilpittömästi ketään ja vältän tilanteita joissa tulisi kehua jotakuta. Mielessäni ajattelen aina jonkun saavutusta vähättelevään tyyliin, "kyllähän tuo yleni kun teki töitä vuosikymmenet ilmaiseksi firmalle jne"

- Vittumainen. Voin vittuilla miehelleni päivän jopa 10 vuotta vanhoista asioista. Jos joku asia aiheuttaa riidan välillemme, en pysy aiheessa vaan kaivelen kaikki iänikuiset asiat esille ja olen TODELLA ilkeä. Saatan suuttua jostain ja odottaa et miehen pitäisi se tajuta, mulkoilen ja ilkeilen niin kauan kunnes räjähdän itse kun ei mies tajua. En pääse asioista yli.

- Nautin jos jollakulla menee huonosti, saatan tehdä ilkeitä temppuja jolla huononnan jonkkun asemaa, mutta vain jos en jää tästä kiinni.

- En välitä kenestäkään muusta kuin 3sta lapsestani sekä miehestäni. Minua ei kiinnosta kukaan muu enkä jaksa esittää muuta, ei ede omat/miehen sukulaiset. Esim kaupassa eräs puolituttu äiti kyseli vauvani ikää ja nimeä, kerroin ja lähdin pois. Hetki sen jälkeen tajusin, miksen minä kysynyt samaa häneltä, hänellä poli muutaman päivän ikäerolla syntynyt lapsi mukana. En osaa yhtään virittää keskustelua mikä ei minua oikeasti kiinnosta.

- Olen alle 30v, johtavassa asemassa ja erittäin paljon sosiaalisuutta vaativassa työssä. tämän hoidan moitteettomasti ja minusta pidetään työpaikallani, hullua eikö?

Tässä alkuun, haluan muuttaa itseäni, epäilen että minulla on mielenterveysongelma tai jokin pers.häiriö. Kertokaa mikä, käyn kommentoimassa välillä kun nyt on aikaa.

Vai voiko tämä kaikki johtua siitä, että isäni on tällainen, vielä pahepi ja olen ikäni hänen "alhaisuudessaan" tällaista katsonut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on jonkinlaista itsetunto-ongelmaa. Ajatteleko olevasti jotenkin erillainen kuin muut, sivusta katsoja?

Toiseksi, oletko hieman masentunut. Ilottomalta ainakin vaikutat.

Laahaat luultavasi jotain taakkaa mukanasi, joka aiheuttaa sinulle em. käytöstä. Jos et pysty omin keinoin kartoittamaan sitä, suosittelen terapiaa ( ja kärsivällistä mieltä) Teeppäs joku masennus-seula, ne on lyhyydestä huolimatta aika kelpotyökaluja-. Esim EPDS-seula, googlaa ja tee. Onnea matkaa, kohti iloisempaa ja tyytyväisempää elämää

Vierailija
2/2 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt toissavuonna työterveyshuollossa kertomassa epäileväni että olen ollut masentunut jo useita vuosia, mm univaikeuksia ja olisi ehkä käytävä lapsuuden asioita jotka nyt nousseet pintaan puhumassa jollekin. Olisin saanut reseptin, en ottanutkoska yritimme lasta. Siinäpä se oli, tunsin itseni typeräksi poistuessani läääkärin luota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla