kirppis yökötykset
kerätään pino mitä kamalaa ollaan nähty kirpparilla myynnissä?
Kommentit (35)
Ei ole kirpparia jossa ei joku myy tyhjiä kaljatölkkejä, kaljapulloja ja viinapulloja. Ei ne niin hienoja ole että niistä maksaisi tyhjänä.
Vanhat VHS-kasetit ovat oikeasti lähes arvottomia, tämä pitäisi tajuta. Roskikseen ne joutaa. Käytetyt DVD-leffat ovat korkeintaan euron arvoisia. Anttilastakin saa tähän hintaan leffoja, jotka eivät ole edes käytettyjä. Ja näkyyhän noita c-kasettejakin olevan vielä myynnissä :)
Yleensäkin ylihinnoittelu on ihmeellistä.
Neliöbodyt inhottavat.
on sellainen pesussa lyhentynyt ja leventynyt body.
Siis mennyt rumaksi neliöksi.
Vanhat nahkatakit.Kauluksessa kiiltävä ihrakerros...yäääääk.
Käytetyt sukat ei mielestäni myöskään kuulu kirpputorille.
oli lapselle tarkoitettu wc-pöntön reunusta pienentävä Baby Björn:n reunus, jossa oli vielä kakkaa! Meninkin vielä koskemaan...
törkeellä hinnalla jotain minkä ovat saaneet ilmatteeksi kylkiäisenä jostain.
näin syylän raaputukseen tarkotetun raspin, se oli kyllä pahinta.
Tää yksikin kertoo, että omasta tavarastaan tietää, että on puhtaita. No hänen siitä tavarastaan en tiedä, mutta jos puhuu kosmetiikasta, niin ei se paljon auta, että myyjä tietää sen olevan puhdasta. Ostaja ei tiedä!
Inhottaa esimerkiksi piloille pesty villavaate, valkoinen paitis jossa keltaiset kainalot, linttaan kävellyt kengät.
Vierailija kirjoitti:
mieleen mikään yökötys, mutta mua yököttää henkisesti monen kirppismyyjän hinnoittelu: monet pyytävät jostain H&M-tasoisista halpisvaatteista lähes samaa hintaa kuin kaupassa. Toinen kestoärsytys on tosi korkealle hinnoitellut, huonokuntoiset Marimekon vaatteet.
Mun hintapolitiikka halpiskauppojen räteille on seuraava: paidat ja topit 1-2,50 e, housut 2-4 e, samoin mekot, takit max 8 e. Siis tämä on se, mitä olen valmis maksamaan. Itse myyn jopa halvemmalla, koska silloin yleensä saa maksimaalisen määrän vaatteita kaupaksi, ja se on mulle tärkeintä.
Tällä tavalla minäkin olen saanut paljon voittoa. Kerran harmitti kun löysin toisen paikalta täydellisen käytetyn takin, jonka hinta oli 30 e.
Ne pöydät ällöttää mistä lähtee kamala huuhteluaineen katku. Voi olla ihan nättejäkin vaatteita ja sopuhintaan mutta eihän noita pöytiä voi sen enempää selata kun haju tarttuu itseenkin.
Itse olen ostanut monesti mainittuja meikkejä kirppareilta, siis puuterimaisia tuotteita, poskipunia ja luomivärejä, sen näköisiä että kerran on hipaistu vaan mutta muuten kuin uusi. Vielä ei ole silmätulehdusta eikä iho ole tippunut irti. *koputtaa puuta* Niin jaa sandaaleja joita luonnollisesti käytän ilman sukkia!
Tupakanhaju vaatteissa. Olen jopa törmännyt vauvanvaatteisiin, jotka löyhkäsivät kuin ketjupolttaja olisi käyttänyt niitä.
Vierailija kirjoitti:
että OSTAAKO joku oikeasti niitä avattuja meikki- ja kasvovoidepurkkeja? Yök yök yök... Mistä te tiedätte, mitä siinä on, kuinka pitkään se on ollut auki ja kuka sitä on rähminyt? Yök!
Kyllä ostaa :) Minulta on aina kaikki tällaiset ostettu nopeasti. Olen ostanut jonkin voiteen, kokeillut, todennut ettei sovi minulle, ja myynyt eurolla tai kahdella kirppiksellä.
En ole tosin ikinä myynyt sellaisia purkkeja, joista voidetta sörkitään sormilla. Tuubeja ja pumppupulloja vain.
inhottavat.