Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyin jatkuvaan siivoamiseen ja hankkiuduin varmaan 70% tavarasta eroon

Kunnon konmaritus
13.04.2023 |

Lapset ei ota osaa eikä arpaa siivoamiseen, ellei koko ajan ole sanomassa ja komentamassa ja muistuttamassa ja ohjaamassa.

Nyt sitten ihmettelevät miksi kuppeja on vaan muutama ja tylsää kun ei ole kaikenmaailman krääsää enää nurkissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi hävittää toisten tavaroita ilman lupaa!

Vierailija
2/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voin. Tai minunhan ostamia niistä suurin osa olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voin. Tai minunhan ostamia niistä suurin osa olikin.

Mukavaa aiheuttaa lapsille traumoja? Tavarat, jotka olet hankkinut heille, ovat heidän omaisuuttaan huolimatta siitä kuka ne on maksanut.

Vierailija
4/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh olipa teillä paljon tavaraa. Ehkä lapset jatkossa muistaa kerätä ne tärkeimmät lelut paikoilleen?

Vierailija
5/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa sinulta! Itsekin pitäisi vähentää reippaasti MUTTA keskustellen miehen ja lasten kanssa mistä luovutaan. He ovat meillä ne suurimmat hamsterit. Eivät myöskään auta siivoamisessa. Itsekään en ole pitkään aikaan jaksanut joten sen näköistä sitten onkin. Ihanaa olisi asua kodissa jossa ei olisi kaaos koko ajan.

Itseäni harmittaa muutamat lelut mitkä äiti oli hävittänyt minun teini-iässä. Polly pocketit ja yhdet hauskat pikkuponit. Eivät olisi paljoa tilaa vieneet. Säilytti semmoisia mitä itse en ehkä olisi säilyttänyt.

Vierailija
6/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pitäs olla kahisevaa, jos siis myit kaikki vai menikö lavalle?

Vierailija
7/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa sinulta! Itsekin pitäisi vähentää reippaasti MUTTA keskustellen miehen ja lasten kanssa mistä luovutaan. He ovat meillä ne suurimmat hamsterit. Eivät myöskään auta siivoamisessa. Itsekään en ole pitkään aikaan jaksanut joten sen näköistä sitten onkin. Ihanaa olisi asua kodissa jossa ei olisi kaaos koko ajan.

Itseäni harmittaa muutamat lelut mitkä äiti oli hävittänyt minun teini-iässä. Polly pocketit ja yhdet hauskat pikkuponit. Eivät olisi paljoa tilaa vieneet. Säilytti semmoisia mitä itse en ehkä olisi säilyttänyt.

Minun äitini heitti kotona muutoin jälkeen kysymättä menemään lelujani, onhan se harmi. En olisi kaikkea saanut millään mukaan pikku vuokrakömppään. En ole häntä moittinut kuitenkaan, ymmärrän ettei tajunnut että haluaisin vielä my little ponyni.

Vierailija
8/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini heitti kotona muutoin jälkeen kysymättä menemään lelujani, onhan se harmi. En olisi kaikkea saanut millään mukaan pikku vuokrakömppään. En ole häntä moittinut kuitenkaan, ymmärrän ettei tajunnut että haluaisin vielä my little ponyni.

Minä säilytin tyttäreni My little ponyt ja hänen luvallaan myin pari vuotta sitten generation 1 ponit hyvällä hinnalla. Nyt sitten syntyi tyttärentytär. Olisi kannattanut säästää ne hepat.

Vierailija
9/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini heitti kamaa säännöllisesti pois, joten ei ainakaan hamstraaja ollut. Taisi mennä siskon koulumuistojakin aika paljon kyllä sitten. Suht siistiä meillä sitten olikin ottaen huomioon ettei varastointitilaa kovin paljoa ollut.

Vierailija
10/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein samanlaisen konmarituksen juuri äskettäin. Tavaraa lähti rutosti.  Tuntuu että ilmapiirikin raikastui.

Vierailija
11/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä säilytin tyttäreni My little ponyt ja hänen luvallaan myin pari vuotta sitten generation 1 ponit hyvällä hinnalla. Nyt sitten syntyi tyttärentytär. Olisi kannattanut säästää ne hepat.

Vanhat lelut voivat olla ns. "kuppaisia" vaikka kuinka huolehtii, joten suru pois.