Nainen katsotko usein/koskaan toisia naisia ja millä mielellä?
Mikä saa sinut katsomaan naisia.
Itse olen hetero ja naimisissa. Silti kyllä katson mielestäni kauniita naisia, katson nättejä hiuksia ja vaatteita.
Kommentit (8)
tyyli tai joku erityisen viehättävä piirre ulkonäössä. Sporttinen kroppa, nätit hiukset ja hyvä iho kiinnittävät usein huomiota ja huomaan ajattelevani "voi olisimpa minäkin tuollainen". Mitään seksuaalista vetoa en kyllä tunne, mutta saatan ihailla kauneutta naisissa kuten muissakin asioissa.
mutta en sillä silmällä. Hämmästyin kun täällä joku heteroksi itseään tituleeraava kertoi flirttailevansa heteronaisten kanssa. Siinäpä ajatus joka ei ole koskaan käynyt mielessäkään.
ja sitä harrastaa ihan kaiken ikäiset naiset vaikka onkin heteroita..
Kai sen tarkoitus on jotenkin herättää miehissä huomiota tms.. en tiedä, mutta itselläni on useampia tuttuja jotka tekevät sitä esim baarissa..
Ja tulen superkateelliseksi, jos näen naisen, jolla on kaunis iho. Itselläni kun on "sormenpäänkokoiset" ihohuokoset ja ällöän niitä..
Ja tietysti kauniita naisia on ilo katsella. Mutta usein katson vähemmän kauniita ja mietin, millä keinoin heistä saisi paljon mukavamman näköisiä. Mietin uudet hiukset, vaatteet, meikin, ryhdin, ja niillä saisi monen suohirviön nousemaan kukoistukseen :)
Jos jollakin on kivat hiukset, vaatteet tai on kasvoiltaan kaunis, ihailen, mutta en himoitse, koska olen 100% hetero. Ehkä otan mallia.
jos joku ymmärsi väärin että katson "sillä silmällä" naisia tai flirttailen niin sitten ilmaisin itseni väärin. Ihan mielenkiinnosta katselen ja monesti katson mallia hiuksien tai meikin suhteen. Uusia kivoja ideoita!
en arvostellakseni katsele, mutta katselen että millaisia vaatteita on tai miten hiukset on. Toisista naisista saa ideoita itselleen välillä..