Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies ja paniikki!

Vierailija
20.03.2011 |

Olin exän kanssa noin 20v. Hän lähti toisen mukaan, ja olen asian kanssa sinut, onhan tässä jo aikaa kulunut.

Nyt on ollut näköpiirissä todella mielenkiintoinen mies. Huh, tuntuu, että hän saa sukat pyörimään jaloissa! Ei uskois, että näin vanhana voi kokea jotain tämmöstä!

Mutta mutta. Siis en ole enää nuori eikä kroppa ole kuin nuorella. Oon 40+ ja vaalentuneita raskausarpia on, sektioarpi, vatsa vähän roikkuu kaksosten jälkeen, rinnat roikkuvat pitkien imetysten jälkeen, ihokaan ei ole enää kuin nuorella.

Tuntuu, etten uskalla. Nimittäin riisuutua miehen edessä. Rakastuneita ollaan ja jatkuvasti yhdessä, mutta panikoin sitä hetkeä kun pitäis mennä sänkyyn. Apua! Mies tulee varmaan pettymään muhun. (Mies 50+)

Ja pitäiskö mun tehdä joku hieno karvojen ajelu tonne alas. En oo sellasta ikinä tehny, exän kanssa ei ollut tarvetta. Mutta nyt kun on uusi suhde, niin pelottaa, etten kelpaakaan. Että heti ekan sänkykerran jälkeen mies juoksee nauraen karkuun.

Voi ei! Auttakaa minua, mitä mä teen? Pitäiskö vaan lopettaa koko suhde?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos karkuun lähtee eikä toista kertaa tule, niin ajattele, että olipa harvinaisen tyhmä mies ja sitten vaan uutta kehiin.

Vierailija
22/26 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi 50+ mies ei itsekään varmaan enää ihan timmi ja nuori ole kaikista kohdin.

Jos ei muuten niin ota pari lasia viiniä alle ja pue kivat vaatteet, joita ei tartte riisua eka kerralla kokonaan.

Kai se mieskin nyt tajuaa, että et voi olla 18v näköinen lapsien jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat hyväntuoksuista kosteusvoidetta ja eikun menoksi.

Vierailija
24/26 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luulisi sinun olevan 20v kuosissa.

Kuka sellaista miestä haluaisi.

Vierailija
25/26 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollaiset ohjeet ja juttele miehen kanssa. Mies varmasti ymmärtää huolesi, joten ota asia puheeksi, että olet vähän epävarma vartalostasi ja sinua jännittää intiimimpi yhdessä oleminen.

Ja mitä karvoitukseen tulee, minä seurustelin 2 vuotta ja pidin aina kaiken karvoituksen minimissä, alapäässäkin oli vain pieni kiitorata, kaikki muut pois, vaikka mies vakuuttelikin aina ettei häntä haittaa pienet karvat, mutta ajttelin miehen vain olevan kohtelias, kyllähän kaikki miehet toki tykkää karvattomuudesta. Mutta, kun oltiin erottu ja olin ollut sinkkuna(ja ajamatta karvoja) muutamiin viikkoihin, niin eksyttiin exän kanssa samaan sänkyyn, ja ex olikin ihan villinä siitä ettei kaikki karvat olleetkaan niin trimmattu. Joten tämä kyseinen mies ei ainakaan pitänyt karvattomuutta ehdottomana.

Vierailija
26/26 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on semmoinen asia, joka helpottuu keskustelemalla. Sanot sille miehelle miltä sinusta tuntuu. Mies on varmasti puhunut elämänsä aikana rinnoista, pillusta, kullista ja raskausarvistakin.

Rohkeasti kerrot asioista, jotka sinua vaivaavat. Aloitat vaikka esileikit niin, että pyydät miestä katsomaan rintojasi ja koskettamaan niitä. Ensin pidät vaikka paidan päällä. Sitä mukaa kun mies hyväksyy, otat vaatteita vähemmäksi.

Voit kysyä mieheltä etukäteen, tykkääkö mies siistitystä häpykarvoituksesta vai minkälaisesta. Vertailette omia mieltymyksiänne. Voit rohkeasti kertoa, että sinä tykkäät pitää karvoitusta ihan luonnon tilassa.

Terv: Mies 40-v.