Kävin thai-hieronnassa
Kävin tänään.
10 minuutin jälkeen tyttö alkoi hieromaan nivusia niin, ettei voinut olla alkamatta stondaamaan.
En puhunut mitään. Vähän ajan päästä tyttö kysyi, "heiron täätää, kyyllää?".
E voinut vastustaa enää siinä vaiheessa, vaikka meninkin ihan mielenkiinnosta.
Kun menin kotiin, vaimo oli tehnyt ratatouillea ja mustikkapirakkaa. Tuli vähän paska fiilis.
Kommentit (78)
Mä sain tänään pullaa, mutten pillua.
Tulipa kokeiltua ylläolevaa rentoutusta.
Ainakin minulla se toimi! Kiitos
n36
Vierailija kirjoitti:
Miksei naisille ole tuollaisia hierontoja?Olisi ihana mennä kokovartalo hierontaan missä lopuksi komistus vähän hellästi sormittaisi tai nuolisi....heti menisin!!!Kotona voisin sitten hieronnan jälkeen juoda kahvit keksin kanssa :D
Kyllä sua monikin komistus sormittaisi jos antaisit siihen selkeästi luvan tai jos siinä ei olis riskinä se että 90% mahdollisuudella nainen ei oo samalla linjalla välttämättä ja lähentelysyyte pahimmassa tapauksessa. Itse hierojana kyllä hieroisin kunnolla joka paikasta jos vain nainen näin haluaa mut aloite pitää tulla naisen puolelta ehdottomasti sillä muuten menee oma maine
Vierailija kirjoitti:
mamma oli karmean näköinen, mutta osasi kyllä hommansa, ensi normi hieronta ja sitten happy end päälle. Kun sulki silmänsä niin alkoi olla herkässä, yritin himmata avaamalla ne hetkeksi mutta ei auttanut. Satsi lähti ja lujaa lähtikin. Suorituksessa ei ollut pahemmin tunnetta mukana eli ei kyllä tullut paska fiilis. Vähän tyhjä kylläkin.
Missä paikassa oli tämä? Pyysitkö happy endingiä vai tarjosiko hieroja itse? miettinyt että lentää helposti pihalle jos happy endingiä kysyy ja ei siellä sellasta menoa sitten ookkaan. Ottaako nää koskaan suihin ja paljonko makso extraa? Naiset ei voi ymmärtää thai hieromoita koska saavat itse seksiä 10 x helpommin kuin mies ja miehellä yleensä isommat tarpeet. Jotkut naiset vieöä aattelee et mies voi panna ketä haluaa ja saa keltä vaan.. Perusjätkä .. Ketä vaan.. Ei se nii mee kuule :D naisen huomiarvo on pilvissä
Meille tuli tänne pienelle paikkakunnalle normaali thai-hieronta-paikka. Ukkelit innoissaan meni sinne mutta kun tytöt ei alapäähän koskenut, ei ollut hetken päästä enää asiakkaitakaan. Ei kauaa mennyt kun itsekin kävin sielä - runkattavana. Alkoi miehen varsi kummasti tyttöjä kiinnostaa kun konkurssi häämötti. Tosin ei sillä, konkkaan se meni siltikin. Ihan hyvä runkku oli. Tunnettahan siinä ei ole pisaraakaan.
Vaimoni haluaisi tulla katsomaan kun mulle tehdään happy end thai paikassa.
Suurin osa miehistä pettää, kyllähän se jo tiedettiin. Mutta entä jos naisille olisi tällaisia matalan kynnyksen paikkoja, mitenkähän olisi? Mutta ei miehet tällaista tietenkään vaimoille sallisi, itselle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä pettää, kyllähän se jo tiedettiin. Mutta entä jos naisille olisi tällaisia matalan kynnyksen paikkoja, mitenkähän olisi? Mutta ei miehet tällaista tietenkään vaimoille sallisi, itselle vaan.
Totta kai sallii. Älä nyt höpötä. Kyllä naisilla ja miehillä on ihan yhtälainen oikeus käydä hakemassa orgasminsa hierojalta.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sallii. Älä nyt höpötä. Kyllä naisilla ja miehillä on ihan yhtälainen oikeus käydä hakemassa orgasminsa hierojalta.
M45
Ja mistähän semmosen löytäs? Tosin en itse tarvii, mulla on mies joka osaa ja tekee, ei sellainen itsekäs paskiainen jollaisia täällä tuntuu monilla olevan. Oikein pahaa tekee lukeakin.Huh.
Jokusen kerran käynyt runkattavana noissa paikoissa. Meillä päin on ainakin ihan kauniita ja nuoria hierojia. Mitään extroja en ole ikinä maksanut. Olen ottanut sen halvimman 30min/30€. Sen aikaa ne lääppii jalkoja, kun huomaa, että kulli seisoo ja ihan on pyytämättä runkanneet. Vaikka tulisit minuutissa, niin runkkavat uudelleenkin sen 30min puitteissa. Ovat myös hanakasti hieromassa eturauhasta ja välillä kyselevät sex? Se tietysti lisähinnasta. Osaavat kyllä runkata tosi hyvin ja tosiaan sormet kutkuttelevat siellä peräaukolla ahnaasti.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun se on hierojan kieli tai sormi vaimoni pillussa ja/tai pyllyssä, ja kun vaimoni on vain vastaanottamassa nautintoa ja hakemassa seksuaalista tyydytystä, niin ehdottomasti OK. Tämähän on vain sitä, että runkkaa esimerkiksi toisen suuta käyttäen. Ymmärrän, että kaikki miehet eivät jaa tätä näkökulmaa, mutta uskon, että vielä pienempi osa naisista voisi hyväksyä sen, että mies käy hakemassa samaa oraali/käsihierontaa tyydytyksen tarpeeseensa.
Kävin reilun vuoden melko säännöllisesti thaikku tytön hoidossa. Hän on sporttinen timmi mimmi. Meillä oli sovittu isohupi hinta, sisälsi kaiken. Nautin todella hänen osaavista käsistä. (Oma vaimo ei edes kädellä koske). Sittemmin siihen samaan taloon muutti sukulainen niin kiinni jäämisen pelossa piti lopettaa se huvi.
Vierailija kirjoitti:
Laadutonta yksinpuhelua.
Itsesseksikö keskustelet?
Ootteko saanut minkälaisia hintoja tingittyä? Aina tuntuvat ehdottavan 50e käsihoito ja nainti enemmän kuin sata.
Oon käynyt useasti ja aina on kysytty haluatko jotain muuta? En ole koskaan kieltäytynyt ja lasti lentänyt joka kerta. Hierojat ihan nättejä, välillä riisuneet itsensäkin alasti. Kerran antoi hieroa pilluaankin ja kerran yksi sormetti itseään samalla kun runkkasi minua. Kovasti on tehnyt mieli panna tiukkaan thaipilluun mutta tautien pelko on voittanut. Yhden kerran sain suihinoton kumin kanssa. Kokemukset olleet mieleenpainuvia. Nyt korona-aikana käynnit jääneet.
Onkos kukaan käynyt Levillä thai hieronnassa? Onko siellä hyviä paikkoja? Mitä maksoi ja millaista oli, mitä sisältyi hintaan?
Niska-hartia-selkä...useamman vuoden takaa