Jaksatko aina olla sosiaalinen (tutuissa tilanteissa)?
Tarkoitan, että meillä kolme erittäin monipuolisesti harrastavaa poikaa, joiden menoissa ollaan mukana. Aina ei vain jaksaisi esim. jäähallin katsomossa sosialisoida samojen naamojen kanssa vaan välillä olisi ihan kiva olla vaan omissa oloissaan. Ihailen toisia mammoja, jotka tuntuvat aina olevan pirteitä ja juttua riittää. Itselläni on välillä tosi antisosiaalinen fiilis mutta kun ei oikein näkymättömäksikään voi muuttua. Miten muilla, kuulostaako tutulta?
Kommentit (4)
Ei tartte olla läpättämässä mammakerhon kanssa, kaikki tuttuja äitejä siis.
Mut ensinnäkin se taitaa olla luonteenpiirre johon ei hirveästi voi vaikuttaa pelkällä tsemppaamisella ( jos siis väsyy sosiaalisissa tilanteissa), ja toisekseen mä ainakin juttelen sen verran pintapuolisia, ettei se rupattelu vie minulta juurikaan energiaa koska en anna siinä juuri mitään. Mut minusta on täysin normaalia, että aina ei jaksa olla sosiaalinen, ja vaistoaahan sen toisesta ihmisestä heti, jos hän haluaa olla vähän omissa oloissaan. Silloin minä ainakin annan hänen ollakin.
eikä mua haittaa vaikken joidenkin puolituttujen kanssa jutellakaan, tietysti se häiritsee jos joku läheinen on tulossa käymään ja ei jaksakaan olla sosiaalinen, mutta muitten suhteen ei niin väliä. Siis en toki halua olla epäkohtelias mutta tuommoisessa tilanteessa ottaisin vaikka jonkun tenttikirjan tms mukaan ja olevinaan lukisin sitä niin ihmiset ei lähestyisi.
Joskus kun haen vaikka lasta kerhosta yritän olla nopee ettei tartte jutella kenenkään kanssa.