Onko loukkaavaa jos sanoo lyhyttä (n. 170-175cm) miestä taskumarsiksi?
Kommentit (51)
miehistä ja naisista...ja sitä paitsi 175cm mies ei niin kovin pieni vielä ole.
Tai pikkuisiksi. Samoja nimityksiä käytän pienistä miehistä kuin muistakin pienikokoisista ihmisistä.
En tiedä loukkaantuvatko, oma ongelma jos loukkaantuu koska totuushan se on.
En mäkään loukkaannu jos joku sanoo mua isoksi naiseksi (175cm).
175cm nainen on onneton sotanorsu kai sitten :D
pituisiaan naisia sotanorsuiksi...olen kyllä kieltänyt ja sanonut että se on loukkaavaa.
175cm nainen on onneton sotanorsu kai sitten :D
Sotanorsuuteen tarvitaan sekä pituutta että massaa! Mielellään vielä Justiinamaiset isot tissit ja leveät hartiat myös. Sekä hieman hyökkäävä asenne ja kova ääni.
Pitkä ja laiha on vaan hongankolistaja ja heinäseiväs.
T : Ylpeä 179 cm lipputanko. : )
lihavakaan...se pituus ja jalan koko nääs! Ja yleensä ovat vielä romuluisiakin. Sori mut sotanorsun mitat täytyy sullakin vaikka en tykkääkään nimitellä...ja toki saat olla lipputankokin jos kovasti halajat :D
Nro 5 loukkaannutko kun sua kutsutaan sotanorsuksi?
Ei ole tapana loukkaantua ihmisten ulkonäköä koskevista kommenteista. Jos joku sotanorsuksi sanoisi, niin huvittaisi kyllä, sillä sotanorsua musta ei saa tekemälläkään. Kaunis ja hoikka pitkä nainen on kaunis ja ihana, mutta jos joku sanoisi sotanorsuksi olisi todellakin ensimmäinen ja ainoa reaktio räkäinen nauru.:-)
-5-
kaunis ja ihana :D yleensä ovat just kuin sotanorsut eli isot raajat (kädet ja jalat) pää ja luut leveät. Sotanorsu mikä sotanorsu vaikka voissa paistais..kerran kun astahtaa niin maa kumajaa!
kaunis ja ihana takuulla :D:D:D jalkakin siro nelikkakkonen eiks niin?
enemmän tai vähemmän transun oloisia...munat puuttuu!
käyttää korkokenkiä? Ei ole kovin nättiä katsella sellaista nelikakkosta korkokenkää isolla naisella...
Miksi puhua toiselle tai toisesta noin?
Typerää se ainakin mun mielestä on, niinkuin kaikki ulkonäköpohjaiset dissaukset, taskuvenukset, hongankolistajat, riu'ut, valaat jne.
Sanoja tietysti häpäisee noin puhumalla itsensä enemmän kuin loukkaa toista.
kaunis ja ihana takuulla :D:D:D jalkakin siro nelikkakkonen eiks niin?
Vai miksi kommentoit joka väliin jotain kieltämättä katkeran kuuloista soopaa?
Ja joo, mielestäni olen hyvinkin kaunis ja ihana, mutta se ei sulje pois sitä etteivätkö muut naiset voi olla kauniita ja ihania olivatpa sitten pitkiä,pätkiä,hoikkia tai pulleita tms.
Mutta niitä naisia en ymmärrä joiden mielestä toisten kauneus tai hyvä itsetunto olisi itseltä pois. Toisaalta se ei taas ole mun ongelma pätkääkään. :-)
kun taas miesten maailmassa pitäis olla päinvastoin...eli taskuvenus-nimitys on toki vähän eri asia kuin nimitellä miestä taskumatiksi...en kyllä yhtään ihmettele miten joku pölvästi palsta mammuli ei tätä tajua sen verran täällä parveilee tätä tilannetajutonta sakkia.
tarvetta nimitellä ketään pätkäksi että se siitä hyvästä itsetunnosta. Toki voit pitää itseäsi ihanana mutta monen miehen mielestä olet sotanorsu ja se siitä vaikka nimittely onkin rumaa.
Miksi toisen ulkonäköä pitää mitenkään kommentoida? Jo lapsille opetetaan, että toisten ulkonäköä ei kommentoida, ellei ole kyse kehuista. Osoittaa huonoa käytöstä ja kotikasvatuksen puutetta puhua kenenkään pituudesta, lyhyydestä koosta tms. yhtään mitään.
´ja itse olet isokokoinen...sanotko tosiaan itseäs hyvällä itsetunnolla varustetuksi? Saako sua kutsua jättiläiseksi jos itse kutsut muita pätkiksi?
tarvetta nimitellä muita pätkiksi...valitettavaa.
Ihan normaali..