Onko loukkaavaa jos sanoo lyhyttä (n. 170-175cm) miestä taskumarsiksi?
Kommentit (51)
sotanorsuiksi painosta riippumatta...tiedoksi vaan sulle joka luulet olevas pituutes ja hoikkuutes takia kaiken ivan yläpuolella.
Ihan sama, olenko sotanorsu vai en, olen nätti, hoikka ja pukeudun kauniisiin vaatteisiin mielelläni. : )
Eilen illalla baarissa sain sen verran kohteliaisuuksia ja iskuyrityksiä, että en kyllä senttiäkään antaisi pois näistä pitkistä sääristä! Teki kyllä eron jälkeen hunajata kuulla komeiden pitkien miesten kommenteja pitkästä aikaa. : )
Siinä baarissa oli muuten paljon noin. 25 v naisia, jotka olivat TODELLA pitkiä korkokenkineen, ihanan itsevarmoja ja kauniita. Itse olen jo vähän vanhempi norsu.
Tärkeintä on olla tyytyväinen itseensä. Ihan sama, onko pitkä vai pätkä. Kaikille löytyy ihailijoita.
sotanorsuiksi painosta riippumatta...tiedoksi vaan sulle joka luulet olevas pituutes ja hoikkuutes takia kaiken ivan yläpuolella.
Siinäpä karsiutuu heti kättelyssä kätevästi luuserit saman tien pois. Jos miehellä on jokin tarve nimitellä naisia (pitkiä, pätkiä, lihavia, ihan ketä vaan), se on sitten tosiaan "ei kiitos" ihan saman tien.
mutta miksi sulla edelleen tarvetta nimitellä muita pätkäksi?Et taida ihan sinut olla itses kanssa kuitenkaan? Ja joo olen ihan samaa mieltä että kaikki saavat olla tyytyväisiä itseensä pituudesta huolimatta mutta onko sulle pälkähtänyt mieleen että kenteis sait niitä huomautuksia ihan muista syistä kuin pituutes takia...ehkä sait niitä pituudestas huolimatta? Niin tai näin et tunnu kovin sinut olevan pituutes kanssa kun koet tarvetta kehua itseäs pitkäksi ja nimitellä muita pätkiksi :D ehkä tämä kaikki on vain ison naisen tapa pönkittää itsetuntoaan mene tiedä? Eikä ne pitkät sääret muuten läheskään aina ole kauniit usko pois...kyllä se kauneus tulee jostain ihan muusta kuin pituudesta.
eikä ne pitkät sääretkään läheskään aina ole kauniit vaan kuin laiturin tolpat!
eikä ne pitkät sääretkään läheskään aina ole kauniit vaan kuin laiturin tolpat!
Kyllä ne 30 -tuumaiset persjalat on vaan niin upeat.
Munkin pitempää kaveria koulussa nimiteltiin kirahviksi eikä ollu kivaa...
Olin hänen kanssaan eilen baarissa ja hänellä on AINA tapana puhua itsenään pätkänä ja minusta pitkänä. Ihan vaan riimittelyä siis, en tarkoittanut loukkauksena kenellekään!
T 179 cm norsu
ai niin mä unohdin että isoilla tytöillä ne laiturin tolpat pitelee isoa runkoa pystyssä :D ei pääse sit painosta huojumaan!
Lyhyemmässä varressa hoikat sirot jalat on oikein nätit kun taas pidemmässä varressa ne tolppapökkelöjalat on rumat ja päinvastoin...että ei se pituus nyt mitään merkkaa vielä :D
Lyhyemmässä varressa hoikat sirot jalat on oikein nätit kun taas pidemmässä varressa ne tolppapökkelöjalat on rumat ja päinvastoin...että ei se pituus nyt mitään merkkaa vielä :D
Tosiaankin: ei se pituus/lyhyys, vaan RUUMIINRAKENNE. Itse olen ainakin törmännyt kaiken pituisiin "norsuihin" ja toisinpäin.
Tosin enemmän näkee tietenkin lyhyempiä "norsunaisia" koska lyhyempiä naisia nyt vaan on paljon enemmän kuin pitkiä.
mutta miksi sulla edelleen tarvetta nimitellä muita pätkäksi?Et taida ihan sinut olla itses kanssa kuitenkaan? Ja joo olen ihan samaa mieltä että kaikki saavat olla tyytyväisiä itseensä pituudesta huolimatta mutta onko sulle pälkähtänyt mieleen että kenteis sait niitä huomautuksia ihan muista syistä kuin pituutes takia...ehkä sait niitä pituudestas huolimatta? Niin tai näin et tunnu kovin sinut olevan pituutes kanssa kun koet tarvetta kehua itseäs pitkäksi ja nimitellä muita pätkiksi :D ehkä tämä kaikki on vain ison naisen tapa pönkittää itsetuntoaan mene tiedä? Eikä ne pitkät sääret muuten läheskään aina ole kauniit usko pois...kyllä se kauneus tulee jostain ihan muusta kuin pituudesta.
Tällä palstalla pitkät ja hoikat ovat yleensä aika vapaata riistaa. Pakko sitä on joskus vähän puolustautua, kun sitä samaa virttä täällä veisataan vähän liian usein.
IRL en onneksi ole KOSKAAN kuullut mitään negatiivista pituudestani, päinvastoin. Sääriä tuijotetaan, hoikkuutta kommentoidaan ihaillen, samoin siroa, pitkää kaulaa ja kapeaa vyötäröä. Myös siis toiset naiset. Ennen halusin olla pari senttiä lyhyempi, nyt en osaisi edes kuvitella olevani muuta, kuin mitä olen. Samoin lyhyt "pätkä" kaverini on sinut pituutensa kanssa ja saa myös positiivista huomiota osakseen.
Ja jos se nyt mikään kriteeri on yleensäkään millekään, on niitä miehiä, juu, riittänyt ja pitkiä sellaisia. Ottaisin kyllä lyhyenkin miehen, jos kemiat natsaisi!
vaikka onkin 155senttinen. Samoin minoguella...sit on myös olemassa toisenlaisia jalkoja eri kokoisissa vartaloissa mitkä nyt ei niinkään ole kauniit.eivät myöskään siinä 180cm varressa läheskään aina. Mutta sinä iso nainen voisit kyllä miettiä että mikä sussa on vikana jos koet tarvetta nimitellä lyhyempiä miehiä...onko tullu jokin trauma joskus? Ovatko ne sanoneet susta rumasti?
Tällä palstalla pitkät ja hoikat ovat yleensä aika vapaata riistaa. Pakko sitä on joskus vähän puolustautua, kun sitä samaa virttä täällä veisataan vähän liian usein.
IRL en onneksi ole KOSKAAN kuullut mitään negatiivista pituudestani, päinvastoin. Sääriä tuijotetaan, hoikkuutta kommentoidaan ihaillen, samoin siroa, pitkää kaulaa ja kapeaa vyötäröä. Myös siis toiset naiset. Ennen halusin olla pari senttiä lyhyempi, nyt en osaisi edes kuvitella olevani muuta, kuin mitä olen. Samoin lyhyt "pätkä" kaverini on sinut pituutensa kanssa ja saa myös positiivista huomiota osakseen.
Ja jos se nyt mikään kriteeri on yleensäkään millekään, on niitä miehiä, juu, riittänyt ja pitkiä sellaisia. Ottaisin kyllä lyhyenkin miehen, jos kemiat natsaisi!
En oo koskaan kuullu tollasta sanontaa kenestäkään pitkästä naisesta; sotanorsu??!! Kuka idiootti tollasta nimitystä ees käyttäis? Oon itse 167cm ja normipainoinen nainen. Ja koko keskustelun aihehan piti olla lyhyistä miehistä!!
etkä vieläkään ole kertonut että miksi!!! Ja kovasti tunnut joka välissä korostavan sitä pituuttasi vaikka se ei sinusta ollenkaan viehättävää vielä tee. Mä olen 160cm nainen ja olen saanut jos jonkinlaista kehua elämäni varrella niin monelta mieheltä etten ole jaksanut sentään kirjaa pitää mutta ei mulla silti ole tarvetta nimitellä ketään. Mullakin on kaunis vartalo, tiimalasivyötärö, pyöreä kiinteä pylly ja kauniit rinnat ja tykkään pienistä jaloistani. En silti ole koskaan isoa naista nimitellyt sotanorsuksi enkä muillakaan nimillä. Säkin voisit kyllä unohtaa ne pätkä-nimitykset!
jotka nimittelevät lyhyitä miehiä hukkapätkiksi ja taskumateiksi...hyvä itsetuntoko?
En oo koskaan kuullu tollasta sanontaa kenestäkään pitkästä naisesta; sotanorsu??!! Kuka idiootti tollasta nimitystä ees käyttäis? Oon itse 167cm ja normipainoinen nainen. Ja koko keskustelun aihehan piti olla lyhyistä miehistä!!
Tähän asti oon luullut, että sanaa "sotanorsu" käyttävät huonotapaiset moukat huomattavan lihavista ihmisistä, mutta näköjään se tarkoittaa myös pitkää naista.
pilvenpiirtäjäksi, tuulenhalkojaksi tai vaikkapa lipputangoksi? Mä muistan kyllä miten mun pitkää kaveriani loukkasi kun pojat lukiossa sanoivat häntä Eiffel-torniksi. Hänellä vielä isohko takapuoli ja jalat.Ei koskaan pituutensa takia kävellyt suorassa eikä suostunut luokassa istumaan muualla kuin takarivissä. Että sinä joka nimittelet pieniä miehiä tai naisia voisit mennä itseesi ja vähän miettiä!