Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko loukkaavaa jos sanoo lyhyttä (n. 170-175cm) miestä taskumarsiksi?

Vierailija
19.03.2011 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulleet miten isoa naista sanotaan sotanorsuksi? Naista siis jolla on pituutta ja isot luut esimerkiksi (on siis ns riskivartaloinen). Onhan niitä muitakin halventavia nimityksiä isoista tytöistä ihan kuten on nää pätkäksi nimittelytkin. Jokainen saa osansa!

Vierailija
42/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä 180cm nainen olet emäjuntti jos luulet että on ok nimitellä muita pätkiksi ja kehuskella itseäs pitkäksi. Saman logiikan mukaan itsekin olet kai sitten hirvi, kirahvi tai lipputanko tai mikä lie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kehen viittaat, itse en ole tässä keskustelussa nimitellyt yhtään miestä pätkäksi. Ottaisin itse siis lyhyen miehen, jos osuisi kohdalle "Se Oikea".

Täällä on kai kuitenkin aika monta pitkää ja lyhyttä vastailemassa. Muiden puolesta en voi vastata.

Btw, tietysti korostan pituuttani tässä keskustelussa. : D Sitä kun täällä on niin kovasti haukuttu. Onneksi tosiaan tuntemani ihmiset ovat sen verran fiksuja, etteivät nimittele KETÄÄN rumasti.

etkä vieläkään ole kertonut että miksi!!! Ja kovasti tunnut joka välissä korostavan sitä pituuttasi vaikka se ei sinusta ollenkaan viehättävää vielä tee. Mä olen 160cm nainen ja olen saanut jos jonkinlaista kehua elämäni varrella niin monelta mieheltä etten ole jaksanut sentään kirjaa pitää mutta ei mulla silti ole tarvetta nimitellä ketään. Mullakin on kaunis vartalo, tiimalasivyötärö, pyöreä kiinteä pylly ja kauniit rinnat ja tykkään pienistä jaloistani. En silti ole koskaan isoa naista nimitellyt sotanorsuksi enkä muillakaan nimillä. Säkin voisit kyllä unohtaa ne pätkä-nimitykset!

Vierailija
44/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka nimittelevät lyhyitä miehiä hukkapätkiksi ja taskumateiksi...hyvä itsetuntoko?

Isot tytöt nimittelevät pieniä miehiä ja pienet miehet isoja tyttöjä. Hyvä itsetuntoko?

Itselläni mielestäni on, enkä kyllä harrasta muiden ihmisten nimittelyä, mutta esim jos joku kysyy et "Ai kuka Matti?" niin vastaan tähän "No se pieni ja vaalee mies".

Ei mielestäni mitenkään loukkaavaa, pitkä/pätkä/lihava/laiha ym on mun puhekielessä lähinnä tunnistusmerkkejä jos keskustelukumppani ei ole varma kenestä puhutaan. :-)

Terv. Se 175cm eli oliko se nro5?

(Eli toi 179cm "selittelijä" on eri kuin minä jolta penäätte vastausta miksi "pätkittelen" pieniä miehiä)

Vierailija
45/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulleet miten isoa naista sanotaan sotanorsuksi? Naista siis jolla on pituutta ja isot luut esimerkiksi (on siis ns riskivartaloinen). Onhan niitä muitakin halventavia nimityksiä isoista tytöistä ihan kuten on nää pätkäksi nimittelytkin. Jokainen saa osansa!

Vierailija
46/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsua toisia pätkiksi? Onko sulla aina tapana vastailla kysymyksiin vastakysymyksillä?

Vierailija
47/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 179 cm

Vierailija
48/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on ihan moukkamaista kutsua toista pätkäksi oli sit kyseessä mies tai nainen...voisitko loepttaa sen?

Vierailija
49/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on ihan moukkamaista kutsua toista pätkäksi oli sit kyseessä mies tai nainen...voisitko loepttaa sen?

Lyhyt ystäväni puhuu siis AINA itse itsestään "pätkänä" ja minusta "pitkänä", kuten aikaisemmin jo mainitsin. Yhtään miestä en ole kutsunut muuksi, kuin lyhyeksi.

T:179 cm

Vierailija
50/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nimitteletkö sä sitten lyhyitä naisia pätkiksi?

Vierailija
51/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsua toisia pätkiksi? Onko sulla aina tapana vastailla kysymyksiin vastakysymyksillä?

Kylläpä vain menee jankkaamiseksi. :-)

Edellisessä viestissäni en esittänyt yhtäkään vastakysymystä joten en ymmärrä nyt valitettavasti sinua. Edellisessä viestissäni selitin kyllä missä yhteyksissä kutsun pätkäksi. En ymmärrä miksi pitäisi edes miettiä miksi kutsuu jotain tuttavaansa pätkäksi jos sitä ei ole edes tarkoitettu loukkaavaksi. Ensisijaisesti ystäväni ovat minulle jotain ihan muuta kuin pätkiä tai pitkiä tai lihavia tms, mutta jos puhutaan pituuksista niin tottakai voin sanoa "pätkä" tai "hongankolistaja" ym. Suuri merkitys on sillä miten sen sanoo, netissä ei valitettavasti voi käyttää äänensävyjä ja ilmeitä. On vain kirjaimia jotka ehkä vaikuttavat tylyiltä, mutta en mä mikään tyranni oikeasti ole.

Nojoo, mutta NYT lopetan tän selittelyn ajatelkaa mitä haluatte. :-)

Terv. se 175cm eli nro 5.