Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kiittämätön, kun suunnittelen ja aikataulutan näin vauvanhankintaa?

Vierailija
19.03.2011 |

Haluaisin kovasti vauvan jo vaikka heti, mutta järjellä ajateltuna....

Vauva saisi siis syntyä aikaisintaan 8/2012.

Tällöin saisin työssäni keväällä 3-4/2012 olevat projektit vedettyä luultavasti kunnialla läpi.

Niistä töistä en kyllä perusta pätkääkään, mutta minulle ei saada mistään sijaista siihen hommaan.

Siis jos olisin siinä vaiheessa ensi keväänä jo raskaana, luultavasti olo olisi vielä ihan hyvä, ettei tarvitsisi jäädä sairaslomille ennen varsinaista äitiyslomaa. Saisin jäädä kesälomalle, ja siitä suoraan äippälomalle.

Jos vauva syntyisi 2012 syksyllä olisin tosin jo 31 vuotias, mutta tuskin hedelmällisyys niin kovin paljon tässä 7-8 kk aikana voi heiketä, että sen vuoksi kannattaisi alkaa jo nyt yrittämään?

Viimeksi tulin raskaaksi yhdestä ainoasta ehkäisemättömästä kerrasta, joten luultavasti olen melko hedelmällinen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavalintasi ei liity mitenkään asiaan. Toki raskauksia voi suunnitella, se on eri asia, miten sitten käy!

Vierailija
22/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhesuunnitteluhan on hyvinvointivaltioiden

A ja O koulutuksen ja naisen aseman rinnalla.

Mitä IHMETTÄ te meuhkaatte perhesuunnittelua vastaan. Antaa kyllä melko sivistymättömän kuvan...huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina suunnitella. Eri asia sitten meneekö kaikki suunnitelmien mukaan. Mulla ensimmäinen tärppäsi heti kun jätti ehkäisyn pois, toista tehtiinkin sitten kaksi vuotta.

Vierailija
24/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ajattelisi töitä ja työnantajaa pätkääkään tässä asiassa. Enkä ole ajatellutkaan. En ole korvaamaton, työnantaja on saanut etsiä sijaisen tilalleni. Oma on asiansa, jos sai tietää viimeksikin raskaudesta jo rv12, eikä silti ollut saanut hommattua sijaista vielä synnytykseenkään mennessä. Minua ei kiinnosta, en ole naimisissa työnantajani kanssa, riittää että teen työni työaikana.

Kaksi lasta olen synnyttänyt juuri silloin kuin olen halunnut. Molemmatovat tärpänneet heti ensimmäisestä yrityksestä. Toisen lapsen kohdalla kyllä ajastin raskauden niin, ettei esikoinen ehtinyt vielä täyttää kolmea vuotta, jotta saisin itse hyvän äitiysrahan. Kyllä omaa etuakin saa joskus ajatella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän