Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5vrk nutrilet-startti.Onko teillä paono pudonnut ja paljon?suositteletko kuuria?

Vierailija
19.03.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoa putosi n.4kg. Tämän jälkeen elimistö tottui pienempiin annoksiin ja painoa putosi suhthelposti ja-nopeasti n.15kg lyhyessä ajassa ihan normaali ruokaa syömällä, kaloreita laskien.

Suosittelen tuota kuuria ehdottomasti!!! Muutama sukulaiseni jo innostui näistä, kun näki, miten minä laihduin ja on auttanut heitäkin! Lisäksi oloni oli kuurin aikana yllättävän hyvä. En tiedä, miten olisin saanut laihdutettua ilman tätä tehostarttia!

Vierailija
2/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi sitä tuskaa miten pahoja ne ruuat siinä oli! Huh huh. Sama tulos tulisi, jos söisi normaalia ruokaa. Mitä lie lisä- ja säilöntäaineita ne Nutritkin sisältää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin pudottaa painoa 10-15kg.Olisi kiva saada hyvä startti (ja motivaatio).Tiedän että 5kg päästä oloni on paljon parempi ja vatteet näyttävät paremmilta päälläni.Taidanpa käydä ostamassa!

Vierailija
4/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia kiitos!!!

Vierailija
5/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa paino putoaa ihan hyvin normaaliruuallakin. Nutriletit on kamalan makuisia ja olo on kurja. ja kukaan ei huomauttanut että jos ei jatka ruokavaliolla paino tulee viikossa takaisin nutrilettkuurin jälkeen.

Vierailija
6/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

gluteenittomia?

Vierailija
7/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei olekkaan ylipainoa?

Vierailija
8/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli nutrailla pari kuukautta, mutta en mä pysty elämään niillä litkuilla kokonaan. Viidessä päivässä lähti 2,7kg ja osahan sitä on suoliston tyhjenemistäkin sekä nesteitä enimmäkseen. Siitä olen jatkanut tiukalla dieetillä, osanutraillut lähinnä patukoilla. Kiloja lähtenyt 10,4 yhteensä. Ihana olo jo nyt, vaikka toiset 10kg vielä täytyy saada pois ja sitten vasta BMI on just himpun alle 25.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän