Onko hän sinusta kaunis? sis linkin
Kommentit (15)
toisen suomalaisnäyttelijättären, en muista nimeä.
Toinen on vain toista huimasti pidempi.
Omalla tavallaan kaunis, ehkä jotenkin dramaattisen näköinen ja hiukset on upeat, pitkät ja paksun nnäköiset. varmaankaan ei ilman meikkiä erotu muista kauneudellaan, mutta jos nyt pitäis luokitella, niin kaunis on. minusta tuo kuvakin on hyvin otettu, ei mikään pokkarilla räpsäisty ainakaan...!
hieman aneemisen oloinen tuossa kuvassa (raudan puutetta:)?). Mutta sellainen perusblondi eli joka vaaleasta tykkää, niin ihan ookooksi tuon varmaan näkee.
M41
sanoi kuvassa olevan naisen olevan kaunis vaikka ei aavistustaakaan kuulemma kuka on...mun mies muutenkin tykkää meistä blondeista :D
Mutta sellainen perusblondi eli joka vaaleasta tykkää, niin ihan ookooksi tuon varmaan näkee. M41
Pihla Viitala ei ole blondi. Ihan on värjätty nuo hiukset
Mutta sellainen perusblondi eli joka vaaleasta tykkää, niin ihan ookooksi tuon varmaan näkee. M41
Varmaan hiuksia on vähän sävytetty, mutta Pihlalla on kyllä ollut suunnilleen tuon väriset hiukset lapsesta asti. Olen tuntenut hänet 1-vuotiaasta; arveletko, että hiuksia sävytettiin jo silloin?
Ton kuvan perusteella ei oikeen voi sanoa mitään. Mustakin sais ihan samanlaisen kuvan.
Pihla Viitala ei ole blondi. Ihan on värjätty nuo hiukset
Varmaan hiuksia on vähän sävytetty, mutta Pihlalla on kyllä ollut suunnilleen tuon väriset hiukset lapsesta asti. Olen tuntenut hänet 1-vuotiaasta; arveletko, että hiuksia sävytettiin jo silloin?
Monesta naisesta saa yhtä nätin sopivalla meikillä, tukan laittamisella ja kun on hyvä kuvaaja.