Miehelläni on toinen nainen, jota ei aio jättää, vaikka tietää että tiedän.
Silti minäkään en aio jättää miestäni. Aion olla entistä parempi vaimo, äiti ja nainen ja aion taistella miehestäni.
Mitä ajattelet minusta? Ymmärrätkö ajatuksenjuoksuani?
Kommentit (190)
kestät sen, että miehesi tunkee suhun elimensä, jossa vielä edellisen vitun haju? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Itse en pysty ottamaan mieheltäni suihin, vaikka olis oma maku ja haju hänessä. YÖÖKSSSSS
oot masokistinen ovimatto.
itseään kunnioittava nainen ei moiseen suostuisi!
Vähän Kauniilta ja rohkeilta kuulostaa... :D
Itse en oikein usko siihen "taistelemiseen" kenestäkään. Eikä minua kiinnostaisikaan sellainen vatuloiva mies joka pitäisi väkisin kammeta, vietellä tai painostaa jonkun toisen sylistä. Olen sillä tavalla itsekeskeinen, että haluan parisuhteessa kuitenkin tuntea olevani se haluttu ja palvottu... Seksuaalisestikin se on minulle tärkeä elementti. Empivä mies ei vaan sytyttäisi.
Mutta et ole varmaan eka nainen jonka asenne on sama kuin sinun. Se on minusta aina ollut kauhean kiinnostavaa, kun en oikein osaa eläytyä!
No, tällä palstalla ei näistä asioista oikein koskaan voi rauhassa keskustella, kun niin monella on niin foobinen suhtautuminen uskottomuuteen, että aina syttyy kauhea sota.
miettinyt, että jaksat odotella miehen päätöstä?
Mun kaveri oli sunlainen miehen kautta eläjä. Ei omaa elämää ja tipahti kyllä kovaa, kun KOLMEN VUODEN jälkeen mies päättikin lähteä "uuden" matkaan lopulliseseti. Uusi odotti vauvaa...
takaa tuolla, eli että mies tajuaa, että haluaakin sinut, mutta mutta..oletko sitten tähän asti ollut joku hirviö pirttihirmu joka on ajanut miehen toisen naisen syliin? Jos et, niin mies on tod näk ihan vaan kyllästynyt ja siksi hakenut jännitystä toisesta naisesta, ja nyt kun hän saa molemmat, niin ei hänellä ole mitään syytä luopua saavutetuista eduista. Varsinkin kun sinä vielä oikein tsemppaat niin hänellähän on oikein lokoisat oltavat ja te olette sinä ja se toinen nainen keitä roikotetaan, kun mies "ei vaan osaa päättää" vuosikaudet. Ainoa keino, millä saisit miehen huomaamaan oman arvosi, on lempata hänet pihalle saman tien ilman neuvotteluja. Tällöin hänelle jää vain se toinen nainen jolloin hän tod näk tajuaa, mitä menettää, ja se toinen nainen menettää kaiken kiehtovuutensa ja jännittävyytensä. Jos hän olisi tuohon toiseen naiseen rakastunut, niin eiköhän hän olisi sut jo jättänyt. Sen sijaan mies haluaa vaan kahta pesää yhtäaikaa ja nyt hän saa sen.
yrittämään.
Tossa on vain se vaara, että sä yrität olla ihanampi ja mukavampi ja antavaisempi ja ties mitä kuin se toinen nainen.
Annat polkea itseäsi kun et halua riidellä ja antaa miehelle syytä paeta toisen naisen luo.
Ja samaan aikaan sydämesi itkee verta, kun tiedät, että mies tapailee toista naista.
Been there done that. Ja loppujen lopuksi mies valitsi sen toisen naisen.
et usko, kuinka moni vaimo ajan myötä joutuu turvautumaan mielialalääkkeisiin. Ap, jos tuohon lähdet niin lupaa meille, että siinä vaiheessa kun katsot tarvitsevasi lääkäriä, niin pelasta itsesi!
Voin vielä lisätä, että miellyttämisen seurauksena tulet kadottamaan itsesi ja oman identiteettisi. Eikö?
yrittämään. Tossa on vain se vaara, että sä yrität olla ihanampi ja mukavampi ja antavaisempi ja ties mitä kuin se toinen nainen. Annat polkea itseäsi kun et halua riidellä ja antaa miehelle syytä paeta toisen naisen luo. Ja samaan aikaan sydämesi itkee verta, kun tiedät, että mies tapailee toista naista. Been there done that. Ja loppujen lopuksi mies valitsi sen toisen naisen.
lisäksi kun sallit tuon tilanteen nyt, niin jos mies kyllästyy nykyiseen panoonsa, niin tottakai hän tajuaa, että voi toistaa kuvion niin monta kertaa kuin haluaa, kun sinä elättelet kuvitelmia teidän onnellisista ajoista ja ihanasta perheestä, vaikka miehelle nuo asiat ei selvästikään merkitse yhtä paljon kuin sulle. Eihän hän muuten vatuloisi perheensä ja jonkun vosun välissä. Miehesi valitettavasti on itsekäs sika eikä semmoisen kanssa kannata olla mitään romanttisia haihatelmia, mutta jos haluat pitää perheen koossa niin se onnistuu vain siten, että sallit miehelle vieraissa juoksun tai sitten pakotat miehen valitsemaan vain sut osoittamalla, ettet hyväksy tuota peliä. Mietipä nyt vaikka lasta, jonka haluat vähentävän telkkarin katsomista, tuskin odottelisit, että lapsi itse tajuaa, että kannattaa mieluummin panostaa läksyihin.
Mutta olen melko varma, että kukaan "toinen nainen" ei jaksa odottaa miesystävänsä jättävän vaimoaan montaa vuotta. Eiköhän se nainen viimeistään jossain vaiheessa tajua, ettei mies jätä vaimoaan, kun aikaa tarpeeksi kuluu eikä mies tee päätöstään. Siihen luotan, jos ei mies itse tajua.
Minulla sentään on jotain muutakin pelissä kuin vain mies ja mieheni rakkaus ja rakkauteni häneen. Mulla on "puolellani" siis yhteiset lapset, yhteinen koti, tiivis sukuyhteys molemmin puolin, appivanhemmat jotka pitävät minusta jne.
Tällä toisella naisella ei ole muuta kuin ihastuksensa/rakkautensa toisen naisen aviomieheen.
Ja on mulla omakin elämä, paljonkin omaa elämää. Tämä on silti sellainen osa-alue, josta en näin vain helposti aio luovuttaa ja siirtyä "suosiolla syrjään".
ap
Mitä tekisit, jos mies valitseekin sen toisen naisen?
Mutta ainakin olen kaikkeni yrittänyt.
ap
ovat niitä, jotka ovat vaimolta SALASSA.
Tilanne on eri, jos mies sanoo VAIMOLLE että ei tiedä mitä haluaa tai odota tms, eikä nämä ole niitä toista naista varten nämä höpinät?
Mies palasi kuitenkin vaimonsa eli ystäväni luo, vaikka toinen nainen hankkiutui raskaaksi miehelle.
Nykyään ystäväni miehensä kanssa elävät onnellisina ja tuo toisen naisen lapsi vierailee heillä ja heidän lasten luona säännöllisesti.
Suurta sydäntä vaati ystävältäni, mutta lopulta kaikki kääntyi hyväksi.
tyytisi jakamaan miestäni. Toiseksi, mieheni ei kyllä käyttäytyisikään noin. Hän kunnioittaa minua, ja jos suhde ei pelaa, niin silloin suhde poikki. Miksi sinun muuten pitää olla parempi vaimo/äiti? Etkö muka ole?
Naiset tietävät toisistaan ja silti haluavat olla hänen kanssaan. Voiko ihminen enempää vaatia...JIPPII