Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on toinen nainen, jota ei aio jättää, vaikka tietää että tiedän.

Vierailija
18.03.2011 |

Silti minäkään en aio jättää miestäni. Aion olla entistä parempi vaimo, äiti ja nainen ja aion taistella miehestäni.

Mitä ajattelet minusta? Ymmärrätkö ajatuksenjuoksuani?

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkikaavassa puhutaan myötä- ja vastoinkäymisestä ja tämä on niitä vastoinkäymisiä. Todella hullua erota miettimättä, voisiko jotain vielä korjata.

Mies tekee yhden virheen, ei vielä tajua katua, mutta ei ole toisaalta halunnut perheestään erota. Suurella todennäköisyydellä uusi rakkaus palaa loppuun siinä vaiheessa kun toinen nainen tajuaa, että ei saakaan kaikkea kerralla.

puhutaanhan siinä vihkikaavassa uskollisuudestakin. Vai sekö osa pitäisi sitten jättää huomioimatta? Ja ei se ole mikään "yksi virhe", jos tietoisesti pitää yllä sivusuhdetta.

Vierailija
22/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

panee avioeropaperit vireille. Sitten hän odottaa, että mies katuu ja tulee pyytelemään takaisin ja nöyristelee ja maksaa virheestään loppuelämänsä. Näin se menee.

Ap heilauttaa tätä kaavaa ja pelottaa palstamammoja, sillä hän toimii toisin. Hän ajattelee, että antaa miehen käydä seikkailunsa, koska miehellä on elämässään kriisi ja ei tiedä, mitä tekee. Ap odottelee rauhassa ja elelee elämäänsä ja katselee tekemättä suuria päätöksiä, että mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Oikea palstamamma haukkuu miehen, heittää sen ulos, lähettelee viinihöyryissä toiselle naiselle huoraviestejä ja haukku lapsille isänsä ja sitten itkee katkerana ja odottaa, että mies palaisi takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ap yksin pystyy suhdetta korjaamaan, jos mieheltä ei löydy siihen halua???

Vierailija
24/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sulla on ihailtava periaate, pidä siitä kiinni! Uskomatonta millaisia neuvoja täältä sataa.. Eikö kukaan muu tällä palstalla rakasta miestään ja halua yrittää eteenpäin, kävi niin tai näin?! Minä TAHDON joka päivä uudestaan, elän päivän kerrallaan..

Sen haluan vain sanoa Sinulle ap, että uskon että olet jo riittävän hyvä vaimo. Ei sinun tarvitse yrittää "parannella" itseäsi vaimona ja naisena siitä syystä, että miehesi on hairahtanut toiseen, (varmasti vain väliaikaiseen!) suhteeseen. Riittää että jatkat toivoen ja uskoen eteenpäin, ja olet valmis antamaan anteeksi kun hän sitä pyytää. Voimia ja viisautta Sinulle!

Vierailija
25/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pettäminen johtaisi puolin ja toisin eroon. Emme kumpikaan hyväksy sitä.

Vierailija
26/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ap ei aio ottaa eroa miehestään. Hauska huomata, että he aivan tosissaan hermostuvat ja heittävät lokaa ap.n päälle kun ap toimii toisin. Mikä voi olla syynä siihen, että eukot näin kiihtyy toisen perheen asioista. Onko olemassa joku virallinen kaava, miten pitää tehdä vai mikä tässä nyt mättää.

Tulee tosiaan mieleen, että aivan kuin näitä eukkoja pelottaisi kun niin hermostuvat.

Vierailija
27/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pettämisen takia emme eroa ottaisi. Siihen pitäisi olla vähän isommat syyt.

Toisaalta, ei ihme, että niin moni pelkää kärähtävänsä kun uhkaillaan erolla ja kaikella mahdollisella.

Kun pettäminen nyt kuitenkin on aika yleistä

Vierailija
28/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ap ei aio ottaa eroa miehestään. Hauska huomata, että he aivan tosissaan hermostuvat ja heittävät lokaa ap.n päälle kun ap toimii toisin. Mikä voi olla syynä siihen, että eukot näin kiihtyy toisen perheen asioista. Onko olemassa joku virallinen kaava, miten pitää tehdä vai mikä tässä nyt mättää.

Tulee tosiaan mieleen, että aivan kuin näitä eukkoja pelottaisi kun niin hermostuvat.

ap:han nimenomaan kysyi mielipiteitä. Ja nyt niitä ei saisikaan sanoa, ainakaan erimielisiä?

Vierailija
29/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sulla on ihailtava periaate, pidä siitä kiinni! Uskomatonta millaisia neuvoja täältä sataa.. Eikö kukaan muu tällä palstalla rakasta miestään ja halua yrittää eteenpäin, kävi niin tai näin?! Minä TAHDON joka päivä uudestaan, elän päivän kerrallaan..

Sen haluan vain sanoa Sinulle ap, että uskon että olet jo riittävän hyvä vaimo. Ei sinun tarvitse yrittää "parannella" itseäsi vaimona ja naisena siitä syystä, että miehesi on hairahtanut toiseen, (varmasti vain väliaikaiseen!) suhteeseen. Riittää että jatkat toivoen ja uskoen eteenpäin, ja olet valmis antamaan anteeksi kun hän sitä pyytää. Voimia ja viisautta Sinulle!

Jos puolisot rakastavat toisiaan, he eivät käy vieraissa. Me rakastamme ja kunnioitamme toisiamme niin paljon, että emme pettäisi toistemme luottamusta noin uskomattoman rumalla tavalla. Kumpikinm tietää, että liitto päättyisi siihen.

Vierailija
30/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei johtaisi. Asiasta on puhuttu ja asia on niin sovittu että pettämisen takia emme eroa ottaisi. Siihen pitäisi olla vähän isommat syyt.

Toisaalta, ei ihme, että niin moni pelkää kärähtävänsä kun uhkaillaan erolla ja kaikella mahdollisella.

on erilaista. Joku satunnaispano on erisasia kuin ap:n tapauksessa (käsittääkseni) avoimesti tiedossa oleva sivusuhde. Ai tämäkin olisi ihan normaalia toimintaa? En usko, että kovin moni nielisi.

Vierailija
31/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pettämisen takia emme eroa ottaisi. Siihen pitäisi olla vähän isommat syyt.

Te siis hyväksytte pettämisen omassa suhteessanne, me emme hyväksy. Siinä se ero. Olemme sitoutuneet toisiimme eikä siihen kuulu sivusuhteet. Miksi se sinua niin häiritsee?

Vierailija
32/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka halua ja tahtoa olisi kuinka, niin suhdetta ei kukaan yksin korjaa. Voi toki tyytyä osaansa ja opetella olemaan onnellinen miehen kanssa, joka ei ole täysillä mukana suhteessa. Mutta onnellinen ja tasapainoinen suhde on kyllä molempien osapuolten kauppa..

että miten ap yksin pystyy suhdetta korjaamaan, jos mieheltä ei löydy siihen halua???

Vierailija
33/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ap ei aio ottaa eroa miehestään. Hauska huomata, että he aivan tosissaan hermostuvat ja heittävät lokaa ap.n päälle kun ap toimii toisin. Mikä voi olla syynä siihen, että eukot näin kiihtyy toisen perheen asioista. Onko olemassa joku virallinen kaava, miten pitää tehdä vai mikä tässä nyt mättää. Tulee tosiaan mieleen, että aivan kuin näitä eukkoja pelottaisi kun niin hermostuvat.

Vierailija
34/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pettämisen takia emme eroa ottaisi. Siihen pitäisi olla vähän isommat syyt. Toisaalta, ei ihme, että niin moni pelkää kärähtävänsä kun uhkaillaan erolla ja kaikella mahdollisella. Kun pettäminen nyt kuitenkin on aika yleistä

Te siis hyväksytte pettämisen omassa suhteessanne, me emme hyväksy. Siinä se ero. Olemme sitoutuneet toisiimme eikä siihen kuulu sivusuhteet. Miksi se sinua niin häiritsee?

Vierailija
35/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette nyt siinä vastamäessä. Nykyäänhän luvataan alttarilla kuut ja tähdet kuitenkaan sitä tarkoittamatta. Kuitenkin jään pohtimaan, arvostaako miehesi sinua, saako hän sen kokemuksen että puolisoni on tärkeä? Vaikka arvostankin päätöstäsi, luulen että itse sortuisin siihen, että pistäisin pelin tasan. Eli katsoisin hetken, sitten toteaisin ai, sinulla on meno - kuule kun minullakin on meno. Teatteriin. Ja sitten vähän uuden ystävän luo. Vähän lohtua yksinäiseen sydämeen.

Vierailija
36/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä paatokselliset, "minun mieheni ei petä, on sitoutunut jne..."

Työpaikaltani voin osoittaa esimerkiksi muutaman miehen heti, joiden vaimot vannoo samaa ja me työkaverit kyllä tiedetään, mitä nämä miehet on puuhanneet työmatkoilla.

Enemmän tunnen myötähäpeää näitä naisia kohtaan, jotka selittää silmä kirkkaana, että me Tapanin kanssa rakastamme toisiamme niin ja emme koskaan petä, koska olemme luvanneet toisille olla uskollisia ja blaa blaa

Paremminkin reilu peli ja kumpikin tietää kuin tällainen selän takana salaa puuhastelu kun kaikki muut tietää

Vierailija
37/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä paatokselliset, "minun mieheni ei petä, on sitoutunut jne..."

Työpaikaltani voin osoittaa esimerkiksi muutaman miehen heti, joiden vaimot vannoo samaa ja me työkaverit kyllä tiedetään, mitä nämä miehet on puuhanneet työmatkoilla.

Enemmän tunnen myötähäpeää näitä naisia kohtaan, jotka selittää silmä kirkkaana, että me Tapanin kanssa rakastamme toisiamme niin ja emme koskaan petä, koska olemme luvanneet toisille olla uskollisia ja blaa blaa

Paremminkin reilu peli ja kumpikin tietää kuin tällainen selän takana salaa puuhastelu kun kaikki muut tietää

Mutta onhan se ymmärrettävää, että jos omassa suhteessa ei uskollisuutta ole, niin se pitää selittää turhaksi ja mitätöidä. Miksi se on niin vaikea hyväksyä, että jotkut pariskunnat pitävät sitä tärkeänä? Kertoisitko nyt tyhjentävästi, miksi se haittaa sinua?

Vierailija
38/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toimit vähän siihen tyyliin, että viestintuoja ammutaan:)

Voi kuule, tällä mun työpaikalla ei ole mitään tekemistä minun suhteeni kanssa. Enkä todellakaan ole katkera näille Tapanien vaimoille, joiden äijät käy panemassa reissuillaan maksullisiakin naisia ja vaimot on sinisilmäisinä kotona.

Naiset niin mielellään panevat pään pensaaseen, ettei tarvisisi tietää, mitä mies tekee. Ap sentään tietää, missä mennään. Mutta se sinunkin miehesi saattaa aivan hyvin olla panemassa jotain pimua kun sanoo olevansa töissä tms.

Niin paljon olen nähnyt näitä juttuja, että en voi kuin ihmetellä naisten sinisilmäisyyttä.

nämä paatokselliset, "minun mieheni ei petä, on sitoutunut jne..." Työpaikaltani voin osoittaa esimerkiksi muutaman miehen heti, joiden vaimot vannoo samaa ja me työkaverit kyllä tiedetään, mitä nämä miehet on puuhanneet työmatkoilla. Enemmän tunnen myötähäpeää näitä naisia kohtaan, jotka selittää silmä kirkkaana, että me Tapanin kanssa rakastamme toisiamme niin ja emme koskaan petä, koska olemme luvanneet toisille olla uskollisia ja blaa blaa Paremminkin reilu peli ja kumpikin tietää kuin tällainen selän takana salaa puuhastelu kun kaikki muut tietää

Mutta onhan se ymmärrettävää, että jos omassa suhteessa ei uskollisuutta ole, niin se pitää selittää turhaksi ja mitätöidä. Miksi se on niin vaikea hyväksyä, että jotkut pariskunnat pitävät sitä tärkeänä? Kertoisitko nyt tyhjentävästi, miksi se haittaa sinua?

Vierailija
39/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toimit vähän siihen tyyliin, että viestintuoja ammutaan:)

Voi kuule, tällä mun työpaikalla ei ole mitään tekemistä minun suhteeni kanssa. Enkä todellakaan ole katkera näille Tapanien vaimoille, joiden äijät käy panemassa reissuillaan maksullisiakin naisia ja vaimot on sinisilmäisinä kotona.

Naiset niin mielellään panevat pään pensaaseen, ettei tarvisisi tietää, mitä mies tekee. Ap sentään tietää, missä mennään. Mutta se sinunkin miehesi saattaa aivan hyvin olla panemassa jotain pimua kun sanoo olevansa töissä tms.

Niin paljon olen nähnyt näitä juttuja, että en voi kuin ihmetellä naisten sinisilmäisyyttä.

nämä paatokselliset, "minun mieheni ei petä, on sitoutunut jne..." Työpaikaltani voin osoittaa esimerkiksi muutaman miehen heti, joiden vaimot vannoo samaa ja me työkaverit kyllä tiedetään, mitä nämä miehet on puuhanneet työmatkoilla. Enemmän tunnen myötähäpeää näitä naisia kohtaan, jotka selittää silmä kirkkaana, että me Tapanin kanssa rakastamme toisiamme niin ja emme koskaan petä, koska olemme luvanneet toisille olla uskollisia ja blaa blaa Paremminkin reilu peli ja kumpikin tietää kuin tällainen selän takana salaa puuhastelu kun kaikki muut tietää

Sinun työpaikastasi en tiedä, mutta omallani ei tuollaista juurikaan tapahdu. Kaksi tapausta tiedän, ja ne ovat jatkukneet vuosia. Oletko tullut ajatelleeksi, että käsityksesi olisi vääristynyt?

En minä ketään ole ampumassa, koska et yksinkertaisesti tiedä mistä puhut. Tutkimusten mukaan noin puolet ihmisistä pettää puolisoitaan. Se toinen puoli taas ei, käsitätkö? Ja toisille se tosiaan on itsestäänsevyys, että ollaan uskollisia. Kullakin on omat arvonsa.

Vierailija
40/190 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Se toinen puoli taas ei, käsitätkö? Ja toisille se tosiaan on itsestäänsevyys, että ollaan uskollisia. Kullakin on omat arvonsa.

[/quote]

pettänyt sinua. Sinulle hän viimeisenä uskaltaisi tulla kertomaan. Niin moni on sanonut, ettei minun mieheni ainakaan......