Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän miehenne (lastenne isät)

Vierailija
18.03.2011 |

tekevät lasten kanssa?

minusta tuntuu että minun mies eli lasteni isä ei tee perheen kanssa mitään.. Vai olenko liian vaativa..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hoitaa kyllä, siis pesee ja nukuttaa ja hoitaa osansa päivähoitorumbasta.

Se on varmaan sellainen "vanhan ajan isä", joka lähinnä makaa sohvalla mutta jota lapset silti ihailevat koska se on niiden isä.

Vierailija
2/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääosin kaikki suorittaminen (kokkaus, pyykit, siivoukset jne.) lasten jäljiltä/vuoksi jää mulle.

Laiska mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nyt on leikkipuistossa lapsen kanssa, pienen lapsen kanssa ei mitään suurempia harrastuksia vielä ole eikä minua haittaa vaikka eivät jatkossakaan mitään hienompaa harrasta, rento yhdessäolo riittää.

Vierailija
4/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessäoloa vanhempiensa kanssa, eivät koskaan lisää aktiiviharrastuksia. Tältä kannalta lapsensa kanssa pelaileva ja telkkaria katsova isä voi olla huomattavasti positiivisempi asia kuin suorittajamama kuvittelee.

Vierailija
5/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee saman kun äitikin. Niin ja vielä vapaaehtoisesti osallistuu vaatetuspulmiin:)

Mutta meillä onkin ihana iskä:)

Vierailija
6/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iästä riippuen: käy hiihtämässä, ajelee moottorikelkalla mökille ym., leikkii junaradalla, lukee kirjoja, käy leikkipuistossa viikonloppuisin. Ottaa mukaan remonttitöihin ja halkohommiin. Käyvät kylpylässä. Mielestäni meidän iskä tekee aika paljonkin lastensa kanssa, moni muu ei tee näin paljoa, tai ota lapsia mukaan "töihin".

Vierailija
7/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kumpikaan varsinaisesti leiki lasten kanssa, rakenna legoilla tms.

Mutta mies juttelee lasten kanssa, tarkistaa koululaisen läksyt,vie usein harrastuksiin kumpaakin, vie hiihtolenkeille ja luistelemaan. Tekee usein ruokaa ja selostaa lapsille samalla mitä tekee-lapsia kiinnostaa ruokajutut.

Käyttää myös neuvolassa yms. menoissa. Usein tehdään asioita perheenä, ulkoillaan, liikutaan, matkustellaan.

Vierailija
8/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pulkkamäessä, pyöräilemässä, luistelemassa, leikkii, lukee, pelaa, laulaa, saunoo...

Vierailija
9/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei yhden lapsen aamutuimaan harrastuksiin ja matsiin. Tuli kotiin, pelasi ja luki nuorimmaisen kanssa. Soitteli teiniesikoiselle, joka oli ostamassa itselleen paitaa yms asioita. Ja nyt tekee välipalaa ja juttelee pojan kanssa. Äsken rakentelivat legoilla.

Vierailija
10/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee vaikka mitä

Vierailija
11/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iänkaiken on ollut pop ja in legoilla rakentelu.

Sitten on urheilua ja kainalokkain lukemista ja oleilua:-)

Muksut 1-ja 3-luokalla.

Vierailija
12/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi perhe pienine lapsineen vie ajan, teinit ei juuri isäänsä näe

Vierailija
13/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no kattoo telkkaria ja pojan kanssa pelaa x-boxia.

kerran käyny niideen kans luistelees.

Vierailija
14/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat rakentelee isän mukana

tekevät piha hommia, kolaa lumia ajaa nurmikkoa..

isä ulkoilee poikien kanssa jonkin verran, isä ottaa lapset mukaan esim rallikisoihin tai mitä vain autoihin liittyvää onkaan suunnitelmissa. talvisin isä hiihtää lapsien kanssa, koska minulla ei ole suksia.

isä ei lykkä koskaan lue lapsille satuja, peittele sänkyihin, minä teen sen.

Vierailija
15/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. laskettelua, pyöräilyä.

Lukee iltasatua, leikkii, pelaa lautapelejä. Ja ihan sitä perushoitoa, syöttää, laittaa ruokaa, pukee, pesee.

Molemmat tehdään kaikkea. Sama kotitöissäkin. Yhteinen koti, yhteiset lapset, yhteinen tili yhteinen kot,i yhteinen elämä... kavereita on omia ja yhteisiä=D

Vierailija
16/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa hetkinä ulkoilee paljon lasten kanssa yms.

Yleensä tylsistyn kuoliaaksi kun en "saa" itse tehdä mitään :D

Vierailija
18/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat rakentelee isän mukana tekevät piha hommia, kolaa lumia ajaa nurmikkoa.. isä ulkoilee poikien kanssa jonkin verran, isä ottaa lapset mukaan esim rallikisoihin tai mitä vain autoihin liittyvää onkaan suunnitelmissa. talvisin isä hiihtää lapsien kanssa, koska minulla ei ole suksia. isä ei kyllä koskaan lue lapsille satuja, peittele sänkyihin, minä teen sen.

minä en simpsoneita katso. se on meillä semmoinen "poikien ohjelma".

Vierailija
19/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ja miksi ei tekisi??

Vierailija
20/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän kulkee autolla töihin. (meillä 6v tyttö ja 3v kaksostytöt).

Iltapäivisin hoidetaan jaksamisen mukaan vuorotellen välipalarumbaa, sitten leikitään hiukan tyttöjen kans. Isomman kans voi jo pelata lautapelejäkin, pienempien kanssa lähinnä peuhaamista... Iltarumba hoituu myös jaksamisen mukaan vuorotellen (=se hoitaa joka on vähemmän väsynyt. Viime aikoina mies on hoitanut PALJON useammin tytöt sänkyyn)

Viikonloppuna jaetaan hommat myös. Eli kyl pyritään siihen, että fifti-fifti. Ja se tekee, jolla on enemmän paukkuja. Yhteisestä potista se kuiteskin on poissa. Jos vaimo saa päivällä vähän säästää itseään, niin illalla saattaa vielä jaksaa innostua seksistä ;) Mut jos oikeesti oot vetäny ittes ihan piippuun, niin sillon sitä vaan nukahtaa jo seisoalteen. Parisuhde pysyy kunnossa, kun vähän tasitaan hommia.

On meil sit jotain "miesten ja naisten hommia" esim. mies tyhjentää lattiakaivot, vaihtaa auton renkaat, leikkaa nurmikot, yms. "paskahommat" ja mä taas silitän ja hoidan pyykkihuollon noin yleensäkin.