Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte odottaa raskaustestin kanssa :) ?

Vierailija
18.03.2011 |

Vielä viikko seuraavien menkkojen oletettuun alkupäivään, enkä millään malttais odottaa... aika kuluu niiiiin hitaasti. Mutta ihan hölmöähän se olis nyt ruveta testaamaan, menee vaan rahaa hukkaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten tein testin 3-4 päivää ennen menkkojen oletettua alkua, ja testiin tuli haalea viiva. Olin jo innoissani, että olen raskaana, mutta menkat alkoivatkin muutama päivä myöhässä. Oli vissiin varhainen keskenmeno tai kiinnittymisyritys tms. Sen jälkeen päätin, että teen testin vasta kun menkat ovat pari päivää myöhässä. No, yksi selvä keskenmennyt (rv 11) raskaus tässä vuoden sisään on sattunut, ikävä kyllä ei ole tarvinnut testailla plussaa eikä negaa...

Vierailija
2/2 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten tein testin 3-4 päivää ennen menkkojen oletettua alkua, ja testiin tuli haalea viiva. Olin jo innoissani, että olen raskaana, mutta menkat alkoivatkin muutama päivä myöhässä. Oli vissiin varhainen keskenmeno tai kiinnittymisyritys tms. Sen jälkeen päätin, että teen testin vasta kun menkat ovat pari päivää myöhässä. No, yksi selvä keskenmennyt (rv 11) raskaus tässä vuoden sisään on sattunut, ikävä kyllä ei ole tarvinnut testailla plussaa eikä negaa...

Toivottavasti tärppää pian!

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla