Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäi traumat eilisestä gynis käynnistä :(

Vierailija
11.03.2011 |

menin gynekologille että saisin apua pirun runsaisiin ja kivuliaisiin kuukautisiin

noh.teki normi sisätutkimuksen ja sanoi sitten ottavansa papan.yhtäkkiä tuli sellainen kipu että luulin kuolevani siihen paikkaan ja huusin että mitä hittoa oikein teet siellä

lekuri oli sitten ilmoittamatta MITÄÄN päättänyt ottaa koepalan kohdun sisältä ja vielä ottaa sisämitan.Ai hitto että sattui

Lisäksi survaisi mulle kierukan sisuksiin ja sanoi että saan sen ilmaiseksi jonkun kampanjan vuoksi ja hän päätti asentaa sen samalla kärsimyksellä.

Ei suostunut poistamaan kierukkaa vaikka edellisen poistatin 2v sitten kun oli ongelmia sen kanssa.Ehkäisynä on sterilisaatio :(

nyt alavatsaa juilinut ja kohtu krampannut siitä lähtien ja miten enää uskallan mennä gyniksen vastaanotolle :( lääkäri oli nainen joka näytti sitruunan niellelltä hapannaamalta

pitäisikö tehdä valitus :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kysymättä ei tehdä

Vierailija
2/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Ja vielä kyselet pitäiskö tehdä valitus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta teet valituksen,jos on totta!!

Vierailija
4/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kyllä voi auttaa runsaisiin kuukautisiin, minulla ainakin auttoi.

Mutta mitään vierasesinettä ei kyllä lääkärikään saa toiseen ihmiseen ilman lupaa asentaa!

Tuo koepalan ottamisen jotenkin ymmärrän, kierukan laittamista steriloidulle naiselle, ilman lupaa, en ymmärrä.

Vierailija
5/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en usko.

Vierailija
6/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin PITÄISI. Tosin toi kierukka-juttu on liian hurja ollakseen tosi.

Vierailija
7/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten sillä voi olla kuukautisia?

Vierailija
8/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollasta voi ollakaan.Eli en usko.

mutta totta on ja ajattelin kyllä valituksen tehdä T:itkuinen ap

Vierailija
9/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
10/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun poistossa kuukautiset jäävät pois, sterilisaatiossa tulevat ihan normaalisti. Omaakin kokemusta löytyy.

Vierailija
11/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää sentään. Sterilointi ei ole sama kuin kohdun poisto.

Vierailija
12/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla steriloidulla voi olla kuukautiset kuin ei steriloidulla jakierukan aion poistattaa vaikka sitten yksityisellä omalla kustannuksella.

eka kerta oli kyllä kun moiseen juntti lääkäriin törmäsin :/

eikö lääkärin pitäisi edes sanoa jos aikoo opttaa kohdun sisältä näytteen????

toi kierukkakin tuli yllätyksenä.totesi vaan että naps ja nyt on kierukka paikallaan nätisti.

T:AP

Vierailija
13/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisvuotona poistuu hedelmöittynyttä munasolua vastaanottamaan paksuuntunut kohdun limakalvo, jos sitä ei tarvita eli hedelmöittynyttä munasolua ei ole.

Sterilisaatiossa suljetaan useimmiten munatorvet klipseillä, jolloin munasolu ei pääse kulkemaan kohtuun. Totta ihmeessä se kohdun limakalvo tällöin edelleen poistuu!

Jos kohtu on poistettu, kuukautisetkin loppuvat, mutta kohdunpoisto onkin sitten jo ihan eri juttu kuin sterilisaatio...

miten steriloidulla naisella voi olla runsaat kuukautiset?

Vierailija
14/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kyllä tuntunu miltään. Ja ei kai nyt kellekään laiteta kierukkaa kysymättä ensin.

Et nyt sattu tällanen tarjosukamppanja ja kierukka on nyt sitten jo paikoillaan. Rouva on hyvä ja poistuu paikalta kassan kautta.

Vai tapahtuiko tää Venäjällä shoppailureissun lomassa?

Vierailija
15/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kyllä tuntunu miltään. Ja ei kai nyt kellekään laiteta kierukkaa kysymättä ensin.

Et nyt sattu tällanen tarjosukamppanja ja kierukka on nyt sitten jo paikoillaan. Rouva on hyvä ja poistuu paikalta kassan kautta.

jos sulla ei tuntunut mitään kun minulla sattui niin maan perkeleesti!!!!!!

oletko kuullut ihmisten erilaisista kipukynnyksistä?? itse ehkä siedät kipua paremmin minä taas en ja ei todellakaan ollu missään venäjällä vaan ihan suomessa pääkaupunkiseudulla.

Ja kierukan lääkärin mukaan sai ILMAISEKSI jos otti sen runsaiden kuukautisten hoitoon

ei tule minulle siis laskua perässä mutta silti haluan kierukan pois.Yksityiselle gynelle on aika nyt varattuna kolmen viikon päästä :(

kunnalliselle en kyllä aio enää mennä vaikka rahasta tiukkaa onkin

Vierailija
16/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos uskovat, että lääkäri laittaa hormonikierukan vastoin potilaan pyyntöä. Potilas itse sitäpaitsi yleensä sen kierukan apteekista reseptillä ostaa ja tuo mukanaan vastaanotolle.

Vierailija
17/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos uskovat, että lääkäri laittaa hormonikierukan vastoin potilaan pyyntöä. Potilas itse sitäpaitsi yleensä sen kierukan apteekista reseptillä ostaa ja tuo mukanaan vastaanotolle.

että kierukka tuodaan mukana vastaanotolle ja vielä ise ostettuna.Edellisen kierukan ostin itse ja se asennettiin minun pyynnöstäni mutta

tällä kertaa kävi juuri niin kuin kerroin

Mua vituttaa ihmiset jotka ei usko että lääkäritkin on erehtyväisiä ja tekee mokia ja virheitä siinä kuin muutkin

Vierailija
18/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaankin voit kertoa meille missä tämä tapahtui ja mikä on gynen nimi.

Vierailija
19/24 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

revittelemään ja jos jotakuta kiinnostaa niin paikkakunt6a on espoo ja paikka Leppävaaran ehkäisyneuvola

Vierailija
20/24 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Helsingissä Naistenklinikalla minulle laitettiin kierukka ilman että asiasta olisi minulle mainittu (ainakaan niin että olisin sen ymmärtänyt tai siihen suostunut). Eli suomeksi sanottuna ilman minun suostumusta/lupaa. Kierukka laitettiin papatestin ja siinä otetun koepalan yhteydessä. Kun lääkäri otti koepalaa ja sanoi samalla minulle että "minä teen vielä yhden jutun tässä samalla", ja kun siinä vaiheessa sattui jo niin paljon, mutisin vain jotain että "joo, joo" ymmärtämättä mitä lääkäri mahdollisesti tarkoitti, koska halusin vain äkkiä pöydältä pois kovien tuskien takia. Operaation jälkeen minulle ei mainittu asiasta tuon taivaallista, eikä kierukasta mitään veloitettu tai puhuttu mahdollisista haittavaikutuksista yms. Sitten kotona puolentoista kuukauden aikana oli jatkuvaa tiputtelua, ilmeni aknea ja alavatsassa tuntui "painetta". Aloin tunnustella alapäätäni. Sisältä tunnustellessa tunsin jotain sinne kuulumatonta. Ja silloin selvisi mitä lääkäri oli tarkoittanut puhuessaan jostain "tekemisestä".

Eli tällä tahdon sanoa että ei tuo niin uskomatonta ole. Ja tuskin me olemme ainoita kenelle noin on käynyt.

nimm. Eihän täällä hoitovirheitäkään tehdä. Ja vanhuksistakin hyvää huolta pidetään...