suhde työkaveriin...
en voi avautua tästä kenellekkään, joten kerron täällä. Olen suhteessa itseäni vuosia nuorempaan mieheen ja molemmat ollaan naimisissa ja meillä on lapsiakin... haluaisin lopettaa, mutta vetovoima on liian suuri, eli seksi on aivan mahtavaa ja olen koukussa siihen. Mitä hittoa teen??? Kiinni jäämisen riski on pieni tai oikeastaan olematon.
Kommentit (6)
" Odottamaton tilanne vanhempainvartissa: oppilaan isä onkin vanha hoito.
Oppilaan asiat saatiin selvitettyä ihan asiallisesti, mutta kyllähän siinä katseista kävi ilmi, että isä ajatteli vanhoja muístoja. Ja hitsin hyviä muistoja ovatkin. Mukana oli myös oppilaan äiti. En ole seurustellut kyseisen miehen kanssa eikä hän ole kuulunut varsinaisesti kaveripiiriini. Kunhan paneskelimme parisen satunnaista kertaa, näin suoraan sanoen. Iltapäivän tunnilla kyseistä oppilasta katsoessani en voinut olla ajattelematta, että isänsä penis on ollut suussani ja isänsä on sitä ja tätä... Hämmentävintä, mitä työssäni on tapahtunut! En voi avautua muualla kuin täällä, mutta pakko oli jossain, kiitos. "
Hän ei. Nyt elellään tällaista kaksoiselämää; olen viikon lasteni kanssa, viikon hänen kanssaan. Rasittavaa on se, etten ole koskaan yksin.
Hänellä ei ole lapsia, eli tilanteemme eroaa siinä mielessä, minulla ei ole "kilpailijoita" lapsettomina viikkoinani.
Paljon kivaa, jonkun verran surullista.