Odottamaton tilanne vanhempainvartissa: oppilaan isä onkin vanha hoito.
Oppilaan asiat saatiin selvitettyä ihan asiallisesti, mutta kyllähän siinä katseista kävi ilmi, että isä ajatteli vanhoja muístoja. Ja hitsin hyviä muistoja ovatkin. Mukana oli myös oppilaan äiti. En ole seurustellut kyseisen miehen kanssa eikä hän ole kuulunut varsinaisesti kaveripiiriini. Kunhan paneskelimme parisen satunnaista kertaa, näin suoraan sanoen. Iltapäivän tunnilla kyseistä oppilasta katsoessani en voinut olla ajattelematta, että isänsä penis on ollut suussani ja isänsä on sitä ja tätä... Hämmentävintä, mitä työssäni on tapahtunut! En voi avautua muualla kuin täällä, mutta pakko oli jossain, kiitos.
Kommentit (196)
muutettiin viime kesänä ja naapuritaloyhtiössä asuu mun vanha "tuttu" niin, että meidän takapihat on vastakkain ja siinä välissä menee noin pari-kolme metriä leveä nurmikaistale. Ei kiva sekään.
Mikäs siinä, kaikilla on menneisyytensä :-)
Mun lapseni tuleva opettaja on mies, johon olin ihan tautisen tulisesti rakastunut n. 10-vuotiaana. Lähetin sille rakkauskirjeen, nimettömän tietenkin :-D
En tiiä, miten pystyn olemaan hihittelemättä vanhempainvarteissa! Ei, en oo siihen enää yhtään love, vaikka varmaan ihan mukava mies siitä on tullut.
Ehkä hiukan takeltelin alussa, mutta sen saattoi tulkita johtuvan siitä, että vartteja oli useampi peräkkäin (ei onneksi useampaa panopartneria). Kun kättelin vanhemmat käytävässä lopuksi ja perhe lähti poispäin, isä kääntyi katsomaan taaksepäin, siis minua. Sitäkään ei äiti onneksi huomannut, tietääkseni.
tuossa tilanteessa testataan vain sun pokeri. Ilmeisesti piti.
ap
ja tämän lisäksi naapurissa asuu vanha hoitoni jonka kanssa olen myös miestäni pettänyt. Silti mies vaan on kanssani edelleen. Sekä koulussa että naapurissa törmää mies vanhoihin hoitoihini eikä välitä mitään?
sitä seksiä sen miehen kanssa. Kun oppilaat kirjoittivat referaattejaan, opettaja haaveili ihan muusta. En kerro kyllä omalle miehelleni.
ap
Inhottaa ajatus, että lapsellani olisi opettaja, jolla olisi jotain "hoitoja".
mua inhottaa ajatus, että oppilaallani olisi isä, jolla olisi jotain "hoitoja"
eiköhän meillä kaikilla saa sinkkuaikoina olla "hoitoja", enemmän paheksuisin sitä lapsellisen isän kohdalla kuin jonkun muun (=opettaja=ihan tavallinen ammattiaan harjoittava olento)
Opettajuuteeni se ei liity mitenkään.
Kahden viimeisen kertamme välissä jouduttiin turvautumaan raskaustestiin (negatiivinen), mutta muilta osin muisto on kyllä pelkästään myönteinen. Hyvää seksiä ei voi olla koskaan liikaa :)
ap
lapseni joutuisi olemaan samassa luokassa ja opetettavana sen naisen kanssa, johon mieheni eli lapseni isä olisi työntänyt elimensä. Hyi että, sairasta.
jolla olisi jotain "hoitoja".
..opettajakin on NYKYISIN vain ihminen, kaukana ovat ajat, jolloin opettaja oli naimaton vanhapiika ja siveydensipuli =)
lapseni joutuisi olemaan samassa luokassa ja opetettavana sen naisen kanssa, johon mieheni eli lapseni isä olisi työntänyt elimensä. Hyi että, sairasta.
sua kuvottais ajatella, jos jonkun sulle vieraan miehen elin on ollut sen opettajan sisällä? Mistä hitosta nainen voi tietää etukäteen, että joku mies tulee jossain vaiheessa olemaan hänen oppilaansa isä. Sua varmaan kuvottais ihan yhtä paljon, jos vaikka miehesi olisi paneskellut pomoaan. Tai lapsesi kummitätiä. Kummankaan ei kai odoteta käyttäytyvän kuin siveydensipuli, kuvotuksesi johtuu vain mustasukkaisuudesta.
Opettaja on myös kasvattaja. Oman moraalin pitää olla kunnossa, että voi kasvattaa toisia.
Opettaja on myös kasvattaja. Oman moraalin pitää olla kunnossa, että voi kasvattaa toisia.
esiaviollinen seksi on moraalitonta? Olet varsin yksin näkemyksesi kanssa.
sitä paitsi on typerää opettajana kirjotella tällasi juttuja tänne.opettajalla on kuitenkin tietty leima ,edelleenkin.pidäpä hoitos omien korvien välis,,,ja tästäkö saakin aasinsillan seuraavaan aiheeseen..opettaja miettii vanhoja hoitojaan ja muksuja ei bsaada kuriin,,,no,selvispä tämäkin asia
että vartin alkaessa oli vähän outo fiilis, ja ymmärrän hyvin, että loppupäivä meni vähän muissa ajatuksissa :)
Ei tuollaisesta tarvitse säikähtää. Ei tuollaisesta menetä virkaansa.
OAJ luultavasti ylentää sinut vaikkei opettajamaailmassa yleensä ylennyksille mahdollisuuksia olekaan.
Oliko millainen kulli miehellä?
No, tämä ei ole rikos: iso, kerroin sen jo aiemmin.
ap
Miksi meikäläistä piti dissata.
Ministeriössä pitää olla pokkaa, kun lukee tätä ketjua. Terveisiä sinne ministeriöön, jos tuo kaheli tämän sinne lähettää. Kevätterveisin 11cm miehenne.
OAJ:ta ei koko homma kiinnosta pätkääkään ja millä valtuuksilla AMMATTIJÄRJESTÖ, OPETUSHALLITUS tai EDES TYÖNANTAJA (kuka työnantaja? missä kaupungissa nyt joku heräisi, että "hei, tää on mein ope") alkaisi kaivaa jotain nettikirjoittelija IP:tä. Haloo, ap, nyt suhteellisuudentajua. Tuo yksi on sekaisin. Tuo sinun yksityiselämääsi kuuluva asia ei kuulu kenellekään ja vielä vähemmän sillä perusteella selvitettäisiin kirjoittelija henkilöllisyyttä.
Menee vähän samassa sarjassa kuin joku kirjoittaisi, että "oon ope ja ryyppään joka viikonloppu ja isken miehiä". Mitä sitten??
Saa olla todella pipi päästään että kuvittelee OAJ:n olevan kiinnostunut tästä ketjusta :D
No, tämä ei ole rikos: iso, kerroin sen jo aiemmin.
ap