Odottamaton tilanne vanhempainvartissa: oppilaan isä onkin vanha hoito.
Oppilaan asiat saatiin selvitettyä ihan asiallisesti, mutta kyllähän siinä katseista kävi ilmi, että isä ajatteli vanhoja muístoja. Ja hitsin hyviä muistoja ovatkin. Mukana oli myös oppilaan äiti. En ole seurustellut kyseisen miehen kanssa eikä hän ole kuulunut varsinaisesti kaveripiiriini. Kunhan paneskelimme parisen satunnaista kertaa, näin suoraan sanoen. Iltapäivän tunnilla kyseistä oppilasta katsoessani en voinut olla ajattelematta, että isänsä penis on ollut suussani ja isänsä on sitä ja tätä... Hämmentävintä, mitä työssäni on tapahtunut! En voi avautua muualla kuin täällä, mutta pakko oli jossain, kiitos.
Kommentit (196)
AP antaa täysin idiootin kuvan itsestään ja mmattikunnastaan. Eikö hänellä ole vapaa-aikanaan muuta älyllistä elämää kuin roikkua vauva-palstalla.
Minulle tämä AV on "salaisuus säilyy salaisuutena" -palsta. Työssä täytyy olla niin kauhean fiksu ja jossain pitää saada olla vähemmän asialinjalla. Minulle sattui sattumaan hassu tapahtuma eli tuo vanhempainvartti ja teki mieli höpöttää siitä jossain. Se ei kyllä mitenkään liity muihin opettajiin. Ja hei, kyse on vain seksistä, ei mistään sen kummallisemmasta. En vuodata esimerkiksi abduktiokokemuksista tai huumeorgioista.
ap
En muista vieläkään kaikkien oppilaitteni vanhempien nimiä; nykyään kun perheessä voi olla vaikka kolme sukunimeä. Oppilaitteni nimet kyllä muistan.
ap
Nussia, panna, runkata, paneskella. Niinkö te puhutte muuallakin?
minust on huolestuttavaa, että saat lapsen katsomisesta tollasia ajatuksia. oletko käynyt terapiassa tms
AP antaa täysin idiootin kuvan itsestään ja mmattikunnastaan. Eikö hänellä ole vapaa-aikanaan muuta älyllistä elämää kuin roikkua vauva-palstalla.
Minulle tämä AV on "salaisuus säilyy salaisuutena" -palsta. Työssä täytyy olla niin kauhean fiksu ja jossain pitää saada olla vähemmän asialinjalla. Minulle sattui sattumaan hassu tapahtuma eli tuo vanhempainvartti ja teki mieli höpöttää siitä jossain. Se ei kyllä mitenkään liity muihin opettajiin. Ja hei, kyse on vain seksistä, ei mistään sen kummallisemmasta. En vuodata esimerkiksi abduktiokokemuksista tai huumeorgioista.
ap
Luuletko että mitenkään parannat täällä sitä kuvaa mikä ihmisillä on opettajista?
Mutta jatka vaan avautumista, lähetän valmiin ketjun sitten aikanaan OAJ:öön ja myös opetusministeriöön analysoitavaksi. Spämmään tämän myös kaikille mahdollisille keskustelufoorumeille. Saattaa olla että henkilöllisyytesi saadaan selville ja sinulle nimi ja kasvot.
ja oppitunti iltapäivällä. Enköhän toivu järkytyksestäni pikapuoliin, joten oppilaan turvallisuus on taattu, enkä minäkään kuormita mielenterveyspalveluita. Muistikuvat eivät tulleet oppilaan katsomisesta vaan isänsä yllättävästä ilmestymisestä.
ap
Minulle tämä AV on "salaisuus säilyy salaisuutena" -palsta. Työssä täytyy olla niin kauhean fiksu ja jossain pitää saada olla vähemmän asialinjalla. Minulle sattui sattumaan hassu tapahtuma eli tuo vanhempainvartti ja teki mieli höpöttää siitä jossain. Se ei kyllä mitenkään liity muihin opettajiin. Ja hei, kyse on vain seksistä, ei mistään sen kummallisemmasta. En vuodata esimerkiksi abduktiokokemuksista tai huumeorgioista. ap
Luuletko että mitenkään parannat täällä sitä kuvaa mikä ihmisillä on opettajista? Mutta jatka vaan avautumista, lähetän valmiin ketjun sitten aikanaan OAJ:öön ja myös opetusministeriöön analysoitavaksi. Spämmään tämän myös kaikille mahdollisille keskustelufoorumeille. Saattaa olla että henkilöllisyytesi saadaan selville ja sinulle nimi ja kasvot.
Minulle tämä AV on "salaisuus säilyy salaisuutena" -palsta. Työssä täytyy olla niin kauhean fiksu ja jossain pitää saada olla vähemmän asialinjalla. Minulle sattui sattumaan hassu tapahtuma eli tuo vanhempainvartti ja teki mieli höpöttää siitä jossain. Se ei kyllä mitenkään liity muihin opettajiin. Ja hei, kyse on vain seksistä, ei mistään sen kummallisemmasta. En vuodata esimerkiksi abduktiokokemuksista tai huumeorgioista. ap
Luuletko että mitenkään parannat täällä sitä kuvaa mikä ihmisillä on opettajista? Mutta jatka vaan avautumista, lähetän valmiin ketjun sitten aikanaan OAJ:öön ja myös opetusministeriöön analysoitavaksi. Spämmään tämän myös kaikille mahdollisille keskustelufoorumeille. Saattaa olla että henkilöllisyytesi saadaan selville ja sinulle nimi ja kasvot.
ap
mitä huolestuttavaa siinä on, että lapsen nähdessään muistaa mitä on hänen isänsä kanssa tehnyt? Miksi siihen tarvittaisiin terapiaa?
tuossa tilanteessa testataan vain sun pokeri. Ilmeisesti piti.
jolla olisi jotain "hoitoja".
..opettajakin on NYKYISIN vain ihminen, kaukana ovat ajat, jolloin opettaja oli naimaton vanhapiika ja siveydensipuli =)
jolla olisi jotain "hoitoja".
ja ovat muutenkin ihan pyhäkoululaisia?
Heh-heh-hee!! :D
niin tehdään kyllä toisinkin päin. Mitä ajatellaan ihmisestä, joka ottaa silmätikukseen jonkin henkilön AV-palstalla??? Aivan pimeää.
"Saattaa olla että sinunkin henkilöllisyytesi saadaan selville ja sinulle nimi ja kasvot"
ajatella, että opettajatkin harrastavat seksiä. OMG.
lapseni joutuisi olemaan samassa luokassa ja opetettavana sen naisen kanssa, johon mieheni eli lapseni isä olisi työntänyt elimensä. Hyi että, sairasta.
vaikka tsoukki toki olikin, muutenhan et itsekään pystyisi olemaan samassa huoneessa lapsesi kanssa;-)
ja tiettyyn aikaan kuukaudesta mulla on aika likainen ja vilkas mielikuvitus. Sanoisin että ihan ok on jos tuollaisia ajatuksia on, joku skitsomutsi saa sätkyn jos opettaja ajattelee sanaa s-e-k-s-i
Oman lapseni opettaja on vanha poikaystäväni. Ihan mukavaa se on aina mennä opettajaa tapaamaan kun muistaa miten kiihkeää meillä aikoinaan oli... Suhde ei vaan toiminut muuten vaikka seksi oli hyvää. Olemme molemmat tahoillamme naimisissa siis nyt. Lapselle olen kertonut että hänen opettajansa on vanha poikaystäväni. Lapsen mielestä se on huvittavaa...
Tai otanpas: mun mielestä varattujen kanssa paneskelu on moraalitonta aina, mutta opettajilta ei odoteta sen korkeampaa moraalia kuin muiltakaan.
Mutta sitä en tajua, miksei ap muka tiennyt etukäteen, että luokallaan olevan lapsen isä on vanha hoito. Kai teillä vanhempien tiedot jossain on tulleet vastaan? Vai etkö tuntenut miestä edes nimeltä? Itse olen opettaja, ja jos jollakin oppilaalla olisi sama sukunimi kuin hoidollani, tulisin ehkä tarkistaneeksi asian, jos en muuta, niin mielenkiinnosta.