Miten miehen saa pois tv:n äärestä korjaamaan avioliittoa?
Lyön kohta hanskat tiskiin, en osaa enkä jaksa enää yksin yrittää. Sanokaa, miten 33-vuotiaan miehen saa irti televisiosta ja tekemään edes jotain avioliittonsa eteen?
Kommentit (25)
että moni mies on siihen koukussa, ja tv tykkää siitä ! :D
jos mies kinuaa puhtaita vaatteita, osoita pyykkivuorta "herra on hyvä ja pesee itse". jos odottaa valmista ruokaa, kehoita laittamaan "herra on hyvä ja laittaa itse".
Suodata, siedä mutta älä anna periksi. Kerro suoraan miksi toimit näin, ja että tapojen on muututtava tai sinä muutat lasten kanssa pois. Koeaikaa ei ole vaan miehen on oma-aloitetteisesti osallistuttava ja tehtävä.
jos mies kinuaa puhtaita vaatteita, osoita pyykkivuorta "herra on hyvä ja pesee itse". jos odottaa valmista ruokaa, kehoita laittamaan "herra on hyvä ja laittaa itse". Suodata, siedä mutta älä anna periksi. Kerro suoraan miksi toimit näin, ja että tapojen on muututtava tai sinä muutat lasten kanssa pois. Koeaikaa ei ole vaan miehen on oma-aloitetteisesti osallistuttava ja tehtävä.
rouva on hyvä ja kehittelee viisaampia tapoja
ottakaa siltä silmät päästä niin ei katsele.
Minun mieheni upposi nettipeliin. Sitä ennen suhde oli hyvä ja keskusteleva ja tehtiin asioista yhdessä. Tajusin että liitto oli memetetty kun mies ehdotti että kesälomalla hän jäisikin kotiin ekaksi kahdeksi viikoksi jotta voisi pelata veljensä kanssa tätä peliä. Ikää oli 34v.
Kolmen vuoden keskustelut pelaamisen määrästä ja monen vuoden liitto loppui siihen sitten.