Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen saa pois tv:n äärestä korjaamaan avioliittoa?

Vierailija
17.03.2011 |

Lyön kohta hanskat tiskiin, en osaa enkä jaksa enää yksin yrittää. Sanokaa, miten 33-vuotiaan miehen saa irti televisiosta ja tekemään edes jotain avioliittonsa eteen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää tehdä kaikkea? Miksei mies vain voisi joskus olla? Miestä väsyttää. Antakaa sen olla. Varmasti häntä ahdistaa olla sohvalla ja katsella sivusilmällä rouva herhiläistä pyörimässä ja toimittelemassa asioitaan. Ettekö voisi olla miestenne vierellä? Hirveä ilmapiiri teillä kotonanne.

Minun mieheni upposi nettipeliin. Sitä ennen suhde oli hyvä ja keskusteleva ja tehtiin asioista yhdessä. Tajusin että liitto oli memetetty kun mies ehdotti että kesälomalla hän jäisikin kotiin ekaksi kahdeksi viikoksi jotta voisi pelata veljensä kanssa tätä peliä. Ikää oli 34v.

Kolmen vuoden keskustelut pelaamisen määrästä ja monen vuoden liitto loppui siihen sitten.

Vierailija
22/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että moni mies on siihen koukussa, ja tv tykkää siitä ! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies kinuaa puhtaita vaatteita, osoita pyykkivuorta "herra on hyvä ja pesee itse". jos odottaa valmista ruokaa, kehoita laittamaan "herra on hyvä ja laittaa itse".

Suodata, siedä mutta älä anna periksi. Kerro suoraan miksi toimit näin, ja että tapojen on muututtava tai sinä muutat lasten kanssa pois. Koeaikaa ei ole vaan miehen on oma-aloitetteisesti osallistuttava ja tehtävä.

Vierailija
24/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies kinuaa puhtaita vaatteita, osoita pyykkivuorta "herra on hyvä ja pesee itse". jos odottaa valmista ruokaa, kehoita laittamaan "herra on hyvä ja laittaa itse". Suodata, siedä mutta älä anna periksi. Kerro suoraan miksi toimit näin, ja että tapojen on muututtava tai sinä muutat lasten kanssa pois. Koeaikaa ei ole vaan miehen on oma-aloitetteisesti osallistuttava ja tehtävä.

rouva on hyvä ja kehittelee viisaampia tapoja

Vierailija
25/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa siltä silmät päästä niin ei katsele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä