Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen saa pois tv:n äärestä korjaamaan avioliittoa?

Vierailija
17.03.2011 |

Lyön kohta hanskat tiskiin, en osaa enkä jaksa enää yksin yrittää. Sanokaa, miten 33-vuotiaan miehen saa irti televisiosta ja tekemään edes jotain avioliittonsa eteen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat miehen huomion takaisin.

Vierailija
2/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt jo vaikka mitä, mutta mikään ei tehoa. Ainoa asia on seksi, mitä meillä nykyään on TODELLA harvoin. Mieheni on todella laiska, makaa vaan sohvalla tai on tietokoneella. Olen niin väsynyt tähän kaikkeen, hoidan yksin KAIKKI kotityöt, ruuan ja lapset. Mies kehtaa vielä vongata seksiä kun olen illalla umpiväsynyt ja ei seksi voisi vähempää kiinnostaa. Keinot alkaa olla vähissä, olen nykyään niin surullinen ja toivon vain että pääsisin pois tästä suhteesta lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin kyllä paljon parempaakin tekemistä itselleni ja miehelleni! Hän on kyllä samaa mieltä!

Kyllähän siinä saa illat ja päivätkin kulumaan kun katsoo kaikkea mielenkiintoista. En edes ymmärrä miten muilla on siihen aikaa! Me pärjätään näin, ja on kiva kun on yksi riidanaihe vähemmän :)

Vierailija
4/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään kaikkea! Sanoisin että tee ruoka tai tee sitä ja nyt ei katota, miten te alistutte moiseen?

Ja sanoisin, että puhasta pyykkiä ei ole sinulle jos et itse niitä vaivaudu pesemään, tai lapsesi ei mene nukkumaan ennen ku viet ne! VAATIKAA miestä osallistumaan! Älkää tehkö asioita jotka helpottavat hänen arkeaan ja mahdollistavat sen tv:n ääressä makoilun!

Vierailija
5/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä se ap:n mies mahtaisi suhtautua jos tv menisi vähän rikki? Tosin luulen että tv sinänsä ei ole se ongelma, vaan pakeneminen ylipäätään. Jotenkin se mies pitäisi herättää. Meillä on tuollaista kausiluontoisesti. Vaikea juttu, kun toisen puolesta ei voi elää.

Vierailija
6/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain jotain vinkkejä miten voisi yrittää vielä pelastaa tämä suhde? Lasten takia olen sinnitellyt jo kauan, pian omat voimat loppuu. Jos lapsia ja omaa kotia ei olisi, olisin lähtenyt jo ajat sitten! Olen yrittänyt puhua miehelleni mutta a)joko hän ei usko, "meillähän on kaikki hyvin" b) kaikki muuttuu viikoksi, jonka jälkeen on tätä samaa suoraan sanottuna paskaa c) syntyy iso riita, minä itken yksin toisessa huoneessa ja mies jatkaa tv:n katsomista.

Vierailija
7/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään kaikkea! Sanoisin että tee ruoka tai tee sitä ja nyt ei katota, miten te alistutte moiseen?

Ja sanoisin, että puhasta pyykkiä ei ole sinulle jos et itse niitä vaivaudu pesemään, tai lapsesi ei mene nukkumaan ennen ku viet ne! VAATIKAA miestä osallistumaan! Älkää tehkö asioita jotka helpottavat hänen arkeaan ja mahdollistavat sen tv:n ääressä makoilun!

Yritän olla alistumatta, mutta kun esim. lapset vielä yhdeksän aikaankin itkevät väsymystään (molemmat alle 3-vuotiaita) ja seuraavana aamuna pitäisi lähteä tarhaan/töihin niin kaikki kostautuu minulle aamulla. Helpompaa on, että itse teen kun se että odotan tunteja ennen kuin herra saa jotain aikaiseksi.

Vierailija
8/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kysyä haluaako hän se tv:n vai perheensä. Ja sitten saisi valita. Sun hallinnassa tuo nyt ei varsinaisesti ole, mutta voit toki vähentää palvelut minimiin eli vaatia mieheltä osallistumista ihan konkreettisilla teoilla. Eli voit olla suostumatta tuohon systeemiin. Onko mies aina ollut tuollainen vai jokin muuttunut? Suhteen voi varmasti pelastaa, mutta siihen tarvitaan kyllä kaksi. Tsempit!

t.6

Vierailija
9/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun on tarve tehdä jotain, sano miehelle, että nyt on sun vuorosi. Tyynesti vain jäät katsomaan televisiota.

Vierailija
10/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänestä on tullut vielä enemmän passiivisempi ja jotenkin ylimielinen. En tiedä mitä on tapahtunut, mies väittää ettei mitään. Kiitos tsempeistä, niitä kyllä tarvitaan!

Vierailija
11/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää tehdä kaikkea? Miksei mies vain voisi joskus olla?

Miestä väsyttää. Antakaa sen olla. Varmasti häntä ahdistaa olla sohvalla ja katsella sivusilmällä rouva herhiläistä pyörimässä ja toimittelemassa asioitaan. Ettekö voisi olla miestenne vierellä?

Hirveä ilmapiiri teillä kotonanne.

Vierailija
12/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää tehdä kaikkea? Miksei mies vain voisi joskus olla?

Miestä väsyttää. Antakaa sen olla. Varmasti häntä ahdistaa olla sohvalla ja katsella sivusilmällä rouva herhiläistä pyörimässä ja toimittelemassa asioitaan. Ettekö voisi olla miestenne vierellä?

Hirveä ilmapiiri teillä kotonanne.

Vierailija
13/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi mies viihtyy siinä tv:n äärellä? Miksi tv on parampaa seuraa kuin sinä?

Hmm........

Vierailija
14/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä miehenä kartan häsellystä ja korkeita ääniä. Pidän rauhasta. Television äärellä voin kontrolloida kaikkea. Hälisevät mainoskatkot käännän hiljaiselle tai kanavaa. Jos nainen käskyttää ja lapset huutavat toisaalla on vaikeaa miellyttää kaikkia. Usein ohjeistus on epäselvää ja tahallisen epätarkkaa. Kun teen jotain niin nainen tulee valittamaan että miksi sinä nyt noin teit. Sitten hän antaa rätin ja käskee tehdä jotain muuta.

Kun olen tehnyt jotain muuta, raahaudun takaisin tv:n äärelle, otan taaperon vatsani päälle ja laskemme leikkiä.

Nainen tulee taas. Hyrräilee kuin paarma. Hikoilen hieman ja lapsikin on että häh, miks se mamma siinä huseeraa. Ai se pyyhkii pölyjä, no en tiennyt että sekin pitää tehdä.

Nyt se pyyhkii televisiota. On kuulemma pölyinen. Menetin yhteyden taaperoon. Se meni soittamaan cd-levyjään.

Otan asennon ja valmistaudun kuulemaan saarnaa saamattomuudestani. Hetkinen, esinahkani välissä taitaa olla karva. Menee hetki...

Kas noin. Kuulen taustalta jotain epäselvää. Suuntaan keittiöön. Otan roskat ja katoan pihalle. Poltan tupakan ja jään autotalliin.

Vierailija
15/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan roskat ja katoan pihalle. Poltan tupakan ja jään autotalliin.

Roskat osaat viedä ja itsesi. Mitä jos et enää palaisi takaisin valtaistuimellesi. Tuskin huomaisivat eroa...

Vierailija
16/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies touhuaa sillä, en tiedä mitä eikä kiinnostakaan. Meillä on siivottu viimeksi jouluksi, koska ajattelin kerrankin katsoa kuinka pitkään toinen jaksaa epäsiisteyttä. Ilmeisesti vaikka ikuisuuteen.. Omia jälkiään ei siivoa, saatikka muiden. Teen itse kahta työtä ja hoidan lapsen, joten kaiken järjen mukaan miehellä pitäisi olla enemmän aikaa kotitöiden tekemiseen, saahan hän vähemmän palkkaakin. Mutta ei.. kun ei niin ei. Jos hän jotain siivoaa, niin autotallia (jonka itse sotkee, koska muilla ei sinne ei juurikaan ole tarvetta mennä). Maksan laskut, käyn kaupassa, laitan ruoat valmiiksi (herään tuntia miestäni aikaisemmin aamulla, joten aamuisin hänellä on aamupalakin valmiina pöydässä), hoidan koiran. Sekään ei riitä, ja ihan turha on sanoa että mies tarvii lepoa. Hän tekee 5-6 tunnin työpäivää, minä 12 tunnin + kotityöt. Olen väsynyt ja kyllästyt, helpommalla pääsisin kun hoitaisin vain yhtä lasta kahden (mies + lapsi) sijaan. Haaveilen löytäväni Miehen. Uskon vakaasti että sellaisen vielä löydän, ja uskon yhtä vakaasti että ko. mies EI ole suomalainen.

Vierailija
17/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla alistumatta, mutta kun esim. lapset vielä yhdeksän aikaankin itkevät väsymystään (molemmat alle 3-vuotiaita) ja seuraavana aamuna pitäisi lähteä tarhaan/töihin niin kaikki kostautuu minulle aamulla. Helpompaa on, että itse teen kun se että odotan tunteja ennen kuin herra saa jotain aikaiseksi.

vaimo hermostui täysin ja vaati miestä osallistumaan kotitöihin. Mieshän osallistui, lapset söi 5pv ranskiksia ja kaupan valmispitsaa, samat vaatteet 4pv päällä eikä pikkareitakaan oltu vaihdettu, paistinpannu oli pesemättä tiskipöydällä useita päiviä. Ystävä totesi että hälle riitti ja hankki itselleen ja lapsille oman kämpän. Mieheen tuli eloa siinä vaiheessa, mutta myöhäistä oli. Ystävä kertoi että tuo viimeinen viikko oli hänelle se kuuluisi viimeinen pisara.

Vierailija
18/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään ennen vaimoa (esim tänään 5:30), hoidan vauvaamme,vaihdan vaipat, siivoan, pesen pyykkiä, vien lapset tarhaan, ( ne on minun edellisestä liitosta)menen töihin, haen lapset tarhasta, käydään kaupassa heidän kanssaan, tulen kotiin teen ruokaa ja syödään kaikki yhdessä, laitan tiskit, hetki leikkimistä/telkkaa yhdessä ja lapset pesulle ja nukkumaan. Vaimo valittaa että en jaksa illalla hirveesti enää jutella vaan tykkään vaan katsoa telkkaa tai lukea hetken lehteä. Arvatkaa ottaako päähän olla "munaton" mies kuten hän itse asian minulle on ilmaissut. Mutta vähän pakko olla kun en voi häntä oikeen vaatia mitään tekemään koska mitäs itse olin tehnyt lapsia väärän naisen kanssa.

Vierailija
19/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään ennen vaimoa (esim tänään 5:30), hoidan vauvaamme,vaihdan vaipat, siivoan, pesen pyykkiä, vien lapset tarhaan, ( ne on minun edellisestä liitosta)menen töihin, haen lapset tarhasta, käydään kaupassa heidän kanssaan, tulen kotiin teen ruokaa ja syödään kaikki yhdessä, laitan tiskit, hetki leikkimistä/telkkaa yhdessä ja lapset pesulle ja nukkumaan. Vaimo valittaa että en jaksa illalla hirveesti enää jutella vaan tykkään vaan katsoa telkkaa tai lukea hetken lehteä. Arvatkaa ottaako päähän olla "munaton" mies kuten hän itse asian minulle on ilmaissut. Mutta vähän pakko olla kun en voi häntä oikeen vaatia mitään tekemään koska mitäs itse olin tehnyt lapsia väärän naisen kanssa.

kerran ei älyä. Olettaen tietysti että olet asiasta sanonut. Kyllä hänen olisi pitänyt ymmärtää että sinä ja lapsesi olette pakettina tulleet, kun olette alkaneet seurustelemaan. Turha naisella on kuvitella ettei sinun ja lapsesi asiat vaikuta mitenkään teidän parisuhteeseenne.

Vierailija
20/25 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

televisiosta irti vain kirveellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan