Raskaana olevat: muistatteko heti monesko viikko on menossa?
Kommentit (25)
Nyt kyllä, koska sain juuri anottua äitiysavustusta eli puolet on mennyt.
ja jaksaa miettiä viikkoja ja päiviä tarkkaankin.
Odotas kun olet raskaana kolmannen tai neljännen (tai viidennen jne.) kerran ja hoidat sen raskaudesta intoilun ohessa myös perhettä vaikka töissäkäynni ohessa. Kummasti se aika vaan kuluu niin paljon nopeammin lapsiperheenä, ettei aina välttämättä huomaa, kun viikko vaihtuu. Ei se tarkoita, etteikö välittäisi siitä, mitä vatsassa tapahtuu. Se vain tarkoittaa sitä, että elämässä on jo paljon muutakin huomioitavaa kuin vain se raskaus. Ne jo olemassa olevat lapset tarvitsevat äitiä enemmän kuin se syntymätön, joka kyllä kulkee vatsassa mukana huolimatta siitä, muistaako äiti, millä viikolla mennään.
raskaus oli sen verran tärkeä asia mulle. Luin ja odotin innoissani viikoittain millä tavalla sikiö kehittyy. Ootte te ihme mammoja jotka ette välitä siitä mitä "sisällänne" tapahtuu milloinkin :(
Yksi raskaus siis takana, ja toinen varmasti yhtä jännittävä ja kiinnostava!
Ekassa muistin hyvinkin tarkkaan. Seuraavissa kahdessa on ollut ehkä suuruusluokka muistissa kutakuinkin. Loppumetreillä sitten parani se muisti:)
Minulla toinen raskaus. Ensimmäinen lopahti vähän niin ko kesken. Ja pakko myöntää että tässä raskauessa oman olon seuraaminen ja siitä nauttiminen on ollu jopa tärkeämpää ko ne viikot. Suunnilleen olen viikoista ollu koko ajan perillä. Tosin viime neuvolakäynnillä olin viikon jäljessä =)
Nyt viikkoja 29+1 se on nyt helppo muistaa koska edellinen raskaus loppui tasan tähän.
Kyllä mua ihan kiinnostaa, mutten voi sanoa, että mulla olis esim. joku tunneside tuohon alkioon.