Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 17.3.

Vierailija
17.03.2011 |

kommentit

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhäistä paistaa niin selvästi läpi sellainen ärsyttävä sensaatiohakuisuus. Näytetään juuri nuo tupakoinnit, juomiset ja muut "hyvien tapojen vastaiset" asiat sellaisella tavalla, että niihin on pakko kiinnittää huomiota (esim. se, kun morsiamen poika laitettiin roudaamaan niitä tyhjiä kanistereita hääpaikalle). Myös huonompilaatuisen hotellin näyttäminen sen 39 €/yö kyltin edustalta kuuluu tähän samaan kategoriaan.

Mut tämän parin kohdalla mun mielestä tuo tiettyihin juttuihin "zoomaaminen" ei aiheuttanut mitään reaktioita, ainakaan mussa. Tätä jaksoa oli mukava katsoa, hääpari ei esittänyt mitään. Kerrankin nähtiin morsian, joka ei kitissyt/räyhännyt tai stressaamalla jokaisesta yksityiskohdasta pilannut tärkeää päivää. Morsian kesti homman kuin tosinainen, eikä ollut mikään kiukutteleva pikkuprinsessa :)

Ei myötähäpeää, ei ollenkaan ainakaan täällä kotikatsomossa, ei tällä kertaa, vaikka hääparin elämäntapa eroaa aika paljonkin omastani :)

Vierailija
62/68 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollakin oli kymmeniä vieraita ja YHDELLÄ oli farkkuminihame ja toppi. Ihmeellinen yleistys, että KAIKKI olisivat pukeutuneet huonosti. Ettekö nähneet, että tuolla oli useampia kesämekkoja ja jopa pitkiä pukuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku väittää, ettei noita häitä valmisteltu. Olihan siellä ihan normaalit koristelut, pukuja soviteltiin, lapsetkin laitettiin vimpan päälle ja esiintymässä oli julkkislaulaja Pasi Vainionperä.

Mitä siihen farkkuminihameeseen tulee, niin eikös se ollut joku ihan nuori tyttö, jolla se oli.

Vierailija
64/68 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin se puku oli kiva ja sopi hienosti. Ihanat häät, ihana morsian!

Vierailija
65/68 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tupakointi on tökeröä ja junttimaista, ja nämä piirteet vaan korostuvat kun hääpari polttaa. Ohjelmalla on oikea asenne, kun se koittaa vääntää asiaa rautalangasta katsojille. Jos olisin niin pelle että polttaisin, niin ainakin omissa häissäni vetäisin mieluummin nikotinipurkkaa.

Sitä ihmettelen, että mikä into Satuhäiden tekijöillä on aina näyttää ihmisiä tupakoimassa. Ensimmäinen kohtaus ja molemmilla nortti huulessa. Ei pari nyt niin ketjupolttajilta näyttänyt, etteikö heistä röökitöntä materiaalia olisi ollut käytettävissä. Mutta muuten mielestäni aivan ihastuttava jakso.

Siis jotenkin noloa ohjelman puolesta se, että tälläinen röökauspätkä aina revästää satuhäihin näin huomiotaherättävästi. Miks?

Vierailija
66/68 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä! Morsian ja koko häät oli ihanan "kouvolalaiset"...rentoa meininkiä ja morsiamelle pinnat hyvästä huumorintajusta ja myös niistä karmeista sukkiksista, kukin tyylillään! Tämä pari oli juuri oma itsensä, ei esittänyt muuta!

Vierailija
67/68 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa häät, persoonalliset, rennot..

morsiamessa parasta oli tukka, pukua en ymmärtänyt ollenkaan, ei minun makuuni.

Vierailija
68/68 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli musta ihana. Itse olen aivan toisenlainen (olisin saanut kamalan kohtauksen, jos olisin huomannut, että hääkengät ovat hävinneet jonnekin), joten oli kiva katsoa, miten rennosti tuo morsian otti hääjärjestelyt. Askartelivathan he kuitenkin hääkutsut, maalasivat ne opaskyltit jne. joten ei noi nyt ihan ilman mitään suunnitteluja ja tekemisiä syntyneet noi häät.

Huonoa eilisissä häissä oli mm.

-Bestman oli aivan kamala. Sen jutut oli niin tyhmiä, eikä kukaan näyttänyt niille edes nauravan. Sääliksi kävi häntä, kun yritti olla niin hauska, mutta ei todellakaan ollut.

-Pappi ei puhunut sujuvasti, vaan vaikutti jotenkin sekavalta. Mietin myös, mikä se rekkakurssijuttu oli. Oliko pappi ymmärtänyt hääparin puheet toisin vai oliko hääpari huijannut sitä.

-Hääpaikka oli muuten kiva, mutta aivan liian iso tila. Hääpari istui kaukana vieraista. Bestman joutui huutamaan, että muut kuulisivat hänen puheensa jne. Kiva, että oli tilaa tanssia, mutta esim. syömisen aikana noi pöydät ois voinut olla lähempänä hääparia.

-Sulhanen oli musta vähän säälittävä. Miten ei voi jotain simppeliä runoa keksiä omasta vaimostaan??? En mäkään mitään runoja osaa kirjoittaa, mutta oli se musta noloa, kun toi sulhanen oli ihan hukassa. Muutenkin vaikutti olevan vähän se 4. lapsi siinä perheessä.

-Vieraiden vaatteet olivat tosiaan aika arkisia. Ei mun mielestä häissä tarvitse pitää pukutakkia päällä, jos on tajuton helle, mutta joku kulahtanut farkkuhame + arkinen toppi oli aika ankea juhlavaate. Kyllä mun mielestä häät on niin arvokas juhla, että vaikka olisi kuinka rento hääpari ja rennot häät, niin kyllä joku raja pitäisi olla siinä, kuinka arkisesti voi pukeutua.

-Morsiammen tukka ja häämekko oli ihan ok, mutta ne sukkahousut oli kyllä täysin epäsopivat sekä mekkoon että häihin.

Sitä en tajua ollenkaan, että miksi osa täällä mollaa hääparia siitä, että ovat rekkakuskeja. Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä, että ihmisiä arvostellaan ammatin/työn perusteella. Kyllä niitä rekkakuskejakin tähän maahan tarvitaan.