Satuhäät 17.3.
Kommentit (68)
Olen ollut "täydellisissä" häissä, joissa jokaikinen yksityiskohta oli suunniteltu pilkulleen ja oli muuten maaiman tylsimmät ja jäykimmät häät.
Ja tunnelma oli sellainen jäykän jännittynyt, ettei oikein tiennyt uskaltaako esim. oman pöytäseurueen kanssa heittää läppää ja nauraa ääneen.
ja oli muuten maaiman tylsimmät ja jäykimmät häät.
Kaksi kertaa ollut tuollaisissa häissä ja ei kiitos enää! Ja morsmaikut oli kuin suoraan jostain hääohjelmasta.
oli tv-katsojan kannalta mukavaa, ettei mikään mennyt viime hetkellä pieleen, kun eivät odotuksetkaan olleet katossa. Tyttäreni haaveilee jo nyt Täydellisistä Satuhäistä ja minä realistina toppuuttelen. Eivät nuo häät olleet yhtään mun näköiset, mutta eivät ole ne vimpan päälle suunnitellut "täydelliset" häätkään. En ole häätyyppiä ollenkaan ;)
mutta kuka oli laulaja ja mikä oli kappaleen nimi kun tanssivat häätanssiansa??
Morsiammen puku oli mielestäni erittäin onnistunut, sai hänen runkonsa näyttämään kuin hän olisi vasta omissa rippijuhlissan.
Juhlapukeutuminen muulla kansalla oli kyllä hiukan hakusessa, mutta aina ei voi voittaa. Ja oli siellä muutama ihan tyylikäskin pukeutuja.
Lapset olivat ihanan rauhallisen oloisia.
Sitä ihmettelen, että mikä into Satuhäiden tekijöillä on aina näyttää ihmisiä tupakoimassa. Ensimmäinen kohtaus ja molemmilla nortti huulessa. Ei pari nyt niin ketjupolttajilta näyttänyt, etteikö heistä röökitöntä materiaalia olisi ollut käytettävissä.
Mutta muuten mielestäni aivan ihastuttava jakso.
Sitä ihmettelen, että mikä into Satuhäiden tekijöillä on aina näyttää ihmisiä tupakoimassa. Ensimmäinen kohtaus ja molemmilla nortti huulessa. Ei pari nyt niin ketjupolttajilta näyttänyt, etteikö heistä röökitöntä materiaalia olisi ollut käytettävissä. Mutta muuten mielestäni aivan ihastuttava jakso.
Siis jotenkin noloa ohjelman puolesta se, että tälläinen röökauspätkä aina revästää satuhäihin näin huomiotaherättävästi. Miks?
homman. Voi jessus sentään. Ei tainnut pälähtää mieleen, että ne vaaleat perusssukkikset, jotka ostettiin varalle, olisivat olleet ehdottomasti paremmat kuin nuo halvan vaikutelman antaneet mustat.
Itsehän ostin puvun, kengät ja suunnittelin koko hääohjelman (varasin improteatterin, bändin jne) vuosi ennen koko vihkimistä. Koskaan ei tullut kiire, eikä ressi. Kuitenkin arvostan tuota, että morsmaikku voi hakea 2,5 tuntia aikasemmin kengät häihinsä :)
Hääpaikasta en niin välittänyt, ja mustat muovituolit oli vähän niin ja näin. Itse hankin tuolihuput omiin häihini, toi heti ihan eri fiiliksen. Kaikki tavallaan :)
En ois uskonu noin nuoriksi, luulin nelikymppisiksi..
Vieraiden pukeutuminen mullakin pisti silmään - just sen yhden farkkuhame vai mikä lie. Ois ennemmin laittanu jonku kevyen kesämekon.
ja ekaa kertaa en tuntenut minkäänlaista myötähäpeää tai tylsistymistä :) Yleensä on saanut pelätä, että kuka nyt tekee minkäkin "mokan" tai missä homma muuten kusee.
Ihanan rento pari! Morsian varsinkin aivan mahtavan oloinen tyyppi :D Se kampaus oli loistava ja kuten joku jo sanoi, niin puku sopi malliltaan todella hyvin hänelle. Vieraita en kauheasti ehtinyt katsella, käänsin kanavaa, kun pappi alkoi puhua ;p
Juhlapaikka tosi ankea ja kaikki vieraat kaukana toisissaan, ei mitään tunnelmaa.
Mutta eniten häiritsi, kuka on LOTTA? Miehen käsivarressa oli tatuoitu sana Lotta.
Vaikkei muu vaatetus ollut todellakaan omaa tyyliäni, ihailin kampausta. Lyhyistä hiuksista oli saatu tosi näyttävä ja räväkkä kampaus. Tuollainen kelpaisi itsellenikin.
hyvin erilaisia ihmisiä kuin minä, pukeutumistyylistä ammattiin ja asuinpaikkaan. Ei siis ollut mun makuun, mutta jotenkin kiva ja sympaattinen fiilis jäi.
Tasapainoisen oloisia ja mukavantuntuisia ihmisiä. Ja häissä näytti kaikilla olevan kivaa :)
valittiko morsian mistään?
Itse en huomannut! Siitä ihanat symppispisteet!
Olisihan hän voinut valittaa puvusta, kenkien hukkaantumisesta, ruuasta, juomasta, sulhasesta, lapsista, kaasoista... tähän asti kaikilla morsiammilla on ollut pahaa sanottavaa ainakin joistain noista!
Tämä nainen osasi käyttäytyä fiksusti!
mielestä oli kanssa symppispari, vaikkei omaan tuttavapiiriin heidän kaltaisiaan taidakaan kuulua. En silti olisi nyrpistelyt häissä, olivat varmaan just heidän näköisensä ja sehän on pääasia.
Ja niin suloiset pikkutytöt!
Mä näin vasta nyt, kun tuli uusintana.
Ehdottomasti kivoimmat häät ja hääpari tähän mennessä!
ärsyttävä sensaatiohakuisuus. Näytetään juuri nuo tupakoinnit, juomiset ja muut "hyvien tapojen vastaiset" asiat sellaisella tavalla, että niihin on pakko kiinnittää huomiota (esim. se, kun morsiamen poika laitettiin roudaamaan niitä tyhjiä kanistereita hääpaikalle). Myös huonompilaatuisen hotellin näyttäminen sen 39 €/yö kyltin edustalta kuuluu tähän samaan kategoriaan.
Eli ehkä tuo pariskunta sai juuri HEIDÄN tyylisensä satuhäät - mietipä hetki, mitä tuo termi voi tarkoittaa.
Ei tuossa ohjelmassa käsittääkseni ole kyse mistään kilpavarustelusta tai ulkoisista puitteista.