G: saako miehesi mennä naistyökaverin kanssa kahdelta hyttiin
ja aamupalalle? Vai kuulostaisiko se sinusta oudolta?
Kommentit (15)
Viimeksi hän vietti viikon ulkomailla naispuolisen työkaverin kanssa samassa huoneistossa ja ihan takuuvarmasti söivät aamiaiset yhdessä. Ja arvaa mitä: minä vielä järjestin sen majapaikan niille.
vastaavat kaikkein myötämielisimmät:-) tämä ei siis liity Sasiin, joten ei mietitä politiikkaa. Ap
ainakaan, jos työkaveri olis joku ihan uus tuttavuus ja hyttiin menoa edeltäisi poskivalssit yökerhossa.
En tiedä miksi sen pitäisi niin tehdä, jos sille on meidän parisuhde tärkeä?
ei siellä poskivalssia tanssita. Ihan asia reissu ja jatkoillehan kaikki menee baarista, hiukan jutteluakin ja biletystä kun baarit menee kiinni.
Aamupalan voi syödä työkaverEIDEN kanssa tietty yhdessä, mutta kenenkään naisen hyttiin ei ole asiaa klo 2 yöllä.
Silloin hän joko bilettää vielä tai kuorsaa hytissä a) yksin
b) miespuolisen hyttikaverin kanssa (heteroita).
mennä. Olen vakuuttunut, ettei mitään tapahtuisi. Tai sit jos kyseessä olisi joku olemukseltaan, iältään tai muilta ominaisuuksiltaan sellainen henkilö, josta voisin olla varma, ettei pano tulisi kyseeseen. Mutta jos on pannakseen, niin varmaan onnistuu ilman yhteistä hyttiäkin.
....kokemusta on... ja mennä sen jälkeen yhdessä aamupalalle ja uudelleen vessaan....
ja aamupalalle? Vai kuulostaisiko se sinusta oudolta?
panemiselle?
En tiedä ainakaan miksi mun mies menis jonkun naisen kanssa kahdestaan hyttiin ja seuraavaksi sitten aamupalalle, jos ei tarkoitus olis viettää vähän aikuisten välistä aikaa siellä hytissä.
Ehkä kiertoilmaisu, että menivät toisen hyttiin yöksi ja tulivat vasta aamupalalle.
Mitäs ne aikuiset muka tekisi.
Ja luultavasti olisi, ainakin nykyiset työkaverit tuntuvat häntä lähinnä ärsyttävän noissa biletilanteissa. Ei huolen aihetta mulla. Ja jos olisi, niin tuskin voisin estää.
Mä voisin mennä noin yhden tietyn työkaverin kanssa ja vaimon tosiaan kannattaisi huolestua. Tosin kannattaisi kyllä muutenkin (mutta on huoletonta/luottavaista tyyppiä).
Ja kuulostaisiko tuo oudolta - riippuu ihan tilanteesta ja työkaverista.