Ihaileeko muiden miehet erittäin hoikkia (laihoja) naisia?
Mun mieheni mielestä Anna Anka on upeakroppainen, samaa sanoo mm. Anna Erikssonista. Ja itse kun en tosiaan ole samanlainen tikku...
Kommentit (57)
pyöreä kuin laiha. Kammoksuu laihduttajia ja joka suupalasta ja sentistä/kilosta nipottajia ja tämä juontaa siihen kun on lapsena/nuorena joutunut seuraamaan anoreksiaa sairastavaa isosiskoa ja sen vaikutuksia sekä tähän anorektikkoon että koko perheeseen.
Vaikea sanoa, kun mieheni ei koskaan suostu kommentoimaan muita naisia mulle, vaikka pyytäisinkin.
Ja mua ihan oikeasti kiinnostaa, millaiset naisen vetoavat häneen, siis ulkonäöllisesti. Olen yrittänyt aina välillä katsella, saako esim. kaupungilla joku nainen pään kääntymään mutta hän katsoo aina vain minua =D
Eli sitten vissiin tykkää tällaisesti normaalista vartalosta (BMI 23) ja pienistä rinnoista (a-kuppi) =D
Kyllä me miehen kanssa puhutaan.Ja toivottavasti ei kukaan nyt saa sellaista kuvaa, että ei sitten muusta puhutakaan ;)
t.ap
Jos mä yritän virittää keskustelua asiasta, mies ei vastaa käytännössä mitään. JOs yritän kysyä vaikka sinkkuelämää naisista, että kuka häneen vetoaa eniten, toteaa, ettei oikein osaa sanoa, ei kukaan tms.
Hän ei oikeasti tuijottele vieraita naisia, ja seksiinkin tarvitsee rakkautta mukaan. Olen tuntenut hänet kaverina ennen suhdettamme, ja monista asioista on puhuttu jo ennen parisuhdetta.
Muuten meillä kyllä voidaan puhua asiasta kuin asiasta.
Mun mies ei tykkää laihoista. Vaan muodokkaammista, jopa hieman lihavista. Mikä on kyllä mun onneni. :D
Sanoo työkaverinsa vaimostakin, joka on tosi hyvännäköinen mutta todella laiha, ettei ikinä voisi olla ko. naisen kanssa.
On rakastanut laihaa mutta laihuus ei valintaperuste. Normaali, ehkä hiukan muodokas ok.
Vaikea sanoa, kun mieheni ei koskaan suostu kommentoimaan muita naisia mulle, vaikka pyytäisinkin.
Ja mua ihan oikeasti kiinnostaa, millaiset naisen vetoavat häneen, siis ulkonäöllisesti. Olen yrittänyt aina välillä katsella, saako esim. kaupungilla joku nainen pään kääntymään mutta hän katsoo aina vain minua =D
Eli sitten vissiin tykkää tällaisesti normaalista vartalosta (BMI 23) ja pienistä rinnoista (a-kuppi) =D
Kyllä me miehen kanssa puhutaan.Ja toivottavasti ei kukaan nyt saa sellaista kuvaa, että ei sitten muusta puhutakaan ;)
t.ap
Jos mä yritän virittää keskustelua asiasta, mies ei vastaa käytännössä mitään. JOs yritän kysyä vaikka sinkkuelämää naisista, että kuka häneen vetoaa eniten, toteaa, ettei oikein osaa sanoa, ei kukaan tms.
Hän ei oikeasti tuijottele vieraita naisia, ja seksiinkin tarvitsee rakkautta mukaan. Olen tuntenut hänet kaverina ennen suhdettamme, ja monista asioista on puhuttu jo ennen parisuhdetta.
Muuten meillä kyllä voidaan puhua asiasta kuin asiasta.
kommentoida kys. asioitakin toisillemme. Mutta ei siis mitään "lääh, väähnkö on pantava" vaan että onpas hyvä kroppa tai tuolla on siistit hiukset ;)
t.ap
Näkee varmaankin kauneuden jonain muuna kuin laihuutena. Niin kuin minäkin. Itsessäni on liikaa ja haluaisin olla pienempi, mutta mies pitää kauniina.
Tykkää isoista tisseistä ja pepuista, eikä haittaa vaikka on rasvaa muutenkin. Latinonaiset/brassit ovat ehkä suurimpia suosikkeja, kuten varmaan valtaosalla miehistä.
ei myöskään tykkää laihoista naisista ollenkaan, vaan hiukan pyöreistä, muttei kylläkään lihavista. On sanonut, ettei ikinä voisi panna liian laihaa naista, vaikka kuinka olisi mukava ihminen muuten. Mä itse tykkään kaikenlaisista miehistä, laihoista, lihaksikkaista ja hieman pyöreistäkin, jos on vaan karismaa ja sopiva luonne. :)
Janina Frostell eikä tuo ole koskaan ollut mikään tikkulaiha. Nykyään ei kuulemma ole mitään ihanteita, mutta olen huomannut, että tykkää naisista kenellä on isot rinnat.
sellaisista joilla tissit ja perse, ja varsinkin toi jälkimmäinen, mut ei kumminkaa tykkää yhtää lihavista, kookkaista eikä myöskää laihoista. eli normi painoinen jolla tissit ja perse. meillä puhutaa iha suoraa tollasista.
Kuulemma tykkää normaaleista, mieluummin pehmeistä kuin luisevista naisista. Rintojen koosta kommentoi, että kaikki luojan luomat rinnat on ok, mutta luonnottomat puolipallon malliset implantit on puistattavat.
minun mielestäni :) Oma BMI on 19,5, joten mun mielestä vaikka Anna Eriksson ei ole liian laiha.
naisista. Onneksi sillä itse olen kyllä hoikka mutta en laiha ja tissitkin löytyy.
Tykkää pehmeistä muodoista. Mieluummin kuulem pieni pyöreys kuin laiha.
mutta Anna Anka on hänen mielestään aivan liian laiha (mies kommentoi Ankaa maanantain jaksossa, jossa treenasi kuntosalilla).
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.bittenandbound.com/wp-con…
varmalla normimies, kun luukasaa ihailee. Väitämpä että ei tyypillinen maku miehelläs :D
Anna Ankalla on isot silikonitissit ja kovin loppuunrääkätty kroppa. Ei minusta kovin kaunis.
Mutta kyllä, mieheni ei voisi sietää kovin lihavaa naista... Itse en ole tikku ( : Sulattelen raskauskiloja edelleen - piiiikkkuuuhiiiilljaaa....