Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihaileeko muiden miehet erittäin hoikkia (laihoja) naisia?

Vierailija
17.03.2011 |

Mun mieheni mielestä Anna Anka on upeakroppainen, samaa sanoo mm. Anna Erikssonista. Ja itse kun en tosiaan ole samanlainen tikku...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä yritän virittää keskustelua asiasta, mies ei vastaa käytännössä mitään. JOs yritän kysyä vaikka sinkkuelämää naisista, että kuka häneen vetoaa eniten, toteaa, ettei oikein osaa sanoa, ei kukaan tms.

Terve mies sinulla on. Kuka alta 60-vuotias mies voisi pitää vetoavina niitä vanhoja harppuja?

Vierailija
42/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni tykkää normaalivartaloisista/pikkasen pyöreistä. Liikaa ei saa olla, mutta sellainen pehmeän pyöreä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä yritän virittää keskustelua asiasta, mies ei vastaa käytännössä mitään. JOs yritän kysyä vaikka sinkkuelämää naisista, että kuka häneen vetoaa eniten, toteaa, ettei oikein osaa sanoa, ei kukaan tms.

Terve mies sinulla on. Kuka alta 60-vuotias mies voisi pitää vetoavina niitä vanhoja harppuja?

jättää sinut kun olet 40 :D

Vierailija
44/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli enemmän hänen mieleensä joku Anna Kournikova kuin Anna Anka... (kroppa siis)

Vierailija
45/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun mieheni ei koskaan suostu kommentoimaan muita naisia mulle, vaikka pyytäisinkin.

Vähän sama juttu. Ja mua ihan oikeasti kiinnostaa, millaiset naisen vetoavat häneen, siis ulkonäöllisesti. Olen yrittänyt aina välillä katsella, saako esim. kaupungilla joku nainen pään kääntymään mutta hän katsoo aina vain minua =D

Eli sitten vissiin tykkää tällaisesti normaalista vartalosta (BMI 23) ja pienistä rinnoista (a-kuppi) =D

Mies ei osaa sanoa mitään ulkonäköön liittyvää kriteeriä, mikä tekis naisesta kauniin.

Ainoastaan se luettelee aina listan, mistä se EI tykkää :)

Mutta mua se aina ylistää, vaikka oon ihan normi painoinen ja pienirintainen :D

Vierailija
46/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enemmän peppu- kuin tissimiehiä. Kyllä me ainakin keskustellaan tällaisista asioista, yleensä minun aloitteesta.

Vierailija
47/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen mielestä vaikka melko pyöreä on kivempi kuin tikkulaiha. Sanoi juuri Anna Ankasta, että on kertakaikkiaan ruma. Itse olen normaalipainoinen nykyisin, laihdutin 30kg, ja voin rehellisesti sanoa, että pulskana kelpasin ihan yhtä lailla kuin nytkin ;)

Vierailija
48/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hoikkia kyllä.

Olen itse hoikka 178/60, ja muutenkin olen huomannut ja todennut tässä vuosien mittaan, ett mieheni pitää hoikasta naisrungosta :)

Ehken sellainen anorektikko olisi jo liikaa, mutta ei hän kyllä läskistäkään tykkää, kuten en mitä itsekään. En naisilla enkä miehilla.

Vierailija
49/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisista vartaloista kuin Halle Berryllä, Jennifer Lopezilla tai Kim Kardashianilla. Anna Anka on mieheni mielestä ruma niin vartalostaan ja naamastaankin, ja naisen kroppa muistuttaa kuulemma kuivakan teinipojan kroppaa :D

Vierailija
50/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinäkukkasiksi jää...

Vierailija
51/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihaillut hoikistunutta olemustani kun olen laihtunut aika reippaasti. Ja en siis ole alipainoinen nyt vaan olin ennen jonkun verran ylipainoinen. Tiedän että tykkää muutenkin hoikista ja hyväkuntoisista naisista, urheilijatyyppisistä. En nyt itsekään mikään sohvaperuna ole koskaan ollut :)

Vierailija
52/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinäkukkasiksi jää...

kaunis lantion kaari, vaikka laihoja malliaikanaan ovatkin. Toisin kuin Anna Ankka, jolla ei ole naisellista lantiota lainkaan. On tutkittu, että miehiin vetoaa naisellinen lantionseutu paljon enemmän kuin rinnat, sillä se viestii hedelmällisyydestä.

Tässä mun miehen mielestä hyvä naisen vartalo

http://4.bp.blogspot.com/_DLMbxIoKN3c/SLvrFFPCq_I/AAAAAAAAIeQ/HduPbkxR7…

Vierailija
53/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin hiljan koneelta: mies oli käyttänyt hakusanoja "tuhdit tytöt" "big ash" "XL-tytöt" ja "johanna tukiainen"

Laihduta tässä nyt sitten...

Vierailija
54/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin hiljan koneelta: mies oli käyttänyt hakusanoja "tuhdit tytöt" "big ash" "XL-tytöt" ja "johanna tukiainen"

Laihduta tässä nyt sitten...

Vierailija
55/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista, tumma, vaalea, pienirintainen, isorintainen... mutta lihava ei saa olla. Onneksi en ole.

Vierailija
56/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aika hoikat naiset miehen silmää miellyttää, en nyt just tosta anna ankasta oo kysyny, mutta anna erikksonia on kehunut kyllä, kuulemma pikkusen liian pieni peba mutta muuten hyvä. Selvästi pitää sporttisen näköisistä naisista, ei mistää luurangoista (ei kyllä mun mielestä noi ed. mainitut mitään luurankoja ole). Itsekin pidän hoikkaa naista kauniina. Hoikka olen itsekin normaalitilassa, en nyt kun raskaana. Eikä haittaa pätkääkään kun mies kehuu muien naisten ulkonäköä.

Vierailija
57/57 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää hoikista naisista joilla on mehukas peppu, niinkuin mulla!! aina kehuu takamusta!! on myös sanonut että ei XL-kokoisista pidä..